Daniel Kamenec Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 Zdravím Mam Superba r.v.2003 2.5tdi 114kw Auto jsem koupil teprve před pár dny, ale svítí mi kontrolka ABS a ESP... při prodeji mi bylo řečeno, že je to jen čidlo ABS, že stačí vyměnit... Čidlo jsem koupil nové, nechal jej u známého v servisu vyměnit, na diagnostice vymazal závadu, ale kontrolky svítit nepřestaly... prosím o radu, kde mam pokračovat dále nebo čím by to mohlo být? Jsem u Škodovky nováček, proto prosím o pochopení... Díky za každou reakci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrbicek Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 hehe tak vítej u okřídleného šípu... máme uplně stejnej problem jedno čidlo mi pořád hlásí že je mrtvý, i když jsem už koupil dvě nový, tak to pořád svítí, nejspíš někde uhnilej kabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas111 Vloženo 11. Červen 2016 Sdílet Vloženo 11. Červen 2016 Nebo jednotka abs Odesláno z mého ZP953 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 12. Červen 2016 Sdílet Vloženo 12. Červen 2016 Napiš přesně číslo závady, co píše VAGína. Mohlo by to více napovědět... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 12. Červen 2016 Sdílet Vloženo 12. Červen 2016 často to dělá i zrezivělý kroužek na ložisku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrbicek Vloženo 12. Červen 2016 Sdílet Vloženo 12. Červen 2016 cosby a dá se ten kroužek objednat samostatně ? eventuelně číslo dílu by si měl ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 18. Červen 2016 Sdílet Vloženo 18. Červen 2016 Nedá, je součástí kloubu. Kontrola dírou po čidle. Jednotka bez chyb? Ukazuje se rychlost kol v měřených hodnotách? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...