Martin P. Vloženo 22. Září 2016 Sdílet Vloženo 22. Září 2016 (editace) Zdravím, zakládám nové téma, protože jsem nenašel nic podobného. Můj problém: Z ničeho nic velmi špatné studené starty, kuckání až občasné chcípání motoru. Po chvili volnoběhu nastává ustálení a da se teprve vyjet. Pro opakující se jev (už známe) jsem myslel že mám rozhozenou LPG mapu a tím pádem špatné starty. Na LPG auto jezdilo úplně hladce. Bohužel to tak nebylo. Nechal jsem auto stát cca 10dní (byl jsem pryč). Po příjezdu jsem zkusil startovat, opet kuckání chcípání. Napíchnul jsem tedy na diagnostiku VAG i LPG že udělám znovu korekce, LPG ale ok. Jen obrovský rozdíl korekcí plynu a benzínu 6 ku 3.LPG jsem nechal jak bylo. A po resetování základního nastavení pro načtení nových adap.hodnot pro benzín auto ujede tak 100-200m a pak chcípne. Po měření napětí na čerpadlu benzínu, jsem zjistil že při chcípnutí se vypne čerpadlo a tím se motor zadusí! Před startováním natlačí palivo a čerpadlo vypne, pří nastartování zapne... ok. Když auto proženu ok. Takže tlak je, čerpadlo to být nemůže ani filtr paliva, protože do té doby motor tlačí a má výkon, trochu ale menší ve vyšších otáčkách a rychlostech. Posledních 14dní jsem si toho nemusel všimnout, protože po pár metrech za takových veder přepíná ihned na LPG a to jede 100%. Pak jsem hledal po hadicích protože VAG hlásil 16683. Našel jsem vypadlou malou hadičku 3mm+ druhou úplně popraskanou 4mm (DP Motor 1,8T110kW 21-1 str 5 - viz foto), vyměněny a motor už naskakuje (startuje) téměř normálně - velmi velké zlepšení občas zaškubne. Co ale zůstalo je uplné chcípnutí po cca 1-2min. Když je motor úplně studený dochází ke zhasnutí když začnou padal volnoběžné otáčky na nižší po zahřátí. Opět změřeno zastaví se čerpadlo - není napětí. Relé ok. Test akčních členů, ok. Na benzín prostě auto nejede. Co s tím? Největší záhadou je, že pokud nuceně (nekamenujte mne) nastartuju na LPG vše je ok, jak "startování" s přimhouřením oka, že je vše studené, jede auto úplně hladce! Pokud přepnu na benzín čerpadlo se zastaví, (do té doby čerpadlo jede ! )...a auto chcípne.... pak už nejde nastartovat (protože už nemá pochopitelně benzín) čerpadlo se nezapne. Po čekání cca 5min (asi poklesne tlak) a zapnutí zapalování načerpá čerpadlo dávku a motor chytne, pak opet za 1-2min motor zhasne.... Lamby ok. VAG - žádná závada Díky za pomoc Editováno: 22. Září 2016, autor: Martin P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 22. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2016 Nikdo nic? Žádný nápad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 22. Září 2016 Sdílet Vloženo 22. Září 2016 Uvědom si, že tohle není Help Line, kde by seděl mechoš 24 hodin denně. Lidi sem chodí ve volným čase, tak nečekej vyřešení problému do 90i minut od založení tématu. Takže nemusíš téma po hodině a půl upovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 23. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 23. Září 2016 Reagoval jsem pouze na to, že příspěvek četlo již 40lidí. To je vše. Jestli jsem se tím něčeho dopustil tak se omlouvám, jen mne problém pochopitlně docela trápí... Děkuji za pochopení. (O volném čase atd... se netřeba zmiňovat....). Všechny tímto zdravím a děkuji za jakoukoliv pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 23. Září 2016 Sdílet Vloženo 23. Září 2016 před 15 hodinami, Martin P. napsal: Reagoval jsem pouze na to, že příspěvek četlo již 40lidí..... To že téma bylo 40x zobrazeno, neznamená že to četlo 40 lidí. Mohl to bejt jeden a koukat 40x. Navíc modi kontrolujou nový témata kvůli duplicitám, spamům a dalším věcem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 25. Září 2016 Sdílet Vloženo 25. Září 2016 (editace) Dle mého: řídící jednotka LPG nebo špatná montáž plynu. Funguje to zcela opačně, než by mělo Ještě me napadlo: Superb má ochranu proti zavzdušnění pal.soustavy při absenci paliva v nádrži. Při kritickém poklesu paliva odpojí čerpadlo, aby nedošlo k zavzdušnění pal.soustavy. Mělo by to být někde u plováku (už se to tady někde řešilo, ale u nafťáka, kde to funguje i jako ochrana vysokotlakého čerpadla). Nejsem si tedy jistý, jestli to 1,8 vůbec má Čili zkusil bych dotankovat do plna a zkusit znovu Editováno: 25. Září 2016, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 26. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2016 Díky moc za odpověď. připusťme LPG, jenže LPG neumí manipulovat s čerpadlem paliva benzínu. Včera jsem celej den skakal kolem auta: Vyměnil jsem palivový filtr, takže jsem systém vlastně zavzdušnil, ale udělal jsem bypas přímo na palivové čerpadlo, rozběhl a motor nastartoval, předtím bylo slyšet jak vracečkou prošel vzduch a pak už palivo. Motor se rozebehl s různým kuckání a zadrháváním, měřil jsem na relé čerpadla a za 20s opet čerpadlo odpojeno. Já měl bypas takže auto zůstalo nastartované a při "odpojení" napájení čerpadla jsem nezpozoroval na motoru nic :(. Konečně jsem mohl otestovat jízdou : kulhá, bliká kontrolka motoru pak chvíli zhasne pak zase, obcas mírně střelí do výfuku při kulhání, pokles výkonu... opět při přepnutí na LPG vše ok, motor se uklidní, jede, výkon kde má být. Pri benzínu vyskakují ted chyby: chyba vynechánání zapalování (pochopitelně) válec 3 a 1 cívky se mi nezdají, že by to mohlo být tím, když mě blblo LPG nebo odcházely svíčky či cívky, vždy se to projevilo až na LPG, vše je citlivější, na benzín bylo vždy ok. Ted přesně opačně, což si nedovedu vysvětlit. to zavzdušnění na foru jsem hledal ale krom odvzdušnění přes povolené vstřiky (od nafty) jsem nenašel asi co myslel SUP1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 26. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2016 Jo a ještě před víkendem jsem dotankoval cca na polovinu nádrže 25-30 litrů... jestli to nesouvisí s množstvím paliva v nádrži, či ponoření čerpadla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 26. Září 2016 Sdílet Vloženo 26. Září 2016 Pokud to na plyn jede, tak nebude problém s cívkami samozřejmě Dej sem přesný kod chyby z VAGíny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 26. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 26. Září 2016 Tady to je: 3 Nalezeny chyby: 16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani P0300 - 35-00 - - 16687 - Valec 3 Zjisteno zapalovani vynechava P0303 - 35-00 - - 16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava P0301 - 35-00 - - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 26. Září 2016 Sdílet Vloženo 26. Září 2016 Takže pokud to naplyn jede (čili kompresní tlak OK, svíčky OK, kabely OK), tak máš KO vstřikovače. Vcelku běžný problém ve spojitosti s LPG, pokud se jezdí dlouho jen na LPG a nevyužívá se kombinovaný režim (LPG&benzin) Jednoduše k tomu můžeš dojít podle VISu Čili vymontovat vstřikovače, jejich kontrola, vyčistění a s největší pravděpodobností repase. Tomu nasvědčuje i to, že čerpadlo nedávalo benzin a vstřikovače jely "nasucho". Rozhodně před montáží repasovaných (nebo jiných vstřikovačů) vyřešit problém s čerpadlem. To by měli opravit plynaři, buď je vadná LPG jednotka, nebo se tam něco podělalo v souvislosti s plynem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 27. Září 2016 Sdílet Vloženo 27. Září 2016 Ještě mě napadla jedna věc: možná máš zapojení LPG v pořádku a čerpadlo odpojí ŘJ na základě chyb vynechávání zážehu (ochrana). To je ale pouze méně pravděpodobná doměnka, protože jsem se s tím ještě nesetkal. To se dá ale lehce vyzkoušet, až zrepasuješ nebo vyměníš vstřikovače, tak zkusit nastartovat a co to bude dělat. Ale jen krátkodobě, aby sis neodvařil ty nové vstřiky. Pak to okamžitě řešit. Na místě je rozhodně kontrola u plynařů. Můžeš se i poradit s některým ze zdejšíš kluků, co plyn řeší. Pár jich tu je v ostatních sekcích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 27. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 27. Září 2016 Dííky moc, taky to vidím na vstřiky. LPG mám Landi Renzo Omegas a nezdá se mi pravděpodobné, že by jakýmkoli způsobem mohla řj plynu vypnout čerpadlo v řj. ben. LPG pouze přepíná vstřiky orig/ lpg a pak už je jen napojena na chladící okruh kde zahřívá reduktor( resp. pouze kapalina, elektricky nic). Nic víc neumí, alespoň co já vím. Můžu zkusit odpojit zcela LPG (demontovat) ale na 100% si myslím, že chování bude úplně stejné na ten benzín a nic nevyřeším... Jen mi nejde do hlavy to odpojení čerpadla. Tzn. že když vytáhnu třeba cívku a motor pojede na 3 válce čerpadlo se odpojí? Myslím že ne.... není ještě někde možnost? Co jsem študoval benzín okruh tak čerpadlo -> filtr paliva -> přivod přímo až na lištu a pak na regulátor tlaku a zpět, nic víc.... nebo někdě nějaké čidlo tlaku, které po zapnutí zapalování načerpá a řekne hotovo mám ten a ten tlak paliva vypni čerpadlo? díky M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
balubalu Vloženo 16. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2016 (editace) Ahoj, mám taky lpg a odešly mi časem benzínové vstřiky postupně po jednom během roku, projevovalo se to neklidným volnoběhem za studena a lehkým škubnutím při jízdě na benzín, diagnostika vypsala chybu až vstřik odešel uplně a s autem se nadalo jet. Vstřiky kup nové není to zas taková pálka ja sehnal za cca 1100,- kus bosch, čistění nepomáhá stálo to 2000,- a ten načatý vstřik to dorazilo úplně vyhozené peníze. Editováno: 16. Listopad 2016, autor: balubalu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.