Publikováno Listopad 8, 20168 r Zdravím všechny majitelé Octávek. Mám problém,jsem majitelem Octy 1,9 TDI PD 77kW Combi(motor BXE) r.v.2006.Nálet málinko přes 300 000 km.Nedávno jsem dělal kompletní výměnu dílů přední nápravy.Došlo i na výměnu homokinetických kloubů (vnější+vnitřní).Zvolil jsem SKFka.Po ujetí cca 3000 km jsem zůstal stát v křižovatce,protože se ozvala ani ne moc silná rána a auto bylo bez pohonu.Motor běžel,tak jsem si zprvu myslel,že mě opustila spojka.Vlezl jsem pod auto a vidím všech 12 (na každém vnitřním kloubu 6) šroubů bylo povolených.Normálně jsem je vytáhl rukou.Kolega automechanik mi řekl,že se s tím ještě nesetkal.Byl jsem u toho když se to dělalo,takže dám ruku do ohně,že šrouby byly správně dotaženy.Na dotaz v autoriz.servisu jestli to nějak dodatečně zajišťujou (loctite,pérovky...)jsem dostal zápornou odpověď.Takže otázka zní: Jak je to možné??. Nevím,poraďte. Abych řekl pravdu nebaví mě lézt pod auto a kontrolovat dotažení šroubů každych cca 200km. Napadá mě jedna věc,povoluje se to vibracema od diferenciálu? Jenom střílím naslepo. Předem děkuji za reakce
Prosinec 11, 20186 r Dobrý deň. Chcem sa opýtať či ste prišli na príčinu, pretože mne sa to stalo už druhý krát na škode roomster mal som menenú poloos sponé rameno otoč a tlmič po náraze druhého auta a tiež zisťujem príčinu odpoveď mi pošlite na mail peterjakubco@gmail. com Ďakujem.
Prosinec 12, 20186 r Pravdepodobne ty plechy, ktere spojuji vzdy 2 srouby, viz odkaz. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0407357c-podlozka-skoda-29414.html
Prosinec 12, 20186 r skrutky a plechy boli dávané nove. kĺb vyzeral ok tak neviem či ta miska ale nechcem vymeniť pol auta
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.