Tomáš Kincl Vloženo 28. Září 2017 Sdílet Vloženo 28. Září 2017 Při akceleraci na pětku se mi stává, že ručka otáčkoměru nestoupá úplně plynule, ale po malých skocích. Děje se z nižších otáček (~1500) a hlavně při pozvolné akceleraci. Viz video (hlavně druhá část). Mám se bát prokluzující spojky? Kolísání hluku motoru nebo rychlosti (resp. akcelerace) nepozoruju, nic necuká. Auto má 12 kkm, vyrobeno 12/2016 (1.4 TSI). Někde jsem četl, že to je docela běžná věc u DSG a že to způsobuje dvouhmotový setrvačník(?), případně že to může být tím, že otáčkoměr není analogový, ale digitální (resp. rafika je sice analogová, ale její pohyb se čte z ECU a tam je to po skocích a ne plynule). 2017-09-28_20_16_08.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ratat Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 U mna sa to chova rovnako, mam sice fabiu 1.2 tsi vyrobenu 03/2016, ale prevodovka by mala byt rovnaka. Vnimam to zatial len na neparnych stupnoch, najviac to citit na trojke pri zrychlovani do kopca, vtedy cele auto zrychluje nerovnomerne. Na 5-ke to mam asi ako ty, jemne poskakovanie otackomera. Vyskusaj to na stvorke, alebo sestke, ci to bude robit to iste. Pozri prilozene PDF, riesi sa tam nieco podobne. powertrain_2016_podzim_prevodovka.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foo123 Vloženo 19. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2020 Podařilo se Vám zjistit o co se jednalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.