Tomas M Vloženo 14. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 Zdravím, mám dotaz ohledně přípravy směsi paliva a vzduchu, dochází v nějakém pásmu otáček (případně společně např při 100% zátěži) k nějakému výraznému poklesu lambdy z cca 0.95 někam níže tak, že se motoru třeba rapidně zvýší měrná spotřeba? Mnohokrát jsem četl, že u prvních HTP to tak bylo (viz dalniční jízdy s těmito motory...). A co ostatní motory, taky to probíhá obdobně? Např. když mám vrchol krouťáku někde kolem 4500 rpm, tak by tam při 100% zátěži např při stoupání nebo předjíždění měl mít motor nejnižší měrnou spotřebu, jestli se tam tedy nepřidává nějaký další jev (obohacení směsi za účelem chlazení katalyzátoru...). Ono se tu na fóru vždycky něco načalo, ale moc uspokojivě nedořešilo, tak by mě zajímalo, jak to tedy je. Díky předem za uspokojivé odpovědi Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.