Micaaacek Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 Zdravím pánové, měl bych dotaz ohledně volnoběžky alternátoru u motoru AGU 1.8T. Řeším zvýšený volnoběh u svého auta (má furt cca. 1000-1100 otáček; čištění klapky, podtlaky, hadice atd. nepomohly). Takže mě napadla už jen volnoběžka na alternátoru. Když jsem na něho koukal, tak to vypadá, že je tam jen obyčejná řemenice viz. obrázek níže, přitáhnutá 16tkou matkou. Tak se ptám, má tam být plnohodnotná volnoběžka nebo ne ? A nebo to nějaký chytrák přede mnou vytunil aby s tím neměl problémy ? Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunda Vloženo 1. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 a co udelat zakladni nastaveni skrtici klapky nepomuze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micaaacek Vloženo 1. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 1. Srpen 2016 před 35 minutami, brunda napsal: a co udelat zakladni nastaveni skrtici klapky nepomuze? Bohužel. Děláno několikrát, vždy po cca. 500-600 km. Všechno bylo v pohodě, dokud se nevyčistila, pak se jí přestalo chtít. Spíš to vypadá, že už si odchází. Uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.