Hanys.cz Vloženo 19. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2016 (editace) Můžu přepnout. Dělá to na obojí. Jinak neměl jsem čas na diagnostiku ale v sobotu se auto po ránu pořád třepalo, pak jsem někde jezdil, trošku jsem auto protáhl a v sobotu v noci ani v neděli ráno ani dnes to už nedělalo. Takže jsem cívky zatím odložil, tak mě napadá, jestli nemohla být nějaká usazenina někde. Prostě to přestalo dělat. Auto je už i po ránu v klidu. Jinak motor je skoro čistý. Žádná chyba se spalováním nebo tak. Pořád jen ten tlak. Jenže nemám čas se mrknout na tu membránu, snad třeba zítra. V příloze výpis z dia. SUPERB_2016_09_19_11_44.pdf Editováno: 19. Září 2016, autor: Hanys.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roxtidy1 Vloženo 27. Březen 2018 Sdílet Vloženo 27. Březen 2018 (editace) Ahoj, mam podobny problem, tak zkusim vyuzit tema. Motor 1,8 TSI - BZB (v passatu cc) 6stup. manual najeto 135tis Popis problemu: - po studenem startu, kdy ma motor zvysene otacky, se opakovane objevuje narazove kratkodobe zavibrovani motoru, ktere se prenasi az do kabiny. Motor pritom nijak nevynechava. - tyto vibrace maji ruznou intenzitu...subjektivne si myslim, ze kdyz je teplejsi pocasi, tak jsou mensi - vibrace ustanou presne ve chvili, kdy klesnou otacky po prvotnim zahrati motoru....odhadem do 30s od nastartovani - dal se mi jeste obcas stane, ze pri plynule jizde a naslenem prudsim seslapnuti plynu auto malicko cukne (neni tam zadna delsi prodleva a nasledne vystreleni dopredu jak byva popisovano). dela to naprosto nepravidelne. Jedine co jsem vypozoroval, ze nikdy ne 2x za sebou A ted neco s cim by to mozna malicko mohlo souviset. Loni mi praskl vstrik na 4. valci za jizdy a nasledne: - byly vymeneny vsechny vstriky - byly vymeneny vsechny zapalovaci svicky - puvodni byly z origo servisu BOSH 06H905611....nove jsou NGK PFR7S8EG (06H905601A). Pricemz by melo platit (aspon doufam teda), ze 06H905611 = 06H905601A - civky zustaly puvodni - jedinym problem po teto zavade zustal a dosud nebyl vyresen....sviti mi kontrolka motoru a diagnostika hlasi chybu P0420 = snizena ucinost katalyzatoru....pri kontrolnim mereni emisi to ma pouze na volnobeh vyssi hodnotu nespaleneho kysliku (myslim)....jeden mechanik mi rikal, ze s timhle konkretne ma zkusenost a staci dat kat nejlepe odborne procistit. Momentalne si nejsem schopny vzpomenout, jestli se tyhle vibrace objevovaly i pred prasknutim toho striku a nasledne vymeny svicek a vstriku. Dal sem se tu docetl, ze mela vyjit nova verze softwaru RJ s oznacenim 0050, ktera by mozna mohla pomoci. Ve 103tis byly delany preventivne rozvody kvuli obave ze spatneho napinaku. Diky vsem predem za rady Editováno: 27. Březen 2018, autor: roxtidy1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.