Publikováno Červenec 19, 20169 r Zdravím chlapi, jak vyměnit kabinový filtr u Supa II. Kdyby byl i nějaký obrázek bylo by to ideální. Díky ***winter***
Červenec 20, 20169 r A dle ceho to zjistim jaky tam je, dle motorizace ci stupnu vybavy? Nemam u sebe auto, takze se nemuzu podivat, coz by bylo nejrychlejsi
Červenec 20, 20169 r Vždyť je to jedno, co tam teď je, ne? Při výměně si tam dáš ten, který budeš chtít. Podle mě to zjistíš jedině když ho uvidíš, respektive uvidíš číslo dílu. Souvislost s druhem výbavy je snad také možná, ale v tom ti neporadím.
Červenec 20, 20169 r No chci to objednat prave , tak proto se ptam. Nevedel jsem, ze se tam daval bud jeden nebo druhy...
Červenec 20, 20169 r Pokud jsou mé informace správné: 1) Pylový a prachový (1K0 819 644 B) 2) Pachový (s aktivním uhlím) + samozřejmě zároveň i prachový a pylový - typicky by měl jít do aut s klimatizací (1K1 819 653 B)
Červenec 23, 20169 r Prachový a pylový = jeden a ten samý filtr. Žádný rozdíl mezi nimi není, jen někde se uvádí pylový a někde prachovýSent from my iPhone using Tapatalk
Srpen 5, 20169 r Autor Zdravím chlapi, teprve dnes jsem měl čas abych kabinový (neboli pilový, prachový) filtr konečně vyměnil. Je to pohodová práce, cca. 1 hodina. Na filtru nešetřete a dejte uhlík. Při výměně je dobré ihned udělat vyčištění klimy. Použil jsem přípravek Wurth s hadičkou.Zde jsou dvě videa, podle kterých celou operaci snadno zvládnete. ***winter***
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.