Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím všechny majitelé Octávek.

Mám problém,jsem majitelem Octy 1,9 TDI PD 77kW Combi(motor BXE) r.v.2006.Nálet málinko přes 300 000 km.Nedávno jsem dělal kompletní výměnu dílů přední nápravy.Došlo i na výměnu homokinetických kloubů (vnější+vnitřní).Zvolil jsem SKFka.Po ujetí cca 3000 km jsem zůstal stát v křižovatce,protože se ozvala ani ne moc silná rána a auto bylo bez pohonu.Motor běžel,tak jsem si zprvu myslel,že mě opustila spojka.Vlezl jsem pod auto a vidím všech 12 (na každém vnitřním kloubu 6) šroubů bylo povolených.Normálně jsem je vytáhl rukou.Kolega automechanik mi  řekl,že se s tím ještě nesetkal.Byl jsem u toho když se to dělalo,takže dám ruku do ohně,že šrouby byly správně dotaženy.Na dotaz v autoriz.servisu jestli to nějak dodatečně zajišťujou (loctite,pérovky...)jsem dostal zápornou odpověď.Takže otázka zní: Jak je to možné??. Nevím,poraďte. Abych řekl pravdu nebaví mě lézt pod auto a kontrolovat dotažení šroubů každych cca 200km. Napadá mě jedna věc,povoluje se to vibracema od diferenciálu? Jenom střílím naslepo.

Předem děkuji za reakce

  • o 2 roky později...
Vloženo

Dobrý deň. Chcem sa opýtať či ste prišli na príčinu, pretože mne sa to stalo už druhý krát na škode roomster mal som menenú poloos sponé rameno otoč a tlmič po náraze druhého auta a tiež zisťujem príčinu odpoveď mi pošlite na mail peterjakubco@gmail. com Ďakujem.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...