mr.Freak Vloženo 3. Březen 2013 Sdílet Vloženo 3. Březen 2013 Ahojte, napíchnul jsem auto na diagnostiku a v chybovým kódech na mě vyběhla tahle chyba (pokoušel jsem se jí i smazat). 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation Pročítal jsem různé diskuse, ale nikde žádný výsledek. Otáčky nekolísají, ale možná trochu ubylo výkonu a spotřeba se těžko shazuje pod 9,5l. Občas se mi též rozsvítí kontrolka Check engine (ten oranžový uzávěr na kombi přístr.). Dík za radu, pokud to již někdo řešil. Nechci vyhodit 4 litry za čidla, kterými to nemusí být Po smazání paměti závad se kontrolka Check engine nerozsvítí, až zas po pár dnech. Auto: O1 1.8T 4x4 2001 kombi ARX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalásek Vloženo 3. Březen 2013 Sdílet Vloženo 3. Březen 2013 (editace) Ahoj, podle toho co popisuješ by ti mělo auto občas cukat i při jizdě a někdy i blbě startovat a nebo při startu byse ti mělo rozklepat auto.Ta chyba 17748 je snímač polohy vačkové hřídele, takže to zkontroluj a ještě zkotroluj hallův snímač. EDIT: Ještě bych zkusil zkontrolovat snímač polohy klikovky Editováno: 3. Březen 2013, autor: Wojnar Já bych zase zkusil editovat příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.Freak Vloženo 3. Březen 2013 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2013 Auto opravdu necuká ani otáčky nekolísají a startuje jako kdykoliv předtím. Můžeš kdyžtak napsat co přesně zkontrolovat u těch snímačů? Dá se nějak poznat očima, že je něco v nepořádku? Hallův snímač byl v chybách taky, ale jak jsem to vymazal, tak po nastartování už v chybách není, ale třeba se časem zas ukáže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 3. Březen 2013 Sdílet Vloženo 3. Březen 2013 me jen napadlo jestli neselhal hydraul. napinac retezu a nedoslo k pootoceni vacky sacich ventilu, jestli se nepletu, halluv snimac otacek je prave umisten na teto vacce. Kdyz je to o jeden zub, pak muze motor asi nastartovat, jen je nizsi vykon a vyskoci ta chyba co uvadis. Pokud by to bylo o dalsi zub, pak by motor asi tezko naskakoval a sotva drzel volnobeh a o vice zubu by se to potkalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 6. Březen 2013 Sdílet Vloženo 6. Březen 2013 To není chyba žádného z uvedených čidel, ale jejich synchronizace. Takže si zkontroluj/uprav časování rozvodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladimír Kalandra Vloženo 17. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2016 (editace) Zdravím chlapi.... chci se zeptat.... Nechaával sem dělat hlavu na moji oktě 1,8T ARX. Neustále mi to piše chybu 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation. Po vymazu opět naskakuje.... Motor jinak běží pěkně, plynule, zdá se vše OK. Dle vyjádření servisu pry chybu udělat nemohli, že vše 3x kontrolují atd. No na netu jsem někde našel, že to muže byt špatně nasazeny řetěz na vačkach. Ve vagu jsem si najel při volnoběhu na hodnoty viz obrazek. Je tam položka Phase position a tam je ta hodnota nějaka velka řekl bych. Muže ta hodnota znamenat opravdu že je vačka o zub jinde? Jake hodnoty mate vy na volnoběhu?? Díky za pomoc s řešením Editováno: 17. Červenec 2016, autor: Vladimír Kalandra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.