Kovysek Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 Ahojte, na mé 1.8T mi jednou za uherský rok netahá turbo. Zpozoroval jsem to, když autu slušně šlápnu na pedál (samozřejmě po pořádném zahřátí..), někdy se po tomto stane, když auto proženu v cca 4500 otáčkách, že poté turbo prostě nethahá, jako by v autě vůbec nebylo - měřil jsem tlaky turba, když se mi stane to co popisuju výše tak tam žádné nejsou a pokud ano tak úplně minimální... Ono to vypadá jak by nešel vzduch do turba, nebo z turba.. Protože když přišlápnu na plyn, vytočím (leze to nahoru pomalu), plyn pustím, tak jde cítit i slyšet (twinport bov mám.), že tam není vzduch. Co se týče chyb, mám tam pouze sporadickou chybu čidla teploty - může to mít souvislost ? Po nějaké době co ji smažu se vždy objeví. Nicméně, měnil jsem nedávno vzduchový filtr, byl celkem zasviněný, mohl to způsobovat on ? Setkal se s tím někdo ? Jinak stalo se mi to stejné i když jsem jel cca 3 hodiny po dálnici, 100-150km/h. Děkuji ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Perf.Turbo Fabia Vloženo 25. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2016 moze to byt N75 ventilom dostava sa do nudzaku a otvara obtokovy ventil na plne hrdlo tym padom vykon sa vytrati ,tiez som mal 1.8t ale v passate ak bol zle nastaveny tlak len o nieco vyssi pri max plyne proste auto zomrelo a tlak ukazoval len 0.4b nastavil som spravny tlak na 0.6-7b a bolo dobre stacilo ze som presiahol tlak 0.8b a auto zacalo trhat ako na sialenom bykovy alebo hodilo ho do nudzaku nakoniec ma to prestalo bavit stale riesit nastavenie regulacie ako keby bol poskodeny od byvaleho majtela a i tak som chcel riesit vyssi vykon takze som dal ostranit zo softu obmedzovac plniaceho tlaku a nastavil som si ho naplno co turbo zvladlo 1.3b vykon s upravenym sanim a vyfukom som mal 220k ...nvm ti presne povedat vcom to moze byt problem len som ti napisal svoj pribeh ci je priebezne rovnako totozny s tvojim ale bude to nieco medzi RJ N75 paliv.system 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovysek Vloženo 28. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2016 Kdyby to byla N75, tak by mi hodilo chybu na diag ne ? Včera jsem jel delší cestu a stalo se mi to znova, když jsem vytáhl BOV, pístek byl jakby zaseklý v poloze, kdy byl lehce otevřený, takže se mezi turbem a sáním nemohl nahromadit tlak, pak už auto svištělo v phodě. Byla by blbost pístek máznout lehce vazelínou aby se případně nezasekl ? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel20 Vloženo 29. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2016 Třeba ti bov nedrží tlak a fouká rovnou ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Perf.Turbo Fabia Vloženo 29. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2016 ja som iba pisal fakty okolo toho co moze byt lebo je ich viac nez dost pri N75 ti pise na diagnostike to je pravda ale ja aj ked som ho vyriesil stale mi ho ukazoval ked som vymazal a to som kupoval original takze nepochopitelne som nechapal preco to robilo a nechal som to tak lebo turbo uz sa spravalo tak ako malo ale na diagnostike stale ukazovalo chybu ...ak je bov poskodeny rovno ho nahrad niejakym sportovym ktore su lacnejsie ale zato aj kvalitnejsie ako obycajny bov...ja som mal na 1.8t HKS krasny zvuk a ziaden problem nebol dokonca sa lepsie spravalo auto pri kazdom prehodeni nahor alebo nadol kedze pri sportovom su 2 membrany pri urcitych tlakoch sa otvaraju a rychlejsie zatvaraju tym padom turbo moze rychlejsie natlakovat a sa nim aj setri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovysek Vloženo 30. Listopad 2016 Autor Sdílet Vloženo 30. Listopad 2016 Používám od Forge Motosport - Twinport, část do sání, část ven. Nicméně jak říkám, přišlo mi, že se mi prostě zasekl, tzn. že se nezavřel po přidání plynu. Je blbost ten pístek promazat lehce vazelínou ? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovysek Vloženo 20. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. leden 2017 (editace) Prosím, může někdo kdo toto řešil pomoci ? Zatím vše napovídá tomu, že by to mohl být vadný N75 ventil. Tuto chybu jsem měl, když jsem měl v sériovím DV (BOV) urvanou membránu a vzduch šel zpátky do turba.. Jak jsem tam dal Forge Twinport, chyba zmizela. Je možné, že N75 je vadná, ale ve vagu mi nepíše chybu ? Když autu prostě naložím, potom jedu jakoby bez turba, jde to slyšet i na BOV, že tam nění žádný tlak... Neznamená to, že auto je v nouzáku ? Jinde jsem četl, že může být vadná váha vzduchu, je to možné ? Co se stane, když ji odpojím ? Díky ! Editováno: 20. leden 2017, autor: Kovysek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovysek Vloženo 23. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2017 Nikdo neví ? :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kovysek Vloženo 3. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2017 Vyřešeno - špatně seřízený BOV (Forge motosport twinport), Nyní fičí jak má a nehází chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.