Publikováno Únor 9, 20178 r Ahojte, mám problém: 1. Ak idem do križovatky kde je semafor a vidím že mám červenú tak začnem podraďovať a keď už mám napríklad trojku a zrazu nabehne zelená - pridám plyn a vtedy počujem zvuk lupnutia/cvaknutia. 2. Ten istý zvuk keď idem po meste napr. na štvorke za nejakým autom (bez plynu) a pridám tak zas to lupne/cvakne. Proste vždy z voľnobehu do záberu sa to stane. Spojkou by to nemuselo byť lebo stane sa to už keď je zaradené - nie pri zaradení a pustení spojky. Zatáčka a ani nerovnosti ako retardér a nerovnosti na cestách na to vliv nemajú, ani teplota vonku...stane sa mi to vždy keď dostanem motor do záberu - veď vždy má motor tendenciu zo sebou trhnúť keď pridáte - tak či nejaký silentblok v lineárnom smere auta alebo homokinetický kĺb, polos - neviem. Auto: Skoda Octavia 2.0 PD 103kW BKD (bez DPF) 2007 sedan (pred FL) najazdené originál 215000km Upraveno Únor 9, 20178 r od Rodrigez
Únor 9, 20178 r Rekl bych, ze to bude dvouhmota, silentblok motoru/prevodovky, reakcni vzpera nebo homokinetak. Nedavno se neco podobneho (ne-li stejneho) delo otcovi na 1.6 FSI a bylo to silentblokem prevodovky. Upraveno Únor 9, 20178 r od LucasCZE
Únor 11, 20178 r Autor LukasCZE prosím ťa čo je reakčná vzpera? ...asi začnem od silentblokov a asi na prevodovke...
Únor 11, 20178 r Jedná se o vodorovné uložení převodovky , kdy je převodovka spojena touto vzpěrou s nápravnicí sa to vodorovně. Vzpěra má v sobě silentblok, který tlumí rakci převodovky při té akceleraci. http://www.pentl.cz/e-shop/octavia-ii/vzpěra-převodovky-octavia-1k0-199-855bb-detail.html
Únor 12, 20178 r Autor Mám také tušenie že to bude ono, podobná vec bola na dvojkovej alhambre čo som mal ale nebol odtrhnutý silentblok ale vyválaný závit v prevodovke kde sa šrobovala táto vzpera (vŕtali mi tam väčšiu dieru a šla tam závitová vložka atď.). V utorok idem na zdvihák - dám vedieť
Únor 16, 20178 r Autor Tak bol som v servise a zistilo sa že mám vybité silentbloky na spodných predných ramenách (jeden je nalisovaný v ramene v predu a druhý je v tvare kocky - kombinácia hliníku a gumy do ktorej sa to rameno nejakým šesťhranom nasunie a je pripevnený na karosériu auta. Nedá sa to zdiagnostikovať zdvihnutím auta na zdvihák pretože všetko zostane vysieť v neprirodzenej polohe a je to tuhé...Zdiagnostikoval to keď bolo auto na 4och kolesách a rukami hýbal kolesom dopredu dozadu (v smere jazdy) a vtedy sa prejavil ten zvuk a vôľa. Značku silentblokov mi poradil Lemförder, že iné nemám ani brať... Čísla súkčiastok sú: 2931601 2x (predné silentbloky ramien) 3476301 1x 3476201 1x (to sú zadné a delia sa na ľavý a pravý) okrem iného mám aj predné tlmiče pred smrťou (nazval ich spotené ha ha) a že jednoznačne značku Sachs všetko som to zohnal za 175€ plus 20€ bude stáť geometria a niečo za robotu neskôr napíšem ako to dopadlo
Únor 22, 20178 r Autor Takže dnes mi to mechanik vymenil, žiadne pukanie/lupanie/trhanie. Auto je krásne tuhé a tichučké a som prekvapený aká pomerne malá vôľa to bola a aký rozdiel je to po výmene.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.