Listopad 2, 20186 r Já si taky zase říkám že setrvak to nebude - když mám nastaven manuální režim a brzdím DSG si podrazuje zhruba u 1.000ot sama a tam to vůbec nevydává zvuk
Srpen 6, 20196 r @Xanticek4400 A to je přední diferenciál? V tomhle stavu už je to na výměnu co? Já koukám, že jsem tady naposled reagoval před už třičtvrtě rokem - no, od té doby "uběhlo hodně vody" a nějak mi snad i přijde že jsem si na ten zvuk zvyknul...
Srpen 6, 20196 r V tomto stavu už to zničilo mechatroniku pilinami. Taky mě to klepe a pravé teď mám dsgčko na opravě a přemýšlím o novém diferaku. Nabízejí mě samosvorny snekový kde už se toto nestane ale stojí 30tis.
Srpen 6, 20196 r No to mas další náklady, demontáž a montáž převodovky vyčištění vnitřku od pilin a 7.2litru oleje a filtru a hned to máš 15 navíc.
Leden 25, 20205 r 2014 | S2 | 125kW DSG najeto 160 tisíc a mám to samé.... docela mě to sere, protože když jsem to měl ještě v záruce, tak autorizák nic nenašel, já teď nechal vyměnit silentbloky na převodovce, vyhozený peníze a dělá to dál. Fakt radost....
Leden 27, 20205 r V 10. 8. 2016 na 10:25, janmatejicek napsal: vysledoval jsem, že to dělá hlavně při zatáčení doleva, kdy při nějaké vyšší rychlosti pořazuje převodovka z 3 na 2, dejme tomu 20 km/h, a má problém podřadit a "čeká", až přidáním plynu motor dosáhne požadovaných otáček a pak teprve sepne spojku, ale při tom dojde k cuknutí. Další věc - zkoušel jsem na takovém plácku jezdit v oblouku pořád doleva a když mám manuálně zařazenou dvojku a pouštím a přidávám plyn, tak auto vždy cukne při puštění plynu a cukne při přidání, jakoby tam byla vůle. Pokud to samé dělám při zatáčení doprava, tak spojka při stejne rychlosti "klouže" při ubrání i přidání plynu a nic se neděje. Pokud jedu rovně na manuální režim, tak při 1.-4. rychlostním stupni auto při puštění a sešlápnutí plynu cuká také, prostě jako kdyby přední kola měla vůli několik centimetrů. Samozřejmě, čím nižší rychlost, tím více je to znát. Přijde mi, že ani v automatickém režimu auto neřadí nahoru správně, tak jak řadilo dřív, kdy nebylo řazení skoro cítit. Teď je zkrátka při řazení cítit malá prodleva. Nevím už, kam s tím zajet, dosavadní vyzkoušené servisy to řešit nechtějí, dokud je auto v záruce, vždy to dopadne tak, že se mi snaží "narovinu" vysvětlit, že DSG není skutečný automat, že to nikdy nebude řadit hezky, že sem tam v tom bouchne nebo to zazmatkuje, cukne, to je prostě podle nich vlastnost. Ale jakmile padne záruka, budou určitě velmi ochotní vyměnit kde co, aby se závada odstranila. Podezřívám setrvačník, protože zastudena v motoru i tak nějak divně rachotí a při klasickém podtáčení, kdy DSG v 50 km/h řadí 5. RS, to duní znatelně víc, než dřív. Najeto 100 tisíc, 80% po dálnici, takže mi to přijde brzo. Ale nic z toho samozřejmě servis také neslyší, takže doufám, že se to do září komplet vysype, protože jinak je to boj s větrnými mlýny. Zdravím. Jak jste dopadnul? Mě to dělá to samé a ještě mi 4-6 jako by rachoti při přidání plynu. Vyměnil jsem celou převodovku a mechatroniky jsem nechal původní. Zvuky i chování zustaly. Tak že za mě mechtronika. Ale ta nevykazuje žádné chyby, tak už neřeším. Upraveno Leden 27, 20205 r od parana
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.