OYEB Vloženo 8. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2016 Zdravim lidi, mam na vás takovou otázku ohledně vstřiků. Vlastním Superba 2.5 TDI 114kw, označení BV6 a kod AYM (netuším, jestli vám to pomůže). Od kamaráda jsem se doslech, že na jeho Audi A6 se stejným motorem mu vstřik pro pálil válec a měnil celý motor. Tak jsem se rozhodl, abych tomu problému předešel, takže auto dam do autorizovanýho servisu na vstřiky a čerpadlo a nechal bych si vyčistit trysky i čerpadlo. Jenomže když jsem se zmínil známému co mam v plánu, tak mi bylo sděleno, že v těchhle motorech nejsou použity vysokotlaké trysky za 11 000,- ale nějaký za 700,- ale jelikož se v tom těžce nevyznam, tak bych vás poprosil o pomoc. Snad jsem vám to vysvětlil nějak srozumitelně. Jde mi o to jaký trysky teda tam mam, a jestli je mam teda vyčistit nebo jak. Chci to mít radši v pořádku. Taky jsem četl o nějakým supr aditivu - BOOGIE ENERGY PILL. Podle recenzí naprosto skvělá věc, tak přemýšlím, že bych to začal používat po vyčištění. Moc vám děkuju za rady, typy =))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satas Vloženo 10. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2016 Já si myslim že tvuj kamarád mel zřejmě vyjmečnou a6 která objela nejméně asi tak 30x zemekouli a pak se to stalo.Ukapávající vstřik tak že propálí píst u 2.5 tdi je tak ojedinělá věc jako najít na ulici milion.Pokud se do nafty bude přidávat aditivum které dostatečně přimazává jak vstřiky tak čerpadlo,není duvod k tomu aby to dopadlo takto. Jestli chceš mít ale jistotu vyndej vstřiky a dej je na stolici na test rozprachu a těsnosti tim nic nezkazíš. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OYEB Vloženo 12. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2016 Moc Ti dekuju za info Urcite to v planu mam ale nemam nikoho kdo by to udelal, tak musim do nějakého autorizovaneho servisu aby to zkontrolovali a vycistili. Jinak momentalne pouzivam SUPER VIF zimni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 13. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2016 úplně se na to vykašli. Pokud to nic nedělá, tak nic nečisti a nerejpej do toho A navíc: v autorizáku nic čistit nebudou a když už bys je do toho ukecal, necháš tam zbytečný ranec. Zbytečný rejpání do funkčního motoru. U tohoto typu motoru spíš věnuj péči do správného oleje, intervalů jeho výměny, rozvodů a jejich správného nastavení Spíš než vstřiky Ti odejde dříve VP44 nebo se vydřou vačky. Pokud tomu ale budeš věnovat potřebnou péči, máš s tímto motorem vyhráno 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.