Pavel314 Vloženo 6. Březen 2019 Sdílet Vloženo 6. Březen 2019 Tak dlouho se mi čekat nechce.... no asi pujde co zbývá, vysvětloval ti nekdo co je v nem špatně ze způsobuje cukani? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.machalik Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 Jojo, já měl v háji tu regulaci - ta plastová ozubená kolečka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.machalik Vloženo 4. Březen 2020 Sdílet Vloženo 4. Březen 2020 (editace) Ahoj, nechtěl jsem zakládat nové téma, tak se zeptám tady. Koukal jsem na hodnoty vstřiků a toto je výsledek. Jak na tom jsou ? Poradí někdo ? Díky :) Editováno: 4. Březen 2020, autor: jan.machalik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 4. Březen 2020 Sdílet Vloženo 4. Březen 2020 Jsou OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svativ Vloženo 1. Duben 2020 Sdílet Vloženo 1. Duben 2020 Dovolím zkušenost k problému. Já, Yeti 2,0TDI 81kw 4x4, r.v. 2010 (po přehrání SW od Dieselgate), nyní najeto 170 k. Od 100k km se při chladnějších ránech (pod nulou) objevoval nepravidlený chod a cukání v rozsahu 1800 - 2500 ot a to nejznatelněji při jízdě do mírného kopce. Kouřivost jenom lehce - přičítal jsem to studenému motoru. Při vyšších ot. to ustalo, po ujetí cca 500-1000 m to přestalo zcela. Naposled se cukání silně zhoršilo a Yetík začal hulit jak při manévrech. Kouř bílý až našedlý, smrděl jako starý traktor, tak pravděpodobně nespálená nafta. Chod jakoby na 3 válce a nechtěl jít do otáček. Po lehké jízdě na rovince nebo mírného kopce bez zatížení se to tolik neprojevilo. Po cca 5 min jízdy ustalo. Voda a olej neubývají. Olej možná lehce přibyl, nepamatuji si referenci. V servisu po napojení řekli, že jeden vstřik má mírně větší korekce (stejné tvrzení autorizáku před rokem). Druhý den ráno (-9°C) korekce u dvou vstřiků na maximum. Na zkušební stolici vstřiky v normálu. Po výměně oných dvou vstřiků problém zcela zmizel. Dle servisu se s tím několikrát setkali, ale netuší, co to způsobuje - zatím si myslí, že únavou materiálu (nafta prý snad ne). Máte s tímto podobné zkušenosti a co si myslíte, že je původcem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Choseu Vloženo 1. Duben 2020 Sdílet Vloženo 1. Duben 2020 Zdarec,dva měsíce zpátky,něco podobného řešil bratr na svém Tiguanu 2.0 TDI CR.Za studena občas na tři válce,mírné poklepávávní jednoho vstřiku a tak po 300 metrech klid.Přes diagnostiku na 3tím válci špatná korekce vstřiku,za tepla v normě.Po různých diskuzích a zjištění že je Tigoš po Dieselgate,byl donucen vyměnit 3tí vstřik a přehrání origo software+nějaké ůpravy,na přání,auto zase jede jak má. Pokud máš ty vstřiky vyměněné,tak si nech někde přehrát soft.jinak vstřiky budeš měnit zase. Dělal mu to profík a ten mu řekl,že ten dieselgate software odpraví vždycky vstřik na 3tím válci! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctaviaCFHC Vloženo 7. Duben 2021 Sdílet Vloženo 7. Duben 2021 (editace) Zdravím, po přehrátí sw a výměně vstřikovače je stále v pohodě? Nebo po čase zase odešel 3. vstřik? Editováno: 7. Duben 2021, autor: OctaviaCFHC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.