Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak dlouho se mi čekat nechce.... no asi pujde co zbývá,  vysvětloval ti nekdo co je v nem špatně ze způsobuje cukani? 

Jojo, já měl v háji tu regulaci - ta plastová ozubená kolečka. 

  • 11 měsíců později...

Ahoj, nechtěl jsem zakládat nové téma, tak se zeptám tady. Koukal jsem na hodnoty vstřiků a toto je výsledek. Jak na tom jsou ? Poradí někdo ? Díky :)

20200304_200148.jpg

Upraveno od jan.machalik

Jsou OK.

  • 4 týdny později...

Dovolím zkušenost k problému. Já, Yeti 2,0TDI 81kw 4x4, r.v. 2010 (po přehrání SW od Dieselgate), nyní najeto 170 k.

Od 100k km se při chladnějších ránech (pod nulou) objevoval nepravidlený chod a cukání v rozsahu 1800 - 2500 ot a to nejznatelněji při jízdě do mírného kopce. Kouřivost jenom lehce - přičítal jsem to studenému motoru. Při vyšších ot. to ustalo, po ujetí cca 500-1000 m to přestalo zcela.

Naposled se cukání silně zhoršilo a Yetík začal hulit jak při manévrech. Kouř bílý až našedlý, smrděl jako starý traktor, tak pravděpodobně nespálená nafta. Chod jakoby na 3 válce a nechtěl jít do otáček. Po lehké jízdě na rovince nebo mírného kopce bez zatížení se to tolik neprojevilo. Po cca 5 min jízdy ustalo. Voda a olej neubývají. Olej možná lehce přibyl, nepamatuji si referenci.

V servisu po napojení řekli, že jeden vstřik má mírně větší korekce (stejné tvrzení autorizáku před rokem). Druhý den ráno (-9°C) korekce u dvou vstřiků na maximum. Na zkušební stolici vstřiky v normálu. Po výměně oných dvou vstřiků problém zcela zmizel. Dle servisu se s tím několikrát setkali, ale netuší, co to způsobuje - zatím si myslí, že únavou materiálu (nafta prý snad ne).

 

Máte s tímto podobné zkušenosti a co si myslíte, že je původcem?

 

Zdarec,dva měsíce zpátky,něco podobného řešil bratr na svém Tiguanu 2.0 TDI CR.Za studena občas na tři válce,mírné poklepávávní jednoho vstřiku a tak po 300 metrech klid.Přes diagnostiku na 3tím válci špatná korekce vstřiku,za tepla v normě.Po různých diskuzích a zjištění že je Tigoš po Dieselgate,byl donucen vyměnit 3tí vstřik a přehrání origo software+nějaké ůpravy,na přání,auto zase jede jak má.

Pokud máš ty vstřiky vyměněné,tak si nech někde přehrát soft.jinak vstřiky budeš měnit zase.

Dělal mu to profík a ten mu řekl,že ten dieselgate software odpraví vždycky vstřik na 3tím válci!

 

  • 1 rok později...

Zdravím,

po přehrátí sw a výměně vstřikovače je stále v pohodě? Nebo po čase zase odešel 3. vstřik? 

Upraveno od OctaviaCFHC

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.