Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Můžu přepnout. Dělá to na obojí.

 

Jinak neměl jsem čas na diagnostiku ale v sobotu se auto po ránu pořád třepalo, pak jsem někde jezdil, trošku jsem auto protáhl a v sobotu v noci ani v neděli ráno ani dnes to už nedělalo. Takže jsem cívky zatím odložil, tak mě napadá, jestli nemohla být nějaká usazenina někde. Prostě to přestalo dělat. Auto je už i po ránu v klidu.

 

Jinak motor je skoro čistý. Žádná chyba se spalováním nebo tak. Pořád jen ten tlak. Jenže nemám čas se mrknout na tu membránu, snad třeba zítra.

V příloze výpis z dia.

 

SUPERB_2016_09_19_11_44.pdf

Upraveno od Hanys.cz

  • 1 rok později...

Ahoj, mam podobny problem, tak zkusim vyuzit tema.

Motor 1,8 TSI - BZB (v passatu cc)

6stup. manual

najeto 135tis

 

Popis problemu:

- po studenem startu, kdy ma motor zvysene otacky, se opakovane objevuje narazove kratkodobe zavibrovani motoru, ktere se prenasi az do kabiny. Motor pritom nijak nevynechava. 

- tyto vibrace maji ruznou intenzitu...subjektivne si myslim, ze kdyz je teplejsi pocasi, tak jsou mensi

- vibrace ustanou presne ve chvili, kdy klesnou otacky po prvotnim zahrati motoru....odhadem do 30s od nastartovani

- dal se mi jeste obcas stane, ze pri plynule jizde a naslenem prudsim seslapnuti plynu auto malicko cukne (neni tam zadna delsi prodleva a nasledne vystreleni dopredu jak byva popisovano). dela to naprosto nepravidelne. Jedine co jsem vypozoroval, ze nikdy ne 2x za sebou

 

A ted neco s cim by to mozna malicko mohlo souviset.

Loni mi praskl vstrik na 4. valci za jizdy a nasledne:

- byly vymeneny vsechny vstriky 

- byly vymeneny vsechny zapalovaci svicky - puvodni byly z origo servisu BOSH 06H905611....nove jsou NGK  PFR7S8EG (06H905601A). Pricemz by melo platit (aspon doufam teda), ze 06H905611 = 06H905601A 

- civky zustaly puvodni

- jedinym problem po teto zavade zustal a dosud nebyl vyresen....sviti mi kontrolka motoru a diagnostika hlasi chybu P0420 = snizena ucinost katalyzatoru....pri kontrolnim mereni emisi to ma pouze na volnobeh vyssi hodnotu nespaleneho kysliku (myslim)....jeden mechanik mi rikal, ze s timhle konkretne ma zkusenost a staci dat kat nejlepe odborne procistit. 

 

Momentalne si nejsem schopny vzpomenout, jestli se tyhle vibrace objevovaly i pred prasknutim toho striku a nasledne vymeny svicek a vstriku. 

Dal sem se tu docetl, ze mela vyjit nova verze softwaru RJ s oznacenim 0050, ktera by mozna mohla pomoci.

Ve 103tis byly delany preventivne rozvody kvuli obave ze spatneho napinaku.

 

Diky vsem predem za rady

 

 

 

 

 

Upraveno od roxtidy1

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.