Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Jake jsou rozdily mezi Yeti v zakladu za 384900 Kc a Yeti Fresh v zakladu za 419900 Kc? Na prvni pohled se mi zda rozdil akorat v hlinikovych kolech na Yeti Fresh oproti plechovym kolum na Yeti. Rozdil v cene je ale 35000 Kc, stoji to vubec za to?

  • Autor

No povazuji zrovna tyhle veci navic za zbytecne, to uz bych radeji investoval do vetsiho zatmaveni skel, sportovnich sedacek nebo tazneho zarizeni, takze v tomhle pripade asi uprednostnim Yeti. Diky za info.

Upraveno od Zdeneek

Rozdil ve vybave je propastny. Active nema napriklad ani radio nebo kolenni a hlavove airbagy. Na palubni desce dira, volant plastovy, ventilace manualni, loketni opera nikde. A to zminuju jenom nektere veci uvedene v ceniku. Rada veci jako horsi potahy nebo plastove klicky dveri v ceniku clovek nenajde.

 

Staci si do obou verzi sednout a je jasno. Po zdrazeni zakladni verze je rozdil natolik maly, ze nema smysl setrit 10% ceny auta a dostat vyrazne chudsi produkt.

  • Autor

Pocital jsem s tim, ze autoradio tam prendam ze sveho soucasneho auta, pripravu pro autoradio by mel snad mit i Yeti Active v zakladu? Nebo ne? Pokud ne, melo by Yeti Fresh smysl, ale dosud vyjmenovane doplnky jsou pro me vicemene zbytecne. Loketni operu nechci. Plastovy volant je standard, je to urcite vice hygienicke nez kozeny potah na volantu, manualni stahovani oken klickami mi vzdy vyhovovalo, chci dat do oken deflektory, tam by byl treba s elektrickym zaviranim oken problem. Ve sluzebnich Octaviich mame klimatizaci a stejne ji nepouzivame, neni to pry zdrave, me to sice nevadilo, ale radeji otevreme okna, nekteri spolucestujici maji pri pouzivani klimatizace v horkem lete a castejsim nastupovani a vystupovani z vozidla problemy s bolesti v krku a bolesti zad. To stridani teplotnich rozdilu pry neni zrovna moc zdrave.

Za 35000 Kc bych si vybral spise jinou vybavu, jestli to nic navic nema.

Jinak co je mysleno v prispevku od Jan R. tim "PDC vzadu"? Co je to za doplnek?

Pokud jsou opravdu uvnitr jeste dalsi designove rozdily a rozdily v kvalite vnitrniho materialu, nejlepsi bude asi v autosalonu do obou verzi sednout a porovnat je zevnitr, diky za informace.

Upraveno od Zdeneek

parkovaci senzory v zadu :) uz jenom kvuli tem airbagum bych si priplatil :)

  • Autor

Ja radeji asi uprednostnim sportovni sedacky, zatmaveni skel a tazne zarizeni, ale rozhodnu se tedy, az si v tom zkusim sedet.

Soucasti tech zadnich parkovacich senzoru u Yeti Fresh je i parkovaci kamera? Asi ne co, jen za priplatek?

Upraveno od Zdeneek

Tak jestli se na to divas tak, ze kozeny potah je nehygienicky, tak ti tezko neco radit. V prvni chvilce jsem si myslel, ze si delas prcu a celou vec nemyslis vazne, ale najdou se vselijake nazory. Jenom by me zajimalo jake sedacky si tam budes davat.

Máš to všechno na jejich stránkách...

 Základem pro model ŠKODA Yeti Fresh je výbavový stupeňAmbition, který obsahuje mimo jiné:

- 16" litá kola Helix
- Integrované přední mlhové světlomety
- Malý kožený paket (3ramenný kožený volant)
- Tempomat
- Airbag řidiče, spolujezdce, boční vpředu a kolenní řidiče

k tomu navíc získáte:

- Signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu
- Dvouzónovou klimatizaci Climatronic
- Vyhřívání předních sedadel
- Vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním
- Dešťový senzor
- Infotainment rádio SWING - 2 DIN
- Bederní opěry na sedadlech řidiče a spolujezdce
- Zadní světla s LED diodami
- Multifunkční volant pro rádio a telefon
- Bluetooth
- Sklopná opěra sedadla spolujezdce
- El. ovládaná vyhřívaná a sklopitelná vnější zpětná zrcátka
- Vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla

Parkovací kamera je za dalších 8 tisíc, podle mě zbytečný, s yetim se výborně parkovalo i bez senzorů.....a myslim že výbavy tam je víc jak za 40 tisíc(ale nepočítal jsem to), takže z tohodle pohledu se to vyplatí určitě, ale pokud máš limit řekněme 390, tak s tím nic nenaděláme. Nehledě na to, že při prodeji by se ta vyšší výbava mohla  zhodnotit sama za sebe. Osobně si myslím, že todle je ta nejlepší nabídka co na yetíka zatím byla. 

  • Autor

Tak já uznávám, že Yeti Fresh je cenově výhodnější, než všechny ty doplňky co má objednávat zvlášť na Yeti Active, ale zas v tom jsou takové položky, které jsou pro mě zbytečné, nebo je přímo nechci. Tam snad není ani jedna položka, o kterou bych vysloveně stál, jako že bych si ji chtěl objednat i zvlášť do Yeti Active.

 

Pod položkou "Sklopná opěra sedadla spolujezdce" mám chápat co? Že v Yeti Active standardně nejde u sedadla spolujezdce opěra zad naklápět? To snad ne?

 

 

 Jenom by me zajimalo jake sedacky si tam budes davat.

 

 

No přemýšlel jsem o těch výškově nastavitelných sedačkách řidiče a spolujezdce, co jsou uvedeny v konfigurátoru jako zvláštní výbava za 2600 Kč, obrázek mi nepovolilo fórum postnout.

 

Jinak Yeti Fresh už asi také zdražili, vidím, že už je za nejméně 421900 Kč: http://www.skoda-auto.cz/models/yeti-fresh/ Ale v konfigurátoru to ukazuje stále cenu od 419900 Kč, tak nevím, co je správně.

 

Moje verze Yeti Active by mě vyšla přes konfigurátor v bílé barvě a s výškově nastavitelnými sedačkami na 391500 Kč.

http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/83531223

 

Yeti Fresh by mě vyšel v bílé barvě a pravděpodobně bez výškově nastavitelných sedaček (protože v konfigurátoru nejsou) na 423900 Kč, to je o 32400 Kč dražší a to ještě má asi konfigurátor neaktuální levnější ceny.

http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/83531648

Upraveno od Zdeneek

Ceny jsou stejne, ale Skoda do toho rovnou pocita zaruku na 5 let za 2000Kc.

Sklopna opera znamena, ze jde sklopit uplne dopredu, to normalni verze neumi. Sportovni sedadla Active neumi.

  • Autor

K cemu se to da vyuzit sklopit operadlo sedadla uplne dopredu? Napada me jen, aby se na tom dalo nejak prespat? To bych pak bral jako dobrou funkci. To jde jen u sedadla spolujezdce nebo i ridice? Ze bych sklopil operadla obou prednich sedacek dopredu, zadni sedacky vyndal uplne, hodil na to skladaci matraci z Lidlu a vyspal se v aute treba na rybach u rybnika pres noc? Pokud by to takto jednoduse slo, tak bych volil Yeti Fresh, to by mi za to opravdu stalo.

Upraveno od Zdeneek

Na začátku roku jsme měl stejné dilema. ( klimoška stačí manuál, kola stačí ocelová, na co tempomat, atd).

 

Ale nakonec jsem přitlačil a koupil variantu FRESH a jsme spokojenej. Hlavně se mi nelíbilo otevřená přihrádka na palubní desce - to vypadá jako pěst na oko a chtěl jsem radio SWING s Bluetooth ( což je příplatek jen za toto radio  16.200,- Kč ) .

 

Takže určitě doporučuji variantu YETI FRESH.

Netušim kdo by řídil, když by bylo sklopený opěradlo řidiče  :D takže ne, na spaní to asi moc nebude.  Je to k tomu, aby se daly převážet delší náklady, například skříně z IKEA a podobně. My v tom přestěhovali i vanu, ale sklápětelný opěradlo jsme neměli. 

  • Autor

Jestli se na tu jednu sedačku vejde skříň, musí se tam vejít i matrace, uvidíme, zkouknu to nejdříve v autosalonu, jak široké místo to vytvoří, díky.

No neviem ako by sa ti spalo na nicom takom?

post-7056-0-79861900-1461924392_thumb.jp

  • Autor

Ale kdyz na to polozim jeste matraci, tak to snad pujde. Diky za foto.

Upraveno od Zdeneek

No neviem ako by sa ti spalo na nicom takom?

skoda ze to nemaji vsechny yeti,zrovna tato funkce sedacky by se me libila

Ja to v aute nemám bohužiaľ, takže ti neviem povedať či by si sa na tom vyspal, ale myslím, že to bude aj so zadnou sedačkou moc krátke.

Ináč stojí to okolo 90e, takže žiadna veľká položka vo výbave.

Odoslané z Lenovo TAB S8-50F pomocou Tapatalku

  • Autor

Myslel jsem to tak, ze by se i zadni sedacky sklopily nebo uplne vymontovali a na to polozila matrace dlouha od sklopeneho operadla predni sedacky az do zavazadloveho prostoru, popr. by se ta matrace jeste treba nekde trochu vypodlozila, aby nebyla moc prohnuta.

No když by se vyndaly sedačky, byl by tam velkej schod k tý položený přední, ale když by se to nečím vypodložilo tak by to možná i šlo. Kdyby se zadní jenom sklopily, stejně jako ta přední, mělo by to být relativně v rovině, kromě kufru teda. Viděl jsem někde že nějací švýcaři předělávali kufr na matracové spaní, ale nejsem si jistej jestli to byl roomster nebo yeti (i kdž by to mělo bejt víceménně stejný) a chtěli za to dardu docela. 

  • Autor

Roomster je asi delsi, ma tam tu matraci jen po predni sedacky, ale myslel jsem to nejak tak, ale aby to bylo i pres predni sedacky.

Jinak Roomster ma obdobne zadni sedacky jako Yeti? S tim systemem varioflex?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.