sumar Vloženo 26. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2017 Na jednu stranu, když děláš rozvody, tak proč je neuděláš celé? Dělat půlku a nechat tam druhou co má 100tis najeto je divné ne? Tedy aspoň pro me Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 27. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2017 Za mě, tady se to mění hlavně z důvodů selhávajícího napínáku staré konstrukce (koncové značení buď N, T, nebo AB), a k tomu se přidá hlavní řetěz pro vačky, který se nejvíce vytahuje a nový má proto změněnou konstrukci=skládání i tvar článků, poslední typ má v čísle koncové AD, předchozí je AA, všechny ostatní nebrat. Vše ostatní je na zvážení mechanika, co to bude měnit. Nezapomínejte, že VAG nemá nastaven ani interval kontroly, natož výměny čehokoliv v těhle rozvodech, proto v každým autorizáku a nejen tam dostanete jiné info, někdo mění vše, někdo jen to, co je třeba ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RAD007 Vloženo 27. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2017 (editace) Ano,takto jsem to taky pochopil.Proto jsem se dotazoval v servise na výměnu jen nutné části.Zásadní je ,jestli nevyměněné díly s novými nezpůsobí nějaký problém. Editováno: 27. Říjen 2017, autor: RAD007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 27. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2017 (editace) Proč by nové díly měly něco způsobit, pokud nejsou původní ponechané opotřebené? Tam není žádné párování, vyžadující při novém řetězu i nová kola. Proto je to jen o mechanikovi, jak to posoudí. Někdo chce být z obliga, tak mění vše, a nakonec tam dá sadu od číňana se starým řetězem, hlavně, že vyměnil i stromeček=3jité kolo na klikovce, i takoví se najdou ... Za sebe opakuji, selhává napínák, to je základ výměny, řetěz už je jen bonus a ostatní (vodící lišty, kola, řídící ventil+ložisková stěna a rozvod pro olejové čerpadlo a vyvažovací hřídele, plus spodní kryt pokud ho nesundaj dobře a nebo je opotřebený od řetězu) je na posouzení. Poptej i další autorizáky v okolí a uvidíš, jakej v tom maj chaos a co bude každý navrhovat. Holt na to nemají zpracovanou metodiku od automobilky, tak to střílí každej jak umí ... Editováno: 27. Říjen 2017, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sumar Vloženo 27. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2017 Myslím si, že je to na každým, je to tvoje auto, tvé peníze, rozhodnout se už musíš sám. Já se rozhodoval podle toho, že už to mělo nacvakano 193tis, tak proč to nevymenit, kazdej řetěz se vytáhne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RAD007 Vloženo 27. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2017 Doporučíte autorizovaný servis na střední moravě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radpav Vloženo 5. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 Zdravím. Tak po 7000 km Go motoru mi začalo auto na volnoběh škubat. Pokud zvýším otáčky tak jede v pohodě. Taky se projevují delší starty, než naskočí. Dělá to jen někdy a je jedno, jestli je auto studené nebo teplé. Nesetkal se s tímto problémem někdo? Ve vagu mi vyskočila tato chyba: Addresa 01: Motor Labely: SVO\06J-907-115-CDA.clb Objednací číslo řídící jednoky: 3T0 907 115 G HW: 1Z0 907 115 F Systém a/nebo verze: 1.8l R4/4V TFSI 0010 Kódování: 0203000C18070160 Číslo dílny: WSC 33361 790 00082 VCID: 356525E725D1 1 Fault Found: 000022 - rada valcu 1: snimac polohy vac.hrid.(G40)/otacek motoru (G28): nespravny pomer P0016 - 000 - - - Sporadická - Kontrolka závad ZAP info o závadě: Stav závad: 10100000 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 1 Kilometry: 174892 km Indikace času: 0 Datum: 2017.14.28 Čas: 07:39:18 info o závadě: Otáčky: 740 /min Výkon/klapka: 25.9 % Rychlost: 20.0 km/h Teplota: 75.0*C Teplota: 18.0*C Tlak: 980.0 mbar Napětí: 13.843 V Readiness: 0000 0000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 6. Únor 2018 Sdílet Vloženo 6. Únor 2018 (editace) Ses ani nepochlubil, jaks tu GO provedl, jestlis dal nové písty nebo jen úprava těch původních ... Kolik bylo KO ventilů a jak moc se otiskly do pístů? Buď fixluje čidlo nebo je problém ve vedení a to u vrchního čidla G40 na sací vačce. Prověřit zkontrolovat včetně rozvodu, tam jsi snad při GO nic nezanedbal, dal nové díly napínák i řetěz včetně ostatního potřebného a správně vše sestavil, mít po 7tkm opět skokana by bylo nemilé a na pováženou... Kolik ukazuje skupina 93 pole 3 na volnoběh? Proto ty dlouhý starty, díky výpadku signálu od G40 se musí spoléhat jen na G28 a to trvá dýl, než ECU spočítá pozice. Nevěřím, že by se imulsní kolo na vaččce hlo no ale s ohledem na to hopsnutí, kdo ví co se vačkovej hřídeli stalo ... Jak vypadala ložisková stěna (zpětnej ventil pro variátor) i variátor samotný? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16400/P0016/000022 https://translate.google.cz/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.gerritspeek.nl%2Fvag-com_dtc-16400.html&edit-text= Editováno: 6. Únor 2018, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radpav Vloženo 7. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 Byly dány nové písty. Všechny nové díly kolem rozvodů. Go hlavy všechno vyměněno, kromě váček ty byly v pořádku. Na skupinu 93 pole 3 se ještě kouknu. Zkusím projít ty čidla a kabeláž k nim včetně konektorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 (editace) Každopádně to pořeš co nejrychleji, jsem se znovu koukl na TPI související se skokanama a ta chyba je přesně ta, která se objeví v momentě posunutí sací vačky díky hupsnutí rozvodu ... Takže celejch 7tkm to bylo OK a ozvalo se teprve nyní??? Daly se na rozvod origo díly od VAGu a nebo nějaký náhrady, máš info? Jestli on byl správně dotažený šroub na "stromečku" na klice, taky to mohlo povolit tam. Na trhu je už spoustu ťamanských náhrad a dovolím si pochypovat i o dílech od ET, tedy Engine team ... Nevím, jestli by vadný čidlo G40 nebo kabeláž k němu mělo tak zásadní vliv i na neklidný volnoběh, mělo by to počítat náhradní hodnotu z kliky s vyhozením chyby a přestavování vačky by mělo být neaktivní, tedy v celým spektru otáček stejný jako při volnoběhu, tzn. ve výchozí pozici. Editováno: 7. Únor 2018, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radpav Vloženo 7. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 (editace) Každopádně to dělá jen občas. Někdy je to v pohodě a někdy jak proste zastavím a spadnou otáčky tak to škube. Jak se zase rozjedu a potom zastavím tak zase v pohodě. Bylo to dělané v servisu kde dělají koncernové auta a tuto opravu už dělali několikrát. Všechny díly jsem chtěl originál. Editováno: 7. Únor 2018, autor: Radpav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 OK, tak prověř tu 93/3 a budeš hned vědět vic. Snad to bude ukazovat i při zapsané chybě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radpav Vloženo 7. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 Tak ve Vagu skupina 93 políčko 3 ukazuje -0,26. Akorát se mi ještě objevila jedna chyba: 000017 - rada valcu 1: vackovy hridel A (saci): nastaveni POZDEJI nedosazeno P0011 - 000 - - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 3 Kilometry: 176711 km Indikace času: 0 Datum: 2021.14.11 Čas: 12:15:19 info o závadě: Otáčky: 1256 /min Výkon/klapka: 18.8 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 37.0*C Teplota: 13.0*C Tlak: 980.0 mbar Napětí: 14.097 V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 (editace) Tak hupslý to není, ta hodnota je OK, ale nová chyba ukazuje na problém kolem samotnýho časování sací vačky. Jestli za to může jen el.magnet N205 nebo řídící ventil pod ním, nebo ložisková stěna s kaput jednocestným ventilem, nebo samotný variátor, to je na prověření. Nenenechal sis po GO změřit tlak oleje? To že se někdy nedosáhlo zpožděnýho časování (pro výkon a volnoběh, tedy i výchozí pozici při startu) říká, že někdy zůstává vačka natočená v pozici pro krouťák a vnitřní EGR, tedy dřívější časování. Proč, jestli se variátor seká mechanicky, nebo díky nedostatečnýmu tlaku oleje nebo fixlujou ovladače/čidla??? No s ohledem na štos co to dostalo při hupsnutí a setkání ventilů s písty bych to odhadoval na mechanický problém na variátoru, kterýmu holt trvalo dalších 7tkm než se ukázal, protože při startu je variátor blokován kolíkem ve výchozí pozici dokud tlak oleje nestoupne nad danou mez. A jestli to je 0,5bar nebo až 1,5bar, tak to nevím a neví to ani VAG, kterej blbne svý techniky zmatky v SSP... http://remdvc.ru/vpusknoj-val-s-fazovrashchatelem.aspx http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16395/P0011/000017 https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=nl&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.gerritspeek.nl%2Fvag-com_dtc-16395.html&sandbox=1 Editováno: 7. Únor 2018, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.