Přejít na obsah

Palivo


Hany

Doporučené příspěvky

Podle me to urcite kontroluje nejaka instituce,nevim,jestli by si Shell dovolil nejaky podvody,nebo klamavou reklamu.....

Pro me ted rozdil v nafte obyc. u Shellky a v ty V-power neni takovej,takze tam davam V-power....Rikam si aspon,ze tomu autu min ublizim,mozna prospeju

Potom ale mezi normalnim benzinem a racingem uz to muze udelat i treba 4-5 korun

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne podvědomě určitě nezvolňuji, jezdím stále stejně a taky jsem to předchozím příspěvku psal, ale čekal jsem, že mi to nebude nikdo věřít, ale to je vaše věc. Naschvál jsem se podíval do excelu kolik že to bylo ujetých km na jednu nádrž Racingu a přesně to bylo 1157 km. Jinak jen tak mimochodem celou cestu jsem jel dalo by se říct na jeden zátah s jednou asi hodinovou pauzou, skoro vůbec jsem nejel přes město a velkou část cesty jsem jel přes noc (menší provoz). V autě jsem jel půlky cesty sám a cestu velice dobře znám. Jinak jak napsal MichalF spotřebu maxidot ukázal 4,8 l/100. Při dojetí zpátky k benzince kde jsem předtím čerpal mi maxidot ukazoval dojezd 0km, a následně počitadlo na stojanu pumpy ukázalo po 3 cvaknutí pistole 54,6 litrů.

Jinak normálně na Racing ujedu cca 1070 km, což je průměrná spotřeba cca 5,1 - 5,2 l/100. U N98 to je 5,7 l/100.

Ještě dodám, že podle maxidotu je dlouhodobá průměrná rychlost 61km/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me to urcite kontroluje nejaka instituce,nevim,jestli by si Shell dovolil nejaky podvody,nebo klamavou reklamu.....

Pro me ted rozdil v nafte obyc. u Shellky a v ty V-power neni takovej,takze tam davam V-power....Rikam si aspon,ze tomu autu min ublizim,mozna prospeju

Potom ale mezi normalnim benzinem a racingem uz to muze udelat i treba 4-5 korun

Ano kontrolní orgán = Česká obchodní inspekce kontroluje kvalitu motorové nafty dle normy ČSN EN 590 a u benzínu ČSN EN 228. Podle těchto norem ale nelze deklarovat, zda byla použita dodatečná přísada do paliva. Kolikrát jsem viděl, že tzv. "normální" nafta z terminálu Kralupy měla lepší hodnoty na atestu, než Shell V-power diesel. Např. cetanové číslo "běžné" nafty bylo 55,32661 a Shell 51,82658. Norma vlastně stanovuje limitní hodnoty, ale hodnoty jsou často daleko lepší.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne podvědomě určitě nezvolňuji, jezdím stále stejně a taky jsem to předchozím příspěvku psal, ale čekal jsem, že mi to nebude nikdo věřít, ale to je vaše věc. Naschvál jsem se podíval do excelu kolik že to bylo ujetých km na jednu nádrž Racingu a přesně to bylo 1157 km. Jinak jen tak mimochodem celou cestu jsem jel dalo by se říct na jeden zátah s jednou asi hodinovou pauzou, skoro vůbec jsem nejel přes město a velkou část cesty jsem jel přes noc (menší provoz). V autě jsem jel půlky cesty sám a cestu velice dobře znám. Jinak jak napsal MichalF spotřebu maxidot ukázal 4,8 l/100. Při dojetí zpátky k benzince kde jsem předtím čerpal mi maxidot ukazoval dojezd 0km, a následně počitadlo na stojanu pumpy ukázalo po 3 cvaknutí pistole 54,6 litrů.

Jinak normálně na Racing ujedu cca 1070 km, což je průměrná spotřeba cca 5,1 - 5,2 l/100. U N98 to je 5,7 l/100.

Ještě dodám, že podle maxidotu je dlouhodobá průměrná rychlost 61km/h.

tak potom by mel shell premyslet o prejmenovani a misto racing pouzit slovo economy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marios, jen pro pořádek uvedu, že "papírová" spotřeba u 1,6 MPi (doufám, že to je tvůj motor) je 7,2 litru. Jestli s tím jezdíš v průměru o 2 - 3 litry méně, nebude asi něco v pořádku. Pokud jsi to myslel vážně, možná by bylo příště rozumnější koupit si jako dopravní prostředek místo auta kolo. Ušetříš si stres z toho, že musíš neustále na tu spotřebu myslet a podle toho jet a ostatním řidičům pak nervy, jak jim při takový jízdě nutně na silnici překážíš. :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tak pro pořádek (a pro jirkuK). Mám stejný motor jako Marios 1,6 FSI. Při používání benzínu N95 a lehkém překračování rychlostních limitů jezdím běžně se spotřebou 5,2 - 5,4l/100km. Při použití N98 by spotřeba šla ještě o trochu níž. O překážení v provozu při jízdě 60 v obci a 100 mimo obce se mluvit nedá. Jezdí tak většina řidičů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JirkaK : 1.6 MPI jsem mel v O1, ted mam 1.6 FSI. Auto je cele naprosto v pořádku, to že dokáže jezdit za méňé než jsou "papírové" hodnoty není na závadu, ale spíše naopak... Jinak brzda provozu asi nebudu, pač mě nikdo nepředjíždí... Nehledě na to, že už mám aj pár bodíků právě za tu rychlou jízdu (jsou to kur*y do jednoho!) A co se týče kola, tak mám dokonce dvě (obě MTB) a za sezónu najezdím více km, než plno lidí tady na fóru autem. :t A stres ze spotřeby? Jak jsi na to příšel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V-power diesel, vetsi dojezd nepozoruju, ale ja ho mam stejne okolo 700km, takze jestli 700 nebo 710 uz me nezabije

Inu, V-power, kvalita se hnedle pozna :D Podle toho dojezdu bude cetanove cislo hluboko pod 50 :smich: Jinak po sedmi tisicich litrech nejlevnejsi nafty tankovane v Tesku zatim zadne potize. Tak s tim Shellem nevim, nevim...

Editováno: , autor: octavia_combi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...