Toniczech Vloženo 22. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2016 Zdravím, potřeboval bych poradit, před týdnem jsem se stal novým majitelem OII 1.6 MPI BSE, najeto 92 000km (doloženo), r.v. 2006. Všiml jsem si podivného rozvibrování až škubání celého auta při rozjezdu s trochou plynu (ano, každé auto škube ale toto je naprosto šílené) , ale toto dělá jen za studena. Vyřešeno pomalým rozjezdem s 2500 ot. . Poté při zahřátém motoru, jsem se potřeboval na křižovatce rychle rozjet, takže 1, 2 a když jsem přeřazoval na 3 a úplně pustil spojku byli otáčky docela vysoko a začaly klesat zatímco auto zrychlovalo, a právě při srovnávání těch otáček se znovu začalo celé auto znovu otřásat, stejně jako při rozjezdu. Tak s podezřením na spojku jsem jel k nejbližšímu kopci, v něm zastavil a rychle se rozjel, 1 v poho, 2 taky dobrý ale zase klouzla ta 3. Tak nevím, neměla by klouzat i při nižších rychlostech? Žádný zápach jsem necítil. Servis jsem zatím žádný nedělal, ale mám v plánu rozvody, svíčky/kabely (podle servisky jsou původní ale posledních 50 000km je nejspíš dopisovaná jen tak), olej/filtr. Ještě jsme spolu se známým vydedukovali, že bývalý majitel byl nějaký mladý střelec V kufru u rezervy kabely od radia (samozřejmě s ustřihanýma koncema), amatérsky přidělaná koncovka výfuku, stylová anténka, puma na zadním okně, ale to nejlepší - rozdrásané přední pneu po krajích, ve středu obě zdravé s 4mm dezénem, na krajích 0mm ale jinak pěkná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toniczech Vloženo 24. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 Tak po konzultaci s vícero lidma to vypadá na setrvačník, je to možné? A pokud ano, má někdo zkušenosti s tou přestavbou dvouhmota/jednohmota? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.