Publikováno Říjen 5, 200618 r Neustále mě trápí kameny v krytech zadních kotoučů brzd. Nemáte s tím někdo zkušenost, nevíte jestli to Boleslav Mladý řeší? Díky za radu.
Říjen 5, 200618 r se rano podivam. dotaz: ono se dela 1.9TDI s cervenym I? myslim v OII? a tys vymenil OI za OII?
Říjen 5, 200618 r Autor Tak jsem to červené I opravil na černé I a vyměnil jsem felicii za OCTAVII II
Říjen 11, 200618 r Autor Jak tak koukám nikomu kameny do kotoučů nelezou. Přesto, a nebo právě proto, jsem dneska navštívil autorizovaný servis, jaký je jeho názor na tento problém. Po výroku vedoucího servisu "že za to můžou silničáři, protože neuklízejí silnice" a další neochotě se o tento problém zajímat jsem se rozhodl kontaktovat přímo Mladou Boleslav. Můžete mi někdo poradit kam se můžu v automobilce obrátit, nejlépe asi e-mailem? Díky předem.
Říjen 11, 200618 r Hej mal som to v prednom kryte kotuca....dost sa s tym v servise potrepili, kym dosli na to , co to skripe . Stalo sa mi to len raz v minulu zymu.
Říjen 11, 200618 r Jak tak koukám nikomu kameny do kotoučů nelezou. Přesto, a nebo právě proto, jsem dneska navštívil autorizovaný servis, jaký je jeho názor na tento problém. Po výroku vedoucího servisu "že za to můžou silničáři, protože neuklízejí silnice" a další neochotě se o tento problém zajímat jsem se rozhodl kontaktovat přímo Mladou Boleslav. Můžete mi někdo poradit kam se můžu v automobilce obrátit, nejlépe asi e-mailem? Díky předem. skus tu, mne tam vzdy odpovedali: Info linka Všechny vaše dotazy ochotně zodpoví naši operátoři. telefon: 800 600 000 e-mail: info@skoda-auto.cz
Říjen 12, 200618 r ted mi taky neco cinka v prednim kole a nemuzu prijit co to je kolo sundany a ne ane na to prijit. pod plechem nic, ve vetrani kotouce taky nic. tak se asi zblaznim.jeste me napada, jesli to nebude zapadle za snimacem ABS. jinak uz netusim
Říjen 12, 200618 r Autor Tak jsem dneska volal do škodovky technikům (326 816 111) a dozvěděl jsem se, že jsem jediný komu zůstávají kameny za kryty kotoučů . Tak se omlouvám všem, zřejmě mám halucinace .
Říjen 19, 200618 r Nejses sam. Uz jsme kamen v Octavce meli trikrat. Naposledy pri ceste z Choratska tam vydrzel mrcha cca 600 km az za SLO/A hranice. Nepomahalo nic, couvani, rozjezdy dopredeu, dozadu, slalom, prudke brzdeni. Vzdy si u toho zanadavam a neresim, protoze to byl casty jev i u Fabie.
Říjen 22, 200618 r Autor To se Vám to směje, jenže mě s tím manželka nechce jezdit, neboť ve městě budí pohoršení (nebo smích) u kolemjdoucích! Případné dotazy "jestli to vezem do šrotu" nebo " že si to máme nechat spravit" jsou na denním pořádku!
Říjen 23, 200618 r Mne sa to na Fabii stalo za 4 roky iba raz. Na OII zatiaľ ešte nie, ale ešte na ceste nie sú kamienky z posypu. Teraz prevládajú iba tie kamienky, ktoré sú obalené asfaltom. Všade robia u nás cesty.
Říjen 24, 200618 r Autor Já ty kameny řeším cca 2-3x za měsíc v létě a 5x za měsíc v zimě. Přičítám to ježdění po více či méně zpevněných cestách. Rozdíl mezi létem a zimou dělají disky, zimní plecháče s poklicemi nemají téměč žádné díry pro vylétnutí kamenů.
Říjen 24, 200618 r Teoreticky by to mohlo byť tými diskami, ja som mal v lete aj v zime elektróny a na Fabii to boli 15", teraz na OII 17". Tak je možné, že od plecháča sa tie kamienky odrážajú presne na brzdy a navyše plecháč je podstatne menší, než elektróny.
Říjen 24, 200618 r Já ty kameny řeším cca 2-3x za měsíc v létě a 5x za měsíc v zimě. Přičítám to ježdění po více či méně zpevněných cestách. Rozdíl mezi létem a zimou dělají disky, zimní plecháče s poklicemi nemají téměč žádné díry pro vylétnutí kamenů. Tak keby toto robilo mne tak som riadne nasr..y! To je fakt uz prilis. Stalo sa mi to raz v zivote este na S100 . Trvalo mi dost dlho kym som ho odtial dostal a nechalo mi to riadnu ryhu v kotuci. Je tam dodnes, kotuce maju uz 36 rokov, povodne z vyroby a najzdenych viac ako 400tis km!...Holt, vtedy to bol material ako lusk Dnes uz nejazdi ale odpociva v garazi
Říjen 25, 200618 r Já ty kameny řeším cca 2-3x za měsíc v létě a 5x za měsíc v zimě. Přičítám to ježdění po více či méně zpevněných cestách. Rozdíl mezi létem a zimou dělají disky, zimní plecháče s poklicemi nemají téměč žádné díry pro vylétnutí kamenů. Mam plechace 15" v lete i zime, jezdim po ruznych povrsich, ale kamen v kotoucich (samozrejme mam vzadu bubny) jsem jeste nemel. Jestli ano, tak hned vypadl.
Říjen 25, 200618 r Autor Jenže já mám vzadu kotouče (OII -4x4). Vpředu problém není. Do bubnů se snad nic dostat nemůže, nebo jo?
Říjen 25, 200618 r to asi tezko, ale jako to co pises, ze se ti deje, to bych asi nervove nevydrzel a vomlatil jim to o hlavu. to se nesmi u takovydleho auta stat!!!!!
Říjen 25, 200618 r Autor Oficiálně to servis nechce řešit, jejich odpověď jsem psal výše. Mechanik mi bokem řekl, že kryty jsou udělané jinak než na OI, s menší mezerou a tvarem který v podstatě znemožňuje vypadnutí kamínků. Jdou ven pouze po obroušení na rozměr mezery nebo po oddálení krytu. Úplně mimo mísu: teď jsem si nainstaloval nový FIREFOX 2.0 s kontrolou pravopisu a ono to funguje! Bezva věc, doporučuji proti překlepům.
Říjen 25, 200618 r a to si clovek rika, jak by se o nej mel servis starat, kdyz si u nich to auto koupim
Říjen 31, 200618 r Boco - a nebola tá výdrž kotúčov u Š100 daná náhodou tým, že motor mal nič moc výkon a zároveň že tie brzdy zase až tak veľmi nebrzdili?
Říjen 31, 200618 r no pravda je ze otec na nej jazdil rozumne a setril ju, auto nepoznalo sol v zime prvych 20 rokov Ked som ju dostal do ruk ja tak som sa s nou trocha pohral, teraz je tam motor s vykonom cca 45-47kW. Tych cca 70-80tis co som najazdil nezanechalo nijake stopy na kotucoch, okrem toho kamena A to som ju vobec nesetril navyse som bol mlady a ako kazdy mlady som mal pocit ze mam Ferrari Velmi rad na nu spominam, najma na tu bozsku spolahlivot a moznost VSETKO urobit doma... Ale to je uz je na ine (dlhe) rozpravanie...
Únor 8, 200718 r Mě to dělá taky, letos už cca 4x za zimu. Tip na opravu ze servisu: vozit sebou dlouhej šroubovak(30cm), vždycky krátce couvnout, aby kámen spadnul dolů a pak dírou v plecháči, která je někde nahoře(jakoby na 12 hodinách) tam narveš ten šroubovák a odtlačíš ten zadní plechovej kryt. Většinou se do to vždycky povede, bez nutnosti sundávání kola.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.