Přejít na obsah

Lambda směsi v závislosti na otáčkách a zatížení


Tomas M

Doporučené příspěvky

Zdravím,

mám dotaz ohledně přípravy směsi paliva a vzduchu, dochází v nějakém pásmu otáček (případně společně např při 100% zátěži) k nějakému výraznému poklesu lambdy z cca 0.95 někam níže tak, že se motoru třeba rapidně zvýší měrná spotřeba? Mnohokrát jsem četl, že u prvních HTP to tak bylo (viz dalniční jízdy s těmito motory...). A co ostatní motory, taky to probíhá obdobně? Např. když mám vrchol krouťáku někde kolem 4500 rpm, tak by tam při 100% zátěži např při stoupání nebo předjíždění měl mít motor nejnižší měrnou spotřebu, jestli se tam tedy nepřidává nějaký další jev (obohacení směsi za účelem chlazení katalyzátoru...). Ono se tu na fóru vždycky něco načalo, ale moc uspokojivě nedořešilo, tak by mě zajímalo, jak to tedy je. Díky předem za uspokojivé odpovědi

 

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...