PitgenUK Vloženo 10. Květen 2017 Sdílet Vloženo 10. Květen 2017 Zdravim vsechny Mam Skoda Octavia 2 Laurin&Klement z roku 2007, 2.0 TDI 16V Diesel 1Z3. Z auta se mi ztraci voda, obcas rychle obcas to trvalo dlouho. V servise mi rekli ze je treba vymenit chladic. Je to pry 2 hodiny prace takze by to bylo drazsi nez samotny chladic. Muze mi nekdo poslat odkaz na to jak si ho muzu vymenit sam? Auto ma klimatizaci takze to bude vice narocne. Ocenim i rady cemu se mam vyvarovat a jak postupovat. Nemam rampu na auto jen zvedak. Diky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Květen 2017 Sdílet Vloženo 10. Květen 2017 stáhni si dílenskou příručku, odkaz najdeš buď někde tady, nebo přes Google. V principu se musí sundat nárazník a vymontovat přední stěna spolu s chladičem, výparník klimy se hodí bokem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PitgenUK Vloženo 10. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2017 (editace) Diky. Tu prirucku prave nemuzu najit. Nasel jsem jen tohle: http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/drive_unit/1.9/77_kw_tdi_pd_engine/engine_cooling/removing_and_installing_parts_of_the_cooling_system/removing_and_installing_radiator_(superb_ii_octavia_ii)/ U toho vyparniku klimy (ten maly radiator) to musim cele vymontovat ? Musim nekde vypnout plyn na klimu kdyz s tim budu manipulovat? Editováno: 10. Květen 2017, autor: PitgenUK Added some pictures of radiator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Květen 2017 Sdílet Vloženo 10. Květen 2017 teď jak na to koukám on se zřejmě dá vytáhnout vrchem, demontáž přední stěny není nutná (to si pletu s Fabií). Nic "vypínat" nemusíš. Výparník zůstane připojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PitgenUK Vloženo 10. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 10. Květen 2017 39 minutes ago, Wittmann said: teď jak na to koukám on se zřejmě dá vytáhnout vrchem, demontáž přední stěny není nutná (to si pletu s Fabií). Nic "vypínat" nemusíš. Výparník zůstane připojený. Takze jaky by jsi zvolil postup? 1, Vytahnu vrchni trubku z chladice 2, pak odmontuji tu vec na sani vzduchu zezhora i s trubkou 3, Odsroubuji ty dva viditelne horni sroubky zezadu(blize k motoru)? Jak se dostanu k tem spodnim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sharky487 Vloženo 11. Květen 2017 Sdílet Vloženo 11. Květen 2017 (editace) Stáhni si tu dílenskou příručku, postup je tam krok po kroku popsanej. Bejvala ke stažení tady (teď jí tu nemůžu najít), ale najdeš ji třeba na ulož.to pod názvem (překvapivě) Octavia II - Dílenská příručka. To, co jsi našel, je taky použitelný, jsou to obrázky právě z té DP. Jo a ten malý radiátor před chladičem je kondenzátor, ne výparník (výparník je pod palubkou a ochlazuje vzduch proudící do interiéru)... Mimochodem, nepatří demontáž chladiče spíš do sekce motor, než exteriér..? Editováno: 11. Květen 2017, autor: Sharky487 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PitgenUK Vloženo 12. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2017 Tak uz jsem to vcera vymenil(bez manualu). Udelal jsem i fotky jak jsme postupoval takze az je zpracuji dam je nekde tady do manualu. Trvalo mi to 7hodin. Na co si davat pozor? 1, Hlavne nastrikat kazdy sroubek wd40 ! Ja jeden ukroutil a musel jsem vymyslet jak to tam upevnit. 2, Pod naraznikem je plastovy kryt a uprostred drzi na 3 plastovych klinkach. Je treba koupit nove nebot ty stare je treba odrezat 3, Na povoleni te spony ktera je na hadici je treba dobre sikove kleste ! Profici pry maji pruzny mechanizmus ktery je primo na to urceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.