Hanys.cz Vloženo 13. Září 2016 Sdílet Vloženo 13. Září 2016 Zdravím, při nastartování studeného motoru, který naskočí jako hodinky, začne vibrovat celé auto. Dělá to tak cca necelé 2 týdny. Vibruje jen v 1100 otáčkách, pokud sešlápnu jemně plyn nebo počkám jak spadnou otáčky po zahřátí do 800 tak to skončí. Ty vibrace jsou dost silné, úplně to auto roztřepe. Tipuji silentbloky motoru, ale zase si myslím že by to dělalo i jindy než jen takto. najeto 169tis, 7DSG Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 14. Září 2016 Sdílet Vloženo 14. Září 2016 řekl bych, že spíš setrvačník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 15. Září 2016 Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Nestraš ho ... je to zahřívací fáze katalyzátoru, dělá to jen v v určitém rozsahu venkovních teplot, do 20 sec a zahřátí katu to přestává. Je toho tady na foru kolem 1.8 TSI i v ostatních modelech spousty info, stačí tomu věnovat čas a něco si o tom přečíst. Obecně je to společné pro všechny moderní benzíny, holt některé motory maj někdy hrozné projevy ... Pro sichr nech zkontrolovat svíčky (maj předepsaný interval 90tkm ale můžeš měnit i dřív), nech vyčitit klapku sání a nech ji také přizpůsobit. Jaký je to rok a kód motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Cdaa 2009. Nooo s klapkou trosku problem mam. Premyslim ze ji vymenim sem tam psala neplatny signal od cidla natoceni klapky. Svicky mam stare 15tis km. Ale tak je projedu. Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Jinak o tom projevi tech motoru jsem cetl jenze vsude posou ze jim poskoci otackomer. Sle me to drzi ani se nehne. Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 15. Září 2016 Sdílet Vloženo 15. Září 2016 (editace) Pokud píše klapka nesmysly, bývá problém v připojovacím konektoru, kde jsou vysoké odpory na krimpovaných spojích. Je na to origo předělávka, nechá se ale i jen přeletovat. Jaké jsi dal svíčky? Co stav původních, byly černé, od oleje? To, že skáče otáčkoměr není vždy nutný projev, mně to po výměně svíček, čištění a přizpůsobení klapky taky přestalo, ale po vymazání adaptací do naučení provozem zase také občas zaskákal. Editováno: 15. Září 2016, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 To si nepamatuju musel bych se podivat. Zkratil jsem si interval na 30 tisic. Takze se meni castoSent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 15. Září 2016 Sdílet Vloženo 15. Září 2016 To bych zas nepřeháněl, pokud si auto nebere olej, těch 90 musí dát v pohodě, sám jsem měnil kolem 88tkm a byly zcela v pořádku. S těmahle km a CDAA, bere ti olej? Pokud ano, kolik na 15tkm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Ee nebere.Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 15. Září 2016 Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Tak to je fajn, navíc koukám, že to jezdí na LPG, tak to potom platí nejen pro svíčky jiné limity. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Kde prosim sezenu tu origo predelavku na tu klapku?Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 15. Září 2016 Sdílet Vloženo 15. Září 2016 V autorizáku, nebo u autoelektrikáře. Jde jen o kousky kabelů s nakrimpovanými konektory a pak je třeba čas a pečlivost ... Takže rozebrání konektoru, přeletování a napružení pinů to vyřeší také, a ani nebude nic poznat. Podle ETKY to můžou být díly 000979025E 000979025A 000979150 000979150EA a tady pár info, řeší ten samý problém http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=91534 http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=140836 https://www.drive2.ru/l/2063538/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Diky za rozsahle info. Kdybych nesel o vikendu na svatbu dal nych se do toho. Klapku mam vistou. Je pravda ze tak mesic to uz nehlasi ale pred tim kazdy tyden. Zkusim de zamerit prvne na ty svicky. Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Nahodou proc mi porad hazi dia chybu tlaku mezi turbem a klapkou asi nevis. Hadice mam okSent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 15. Září 2016 Sdílet Vloženo 15. Září 2016 (editace) No, podle wiki to mohou být tyto věci http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17705/P1297/004759 Leaking Hoses and/or Pipes between Components - hadice/trubky, říkáš jsou OK Boost Pressure Control Valve (N249) faulty - viz Diverter Valve faulty (Ale tady má UWE asi blbost, jistě mysleli N75, což je právě Elektromagnetický ventil omezování plnicího tlaku vzduchu - a už to opravili ) Diverter Valve faulty - Přepouštěcí ventil turbodmychadla - N249 - prasklá membrána, nové jsou mechanické, velmi pravděpodobné, číslo dílu níže Throttle Body dirty - špinavá klapka, moje úvaha třeba i ten špatný kontakt, vyřešit, přizpůsobit Vacuum leak - únik vakua N249 ventil (je v tom pěknej bordel, KK3 má být součást Borgwarner ...) pro turbo Borgwarner 06J145701R patří díl 06H145710D pro turbo KK3 06J145702F patří díl 06H145710D pro turbo Borgwarner China 06J145701J patří díl 06H145710G případně zminují i PCV-odlučovač oleje. Nemáš zaolejovaný víko motoru kolem něj? Editováno: 18. Září 2016, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 (editace) Všiml jsem si jedné věci ještě, myslel jsem že to dělá jen při studeném motoru, ale pocukává to i když stojím v koloně. Ale jen trošku a jen sem tam, po startu to je vibrátor. Na pondělí jsem to objednal na výměnu svíček a znovu kontrolu hadic k turbu a kouknem na tu membránu Ještě jednou ti děkuji, že to tak pěkně popisuješ, zatím jsi skoro jediný kdo tu má ochotu pomáhat. Doufám že to taky někomu pomůže. Editováno: 15. Září 2016, autor: Hanys.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 15. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2016 Tak jen jedna změna, byl tu bratr automechanik co mi dělá servis svíčky byli měněny před 40 tis a né 15 jak jsem si myslel Svíčky objednány a zítra jdu na výměnu. Mluvil o nějakých NGK? Pak dám hned vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 15. Září 2016 Sdílet Vloženo 15. Září 2016 (editace) Od toho taky forum je, i já jsem rád, že jsem se tu hodně věcí naučil :-) Jasný, NGK jsou asi nejlepší ( a i nejlevnější :-) ), montovaný jako OEM na lince, navíc i nahradily typ od Bosche jako ND u koncernu. Na benzín CDAA jsou PFR7S8EG, ale Ty jezdíš LPG, a tam NGK doporučuje PFR8S8EG, který jsou o stupeň studenější, takže by na LPG, který hoří "tepleji" než benzín měly vydržet více. To by mohlo vyřešit to pocukávání, co můžou být samozápaly. Zkoukni, jak vypadaj připojovací "matice" na jetých svíčkách, pokud maj "korozi" zkoukněte i cívky, jak vypadaj uvnitř a zda maj pružný bod (vypadá to tak pecka, když se kouknete do cívky, po zatlačení do strany musí pružit, to zajištuje 100% kontakt cívka-svíčka, přitlačí to cívku ke svíčce, pokud není, jiskry skáčou i tam). Pokud tam již není (odjiskřil se), vyřešte co s tím, buď novou cívku, nebo něco na svíčku, co vymezí vůli. Editováno: 15. Září 2016, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 16. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2016 Co se týká matic i cívek, vypadají v pohodě, rzi jsem si nevšiml ani žádného oleje nebo tak. Svíčky jsem vyměnil a zatím v pohodě, při stání v koloně jsem už nic nepozoroval, ale uvidím jak pojedu z práce a nastartuji po celém dni. Nebo zítra ráno. Ale podle bratra to rozhazoval jeden válec, který zlobil. Teď už jen ta klapka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 16. Září 2016 Sdílet Vloženo 16. Září 2016 (editace) Jasný, další provoz ukáže víc. Co konkrétně měl dělat ten jeden válec, to byl problém s vstřikováním/LPG? Jen pro zajímavost, jaký jste nakonec dali ty svíčky, pro benzín nebo LPG? S plynem nemám žádné zkušenosti, tak by mě to zajímalo jen jako info. Na klapku je přístup (pro její sundání a vyčištění, pro opravu a kontrolu konektoru kabeláže to není třeba) nic moc, ale 1/4 ráčna a 50mm prodloužení nebo kardan to vyřeší. Šrouby jsou jak vruty do dřeva, holt metrický vložky by byly moc drahý ... Aspoň při tom zkouknete i ty hadice/trubky od chladiče. Kdybyste se koukli i na ten N249, pochlub se s výsledkem. Editováno: 16. Září 2016, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 16. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2016 Tak svicky to nevyresili. Takze ais civka. Je to jako by jeden valec rozhazel cmely motor. Sent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanosc Vloženo 16. Září 2016 Sdílet Vloženo 16. Září 2016 Ahoj,řešil jsem obdobný problém na Yetim 1,8 TSI CDAA na lpg. Dej originální svíčky a všechny zapalovací moduli a máš po problému.Při použití jiných svíček cukalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 16. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2016 Mam tam co patri. Ale podle chovani motoru pri otevrene kapote rikal bracha ze tam je nejaky problem se zapalovanim a svicky nepomohli, dali jsme stejne co tam byli, ktere fungovali. Takze zkusime prohodit civky za noveSent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanys.cz Vloženo 16. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2016 před 9 hodinami, rayx napsal: Jasný, další provoz ukáže víc. Co konkrétně měl dělat ten jeden válec, to byl problém s vstřikováním/LPG? Jen pro zajímavost, jaký jste nakonec dali ty svíčky, pro benzín nebo LPG? S plynem nemám žádné zkušenosti, tak by mě to zajímalo jen jako info. Na klapku je přístup (pro její sundání a vyčištění, pro opravu a kontrolu konektoru kabeláže to není třeba) nic moc, ale 1/4 ráčna a 50mm prodloužení nebo kardan to vyřeší. Šrouby jsou jak vruty do dřeva, holt metrický vložky by byly moc drahý ... Aspoň při tom zkouknete i ty hadice/trubky od chladiče. Kdybyste se koukli i na ten N249, pochlub se s výsledkem. To si bohužel nepamatuji co dělal, mrknu v neděli na diagnostiku jestli tam něco není. Jinak svíčky jsem dal pro LPG. No s tím ventilem, to bude další na řadě až vyřeším vibrace. Pak dám určitě vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 19. Září 2016 Sdílet Vloženo 19. Září 2016 A dělá to jak při provozu na LPG tak benzín? Můžeš přepnout trvale jen na benzín pro vyloučení problému na LPG? Tyhle kombinace jsou pro identifikaci problému vždycky oříšek ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.