Publikováno Červen 27, 20169 r Caute prosím poraďte na autorádiu mi prestalo svietiť podsvietenie displeja. Inak všetko funguje len ten displej má trápi. Neviem či je problém v rádiu alebo v niečom inom skúste poradiť. Dik
Červen 29, 20169 r A proč na Ekkara? To najde kdekterej adept elektroniky se zkoušečkou v ruce. Swing má podsvícení ze stran, jsou tam LEDky, pokud to nesvítí, může bejt některá v zádeli, nebo je v obvodu "študent" = studenej spoj. Opravy počtou na dobírku i konzultace po telefonu firma BRM Kosmonosy, http://www.brm.cz
Červenec 2, 20169 r Autor podsvietenie zacalo svietit ale ked prejdem nerovnostou na ceste ta vypne alebo opacne zhasne. moze byt niekde zly kontakt?
Červenec 2, 20169 r .... je v obvodu "študent" = studenej spoj. ..... Diagnóza je jasná. Potřebuješ servisní službu od někoho, kdo má mikropájku a umí s ní zacházet. Musí se propájet spoje kolem displeje, hlavně v obvodu podsvícení. Nejideálnější by bylo moct do každýho spoje dodatečně přidat i trošičku olovnatý pájky - zlepší to životnost pájenejch spojů. Tohle praskání pájenejch spojů je standartní závada způsobená ekofašistickým zákazem používání pájky s obsahem olova, kterej se rozšířil tak moc, že i přes výjimku poskytnutou automotive technice tuhle sračkovou technologii používají všichni výrobci šmahem. Za používání technologie s olovem totiž musejí platit poplatky a investovat do technologií na ochranu okolí před výparama z olova = je pro ně výhodnější používat "bezolovo". Bohužel, to "ekologický" bezolovnatý pájení (označení RoHS nebo Pb-free, mezi elektronikama jadrně BEZOLOVNATÁ SRAČKA) má jednu obrovskou nectnost - slitiny cínu bez obsahu olova jsou křehký a v prostředí vystaveným vibracím (který auto má nějaký místo bez vibrací ???) ty spoje prostě časem praskají. Problikávání podsvícení při výraznějším otřesu je nádhernou ukázkou, co takový zkurvený ekofašouni napáchají, když se jim nechá volný pole působnosti a nedostanou přes držku včas ... A teď si představte, že výrobce vašeho auta nakupuje i další elektroniku (řídící jednotky a podobný věci) od výrobců, u kterejch nekontroluje, jestli používají pro automotive povolený olovnatý pájení - ale vybírá si nejlevnějšího dodavatele... Copak se asi stane, až se objeví takovej "študent" neboli studenej (prasklej, mikroskopicky přerušenej) spoj třeba v jednotce ABS ...? Jinak pro představu, kdo ještě má výjimku z používání bezolovnatejch pájecích technologií - obecně dopravní prostředky, tzn. nejen auta, ale i drážní vozidla, lodě a (HLAVNĚ!!!) letadla, armády jako komplet (vojáci se nikdy nestarali o ekologii, jim jde o spolehlivost a na nějaký ekofašouny serou jak na placák), kosmický lety (kdopak by asi byl ochotnej koupit si spojovou družici, u který by neměl garantovaný, že vydrží na stacionární pozici bez poruch fungovat aspoň 5 let?? - nebo si představte sondu Voyager jak by dopadla, kdyby měla elektroniku pájenou RoHS sračkou...) - a taky VEŠKERÁ MEDICÍNA (stačí si představit jakejkoliv medicinální monitor nebo operační přístroj nutnej pro udržení života, u kterýho by "spolehlivost" zajišťovalo RoHS pájení...). Upraveno Červenec 2, 20169 r od Ekkar_z_Bastlírny
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.