Publikováno Červen 14, 20178 r Ahoj, mám problém u své Octavie viz nadpis. Z motoru po sešlápnutí plynu (ne vždy), většinou "zasviští" motor, je to jako když pustíte kompresor, dělá to na všechny rychlosti okolo 2t ot., divný, přes 2000 otáček zvuk přestane ale strašná je spotřeba, cca 13-15l/100km, pozor, co je hodně divný, že pokud jedu do cca 50km/h, žere to strašně, myslím okamžitou spotřebu, jakmile na to šlápnu kolem 2,5 až 3t otáček, přes 100km/h, spotřeba klesá. Zkrátka dálnice Říčany-Praha průměrná rychlost 120km/h spotřeba 13,5l a dojezd ukazuje o 100km méně. Vůbec nevím co to je, jestli turbo, nevím, moc díky předem za rady.
Červen 15, 20178 r Autor Kontroloval jsem. Nikde nic. Ta spotřeba je vyřešena, jsem úplná guma a poprvé v životě jsem zjistil, ze palubní PC ukazuje i kM/l tak ze proto mi bylo divné proč je hodnota tak vysoká. Byl sem s tím zvukem vysavače na diagnostice, nic nezjistili ale mě se nezdá ze by to mělo dělat až takový randal, nevím, v jiné sem nejel Upraveno Červen 18, 20178 r od pavel1978
Červen 19, 20178 r No jo, to je pak těžký nějak pomoci. Tak zkus zajet do jiného servisu a předvést jim to.
Červen 23, 20178 r Autor Hoj, tak nic nezjistili, ale zajímalo by mě co je tohle viz foto, dočetl jsem se ze vw a skoda dávají nějaký vehement na to, aby byl znát zvuk motoru protože jsou míč tichý tak nevím jestli to není ono. Je to vlevo pod čelním sklem
Červen 23, 20178 r Autor No, tak hlavně ze není čidlo na čidlo kvality vzduchu. Mam pocit ze skodovka má čidlo na vsechno Upraveno Červen 23, 20178 r od pavel1978 Odstraněna citace.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.