Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Na mém screenu výše je to vidět, kudy se tam dostat ve VCDS a jaké hodnoty to jsou ;) v novém VCDS už je i vyhledávání, tak to nedá moc práce to najít...

 

Jinak abych dal aktuální zpravodajství:

Zkouším různé kombinace co by to mohlo dělat. Sundal jsem z masky zimní clonu, jestli náhodou nebrání čerstvému vzduchu. Zároveň proběhla regenerace DPF a zdálo se mi, že to cuká o dost míň, teď ale jak se filtr zase zanáší, tak se to vrací. Ale třeba to je jen souhra náhod. Na aktuální nádrž jsem nalil Liqui Moly čistič, o kterém jsme se bavili výše a uvidíme, jak to dopadne :)

Podla mna je to vlastnost, neriesit :)

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Jen opět pro info, vyjel jsem nádrž Liqui Moly, udělal jsem experimenty s Vifem a je to stále stejné. Jak hodnoty vstřiků, tak cukání... Jinak auto funguje skvěle...

Jestli budu mit v létě čas, tak přemýšlím, že bych zkusil nechat updatovat soft v ECU, jestli to jen není bug...

Jak to jezdí po chipu ? chytáš se na nechipovanou 2.0 103 KW ?

  • Autor

Jezdí to super. Nemám přímé porovnání, ale myslím že jo. Nemám sice tolik Nm, ale výkonu cca stejně, možná víc. A auto je lehcí a motor je ochotnější... Za mě mohu jedině doporučit a lituju, že jsem to udělal až po 80k km :)

Mě se do toho nechce hlavně kvůli kouřivosti. 1.6 TDI sami o sobě mají vysokou kouřivost, chip jí ještě o stejné procento zvedne... bude víc namáhaný DPF, potřebuji aby mi auto co nejdéle vydrželo i když musím říct že sem tam mi ten výkon chybí...

  • Autor

Nevím podle čeho soudíš, že mají 1.6 vysokou kouřivost? DPF filtry jsou oproti předchozím 1.9 v podstatě bezproblémové...

Já DPF docela bedlivě sleduju a po a před chipem jsem si nevšiml nějaké změny. Regenerace probíhají stále stejně mezi 500km teď v zimě a 700-800km v létě. A jsou stále stejně bezproblémové. Pokud je chip dobře udělaný, tak se kouřivost nijak výrazně nezvedne.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.