Pavel314 Vloženo 6. Březen 2019 Vloženo 6. Březen 2019 Tak dlouho se mi čekat nechce.... no asi pujde co zbývá, vysvětloval ti nekdo co je v nem špatně ze způsobuje cukani? Citovat
jan.machalik Vloženo 7. Březen 2019 Vloženo 7. Březen 2019 Jojo, já měl v háji tu regulaci - ta plastová ozubená kolečka. Citovat
jan.machalik Vloženo 4. Březen 2020 Vloženo 4. Březen 2020 (editace) Ahoj, nechtěl jsem zakládat nové téma, tak se zeptám tady. Koukal jsem na hodnoty vstřiků a toto je výsledek. Jak na tom jsou ? Poradí někdo ? Díky :) Editováno: 4. Březen 2020, autor: jan.machalik Citovat
svativ Vloženo 1. Duben 2020 Vloženo 1. Duben 2020 Dovolím zkušenost k problému. Já, Yeti 2,0TDI 81kw 4x4, r.v. 2010 (po přehrání SW od Dieselgate), nyní najeto 170 k. Od 100k km se při chladnějších ránech (pod nulou) objevoval nepravidlený chod a cukání v rozsahu 1800 - 2500 ot a to nejznatelněji při jízdě do mírného kopce. Kouřivost jenom lehce - přičítal jsem to studenému motoru. Při vyšších ot. to ustalo, po ujetí cca 500-1000 m to přestalo zcela. Naposled se cukání silně zhoršilo a Yetík začal hulit jak při manévrech. Kouř bílý až našedlý, smrděl jako starý traktor, tak pravděpodobně nespálená nafta. Chod jakoby na 3 válce a nechtěl jít do otáček. Po lehké jízdě na rovince nebo mírného kopce bez zatížení se to tolik neprojevilo. Po cca 5 min jízdy ustalo. Voda a olej neubývají. Olej možná lehce přibyl, nepamatuji si referenci. V servisu po napojení řekli, že jeden vstřik má mírně větší korekce (stejné tvrzení autorizáku před rokem). Druhý den ráno (-9°C) korekce u dvou vstřiků na maximum. Na zkušební stolici vstřiky v normálu. Po výměně oných dvou vstřiků problém zcela zmizel. Dle servisu se s tím několikrát setkali, ale netuší, co to způsobuje - zatím si myslí, že únavou materiálu (nafta prý snad ne). Máte s tímto podobné zkušenosti a co si myslíte, že je původcem? Citovat
Choseu Vloženo 1. Duben 2020 Vloženo 1. Duben 2020 Zdarec,dva měsíce zpátky,něco podobného řešil bratr na svém Tiguanu 2.0 TDI CR.Za studena občas na tři válce,mírné poklepávávní jednoho vstřiku a tak po 300 metrech klid.Přes diagnostiku na 3tím válci špatná korekce vstřiku,za tepla v normě.Po různých diskuzích a zjištění že je Tigoš po Dieselgate,byl donucen vyměnit 3tí vstřik a přehrání origo software+nějaké ůpravy,na přání,auto zase jede jak má. Pokud máš ty vstřiky vyměněné,tak si nech někde přehrát soft.jinak vstřiky budeš měnit zase. Dělal mu to profík a ten mu řekl,že ten dieselgate software odpraví vždycky vstřik na 3tím válci! Citovat
OctaviaCFHC Vloženo 7. Duben 2021 Vloženo 7. Duben 2021 (editace) Zdravím, po přehrátí sw a výměně vstřikovače je stále v pohodě? Nebo po čase zase odešel 3. vstřik? Editováno: 7. Duben 2021, autor: OctaviaCFHC Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.