Publikováno Duben 22, 20169 r Zdravím, mám jeden delikátní problém. V servise mi řekli, že se to bude těžko hledat, tak zkouším rady tady. Pokud stojí auto na slunci tak se objeví pár problémů: 1) info stanice rádia na maxidotu se sama vypíná, zapíná nebo nejde vůbec (někdy naskočí když vypisuje název písničky nebo změně hlasitosti a pak se zase vypne) 2) tempomat se v průběhu jízdy klidně vypne 3) okna se stahují sekaně i když držím tlačítko v kuse, jako by vypadával 'signál" že chci stahovat okna 4) vyjíměčně zmízí ukazatel venkovní teploty na climatroniku 5) také vyjíměčně se nezamknou zadní dvěře za spolujezdcem kabely ke komfortce pod řidičem kontrolovány a tam je vše v pořádku, podotýkám že tento problém se stává jen když auto stojí na slunci, večer když je chladno nebo ráno tak vše naprosto fungl. Třeba se s tím už někdo setkal. Děkuji za rady, jinak to bude asi jen zimní vůz. Jedná se o SUP1 2.5 TDI 2003.
Duben 24, 20169 r Až na poslední pátý problém, který je pravděpodobně zámkem a je to řešeno v jiném vlákně, bych zkontroloval veškeré kostřící body (v motorovém prostoru a interieru) dle DP-elektická schemata. A dále hlavní svorkovnici - čili demotovat plast pod volantem a jak jsou relátka, je svorkovnice - červené kabely jsou přišroubovány klíčem č.10 - to poznáš. Pokud bude po dotažení + a - stále zlobit, pak Ti to řekli správně: jednalo by se o kontrolu kabelových svazků pozn. DP elektrická schemata je ke stažení na tomto fóru... Upraveno Duben 24, 20169 r od SUP1
Květen 1, 20169 r Autor Tak jsem na to koukal, bez úspěchu, další poznatek, stahování oken se seká víc když zapnu větráky na maximum, a nejvíce u okna za řidičem, jako by to mělo nějaký velký odběr nebo co, když jsem je pak vypnul tak to zase šlo
Květen 1, 20169 r měl jsem to stejné, špatně zamykalo, nefunkční maxidot - část pro rádio, sekání oken, vypínal se tempomat. zhasinalo osvětlení climatronicu, například když jel maxidot a já zmačknul na okna že je chci dovřít, zhnasnul maxidot, někdy se vymazala pamět budíků, nebo přestalo posouvat sedadlo řidiče a zrcátka přerušený CAN někde, vše ma spojitost právě v tom CAN síti. Zkontroluj spoj kabelů odk komfortky pod kobercem za řidičem, tam jsem to měl uhnilé já...
Květen 2, 20169 r Autor Ano přesně tyhle problémy mám, tak asi fakt budu muset projít všechny kabely , díky za tip
Květen 2, 20169 r to se snad ani celé projít nedá. Jednotlivé větve se dají proměřit, ale když to chvíli jde a chvíli nejde....Nechal bych udělat výpis z diagnostiky, může to dělat také nakopnutá ŘJ, která ruší komunikaci ostatních jednotek.
Květen 3, 20169 r Autor tak každopádně zkontroluju kabely pod sedačkou u komfortky a znova pod volantem ale proč to dělá jen v teple to fakt nechápu :/
Květen 5, 20169 r Autor No ještě to budu asi pozorovat, nedává mi smysl to, že čím více zapnu foukání vzduchu na maximum tím více se vše začne sekat a vypadávat. Samozřejmě jen ty věci které jsem popsal v úvodu, vše ostatní funguje jak má. Minulý rok mi to udělalo jednou přes víkend a pak byl po celé léto klid.
Květen 5, 20169 r Nic nepozoruj a řeš to, pár tipů tady máš Poté bys také mohl pozorovat nefukční, nepojízdné auto před barákem Závady je nutno řešit včas....
Květen 5, 20169 r Autor no to je zase pravda, začnu vizuální kontrolou kabeláže u komfortky směrem pod volant, nějaké nápady ohledně toho větráku?
Květen 6, 20169 r Myslíš, jak se Ti sekali okna při jeho spuštění? To by mohlo být právě tou svorkou 30 / 31 a kostrou (tou jsou ty plusové kabely pod volantem a kostřící body) - prostě větší odběr a tím přechodový odpor A také opět spoje po kobercem. Jak tu psal už kolega, jeden spoj je podkobercem před zadní sedačkou vlevo, tak je několik kabelů dohromady. A pokud tam budeš mít mokro, rovnou vyčistit odtokové kanálky pod posilovačem a akumulátorem. Zkontroluj i svorky na akumulátoru a kostřící kabel od něj ke kastli
Květen 6, 20169 r Autor Tak jo, díky za vysvětlení, vše co jste mi tu poradili zkusím zkontrolovat a snad budu mít štěstí.
Květen 6, 20169 r jak říkám je na na 99% problém s komunikací CAn_BUS v autě... měl jsem 2roky to stejné, jednou to přestalo fungoval po dešti nebo když auto stálo v horku... inhned po spojení vše začalo fungovat a do dneška to funguje...
Květen 7, 20169 r Ta zavislost na chodu ventilatoru je zajimava. Navrh na pokus, ktery nejspis nikam nepovede, ale aspon budes moci neco vyloucit: Merit jake je kde napeti, kdyz je zapnuty nebo vypnuty ventilator. Proste zkusit, jestli pri zapnutem ventilatoru nepoklesne u nekterych ridicich jednotek jejich napajeci napeti pod nejakou kritickou mez. Protoze u normalniho auta si myslim, ze ventilator nemuze mit kdovijak vyznamny odber na to, aby se to nekde mohlo projevit. (Ale nikdy jsem to nemeril, protoze me to ani nenapadlo.) A jak nekdo pise o CANu, tak to by byl asi zajimavejsi pokus: Povesit osciloskop nekam na sbernici a koukat, jak hezke tvary a jakou uroven maji data na sbernici, kdyz je ventilator vypnuty a zapnuty. A totez zopakovat na ruznych mistech sbernice.
Květen 8, 20169 r C3sTr: Ano sundej sedadlo (lip se s tím potom dělá) oddělej koberec a tam je tam hlavní svazek co jde od komfortky zadním dveřím a podobně. a tam je několik spojovacích míst izolovaných kabelu a zkontroluj všechny pospojení - pozor byt to vypadá dobře může to byt uplně uhnilé... upřímně žádné pokusy s měřením napětí, já jsem to taky dlouho vše zkoušel a pak mě napadlo že jsem jedno předtím v pohodě pospojení nepředělal a ejhle bylo to ono. nespekuluj a zkontroluj to, za to nic nedáš a je to hned
Květen 14, 20169 r Autor Tak pánové, dneska jsem se k tomu dostal, našel jsem celkově 5 spojů, červené, modré, žluté, 2x oranžové. To co je na fotce asi není ok že? Dokonce jak jsem sundal tu gumu, tak upadly i nějaké drátky všechny spoje jsem teda odřezal znovu spojil a spájel, zatím teda vše funguje, teď jen počkat zase na nějaké to vedro. Jinak neví někdo od čeho ty oranžové drátky jsou? Nebo kdyby někdo věděl i ty ostatní barvy budu rád. Snad to bylo tím, jinak asi budu muset zase projet spoje u řidiče co?
Květen 19, 20169 r Autor Tak díky všem za rady, hlavně KubinoS, opravdu to bylo spojema za sedačkou řidiče, dnes ve 20+ stupních naprosto vše v pohodě.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.