Hanys.cz Vloženo 19. Září 2016 Autor Vloženo 19. Září 2016 (editace) Můžu přepnout. Dělá to na obojí. Jinak neměl jsem čas na diagnostiku ale v sobotu se auto po ránu pořád třepalo, pak jsem někde jezdil, trošku jsem auto protáhl a v sobotu v noci ani v neděli ráno ani dnes to už nedělalo. Takže jsem cívky zatím odložil, tak mě napadá, jestli nemohla být nějaká usazenina někde. Prostě to přestalo dělat. Auto je už i po ránu v klidu. Jinak motor je skoro čistý. Žádná chyba se spalováním nebo tak. Pořád jen ten tlak. Jenže nemám čas se mrknout na tu membránu, snad třeba zítra. V příloze výpis z dia. SUPERB_2016_09_19_11_44.pdf Editováno: 19. Září 2016, autor: Hanys.cz Citovat
roxtidy1 Vloženo 27. Březen 2018 Vloženo 27. Březen 2018 (editace) Ahoj, mam podobny problem, tak zkusim vyuzit tema. Motor 1,8 TSI - BZB (v passatu cc) 6stup. manual najeto 135tis Popis problemu: - po studenem startu, kdy ma motor zvysene otacky, se opakovane objevuje narazove kratkodobe zavibrovani motoru, ktere se prenasi az do kabiny. Motor pritom nijak nevynechava. - tyto vibrace maji ruznou intenzitu...subjektivne si myslim, ze kdyz je teplejsi pocasi, tak jsou mensi - vibrace ustanou presne ve chvili, kdy klesnou otacky po prvotnim zahrati motoru....odhadem do 30s od nastartovani - dal se mi jeste obcas stane, ze pri plynule jizde a naslenem prudsim seslapnuti plynu auto malicko cukne (neni tam zadna delsi prodleva a nasledne vystreleni dopredu jak byva popisovano). dela to naprosto nepravidelne. Jedine co jsem vypozoroval, ze nikdy ne 2x za sebou A ted neco s cim by to mozna malicko mohlo souviset. Loni mi praskl vstrik na 4. valci za jizdy a nasledne: - byly vymeneny vsechny vstriky - byly vymeneny vsechny zapalovaci svicky - puvodni byly z origo servisu BOSH 06H905611....nove jsou NGK PFR7S8EG (06H905601A). Pricemz by melo platit (aspon doufam teda), ze 06H905611 = 06H905601A - civky zustaly puvodni - jedinym problem po teto zavade zustal a dosud nebyl vyresen....sviti mi kontrolka motoru a diagnostika hlasi chybu P0420 = snizena ucinost katalyzatoru....pri kontrolnim mereni emisi to ma pouze na volnobeh vyssi hodnotu nespaleneho kysliku (myslim)....jeden mechanik mi rikal, ze s timhle konkretne ma zkusenost a staci dat kat nejlepe odborne procistit. Momentalne si nejsem schopny vzpomenout, jestli se tyhle vibrace objevovaly i pred prasknutim toho striku a nasledne vymeny svicek a vstriku. Dal sem se tu docetl, ze mela vyjit nova verze softwaru RJ s oznacenim 0050, ktera by mozna mohla pomoci. Ve 103tis byly delany preventivne rozvody kvuli obave ze spatneho napinaku. Diky vsem predem za rady Editováno: 27. Březen 2018, autor: roxtidy1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.