Publikováno Únor 26, 20178 r Zdravim vsetkych majitelov 1,6 MPI. To jemne trhanie,ktore nevie asi nikto vysvetlit ani opravit zmizlo v momente ked som nastavil rozvod na 26-85. Nastavenie zubov sa da pozriet na VAG v meranych hodnotach( kanal neviem) Mam k tomu aj pribeh. V rodine mame tri 1,6 tky...od nova 1,6 BFQ 2009 (250 000km) a tam to skubanie nie je citit vobec - rozvod je podla VAG nastaveny na 28-87. Dalsia 1,6 BSE 2005 (170 000km) skubanie citit - rozvod nastaveny tiez na 28-87. A ta tretia 1,6 BGU 2004(430 000km) na tejto som nastavil rozvody podla najlepsich tlakov.Mal som cas a tak som skusal zub po zube ako to pojde.A tak som zistil ze pri nastaveni 26-85 mala najlepsie tlaky.Vsetko som samozrejme vyskusal aj jazdou asi 1000 km. A zistil ze skubanie na volnobehu nie je ziadne. Start motora je tazsi pre baterku ale je zase bleskovy. Spotreba bola normalna +- 7,7 - 8,0 .Podla mna menezment vstrekovania vie ako je nastaveny rozvod a aj tak nastavuje vstrek. A asi nastavil o cosi dlhsi vstrek kedze valec nasava o cosi viac vzduchu.Tym by sa asi dalo vysvetlit ze skubanie zmizlo. Podotykam ze ja robim servis autam sam a ak pride k vymene rozvodov menim vela veci naraz.Teda aj teraz dostal motor nove sviecky, kable a EGR bol vycisteny a trochou silikonu utesneny.(neverim tym tesneniam kedze je tam podtlak ako v sani) . Potom mi nedalo a vyskusal som vratit o zub nazad na 28-87 a auto je tam kde bolo.Takze ak mate nejake otazky kludne napiste . Mozno my vysvetlite ze som nic nezistil ale aspon som sa chcel podelit so skusenostou.Piste vsetko co vas napadne som zvedavy.
Květen 7, 20178 r Autor Pozeral som to je to na 12 kanali.Ale musis nastartovat aby naratalo zuby.Inak ukaze 0.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.