OYEB Vloženo 8. Listopad 2016 Vloženo 8. Listopad 2016 Zdravim lidi, mam na vás takovou otázku ohledně vstřiků. Vlastním Superba 2.5 TDI 114kw, označení BV6 a kod AYM (netuším, jestli vám to pomůže). Od kamaráda jsem se doslech, že na jeho Audi A6 se stejným motorem mu vstřik pro pálil válec a měnil celý motor. Tak jsem se rozhodl, abych tomu problému předešel, takže auto dam do autorizovanýho servisu na vstřiky a čerpadlo a nechal bych si vyčistit trysky i čerpadlo. Jenomže když jsem se zmínil známému co mam v plánu, tak mi bylo sděleno, že v těchhle motorech nejsou použity vysokotlaké trysky za 11 000,- ale nějaký za 700,- ale jelikož se v tom těžce nevyznam, tak bych vás poprosil o pomoc. Snad jsem vám to vysvětlil nějak srozumitelně. Jde mi o to jaký trysky teda tam mam, a jestli je mam teda vyčistit nebo jak. Chci to mít radši v pořádku. Taky jsem četl o nějakým supr aditivu - BOOGIE ENERGY PILL. Podle recenzí naprosto skvělá věc, tak přemýšlím, že bych to začal používat po vyčištění. Moc vám děkuju za rady, typy =))) Citovat
Satas Vloženo 10. Listopad 2016 Vloženo 10. Listopad 2016 Já si myslim že tvuj kamarád mel zřejmě vyjmečnou a6 která objela nejméně asi tak 30x zemekouli a pak se to stalo.Ukapávající vstřik tak že propálí píst u 2.5 tdi je tak ojedinělá věc jako najít na ulici milion.Pokud se do nafty bude přidávat aditivum které dostatečně přimazává jak vstřiky tak čerpadlo,není duvod k tomu aby to dopadlo takto. Jestli chceš mít ale jistotu vyndej vstřiky a dej je na stolici na test rozprachu a těsnosti tim nic nezkazíš. 1 Citovat
OYEB Vloženo 12. Listopad 2016 Autor Vloženo 12. Listopad 2016 Moc Ti dekuju za info Urcite to v planu mam ale nemam nikoho kdo by to udelal, tak musim do nějakého autorizovaneho servisu aby to zkontrolovali a vycistili. Jinak momentalne pouzivam SUPER VIF zimni. Citovat
SUP1 Vloženo 13. Listopad 2016 Vloženo 13. Listopad 2016 úplně se na to vykašli. Pokud to nic nedělá, tak nic nečisti a nerejpej do toho A navíc: v autorizáku nic čistit nebudou a když už bys je do toho ukecal, necháš tam zbytečný ranec. Zbytečný rejpání do funkčního motoru. U tohoto typu motoru spíš věnuj péči do správného oleje, intervalů jeho výměny, rozvodů a jejich správného nastavení Spíš než vstřiky Ti odejde dříve VP44 nebo se vydřou vačky. Pokud tomu ale budeš věnovat potřebnou péči, máš s tímto motorem vyhráno 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.