Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, mám problém (samozřejmě, jinak bych sem nepsal). Mám O1 1.9tdi 66kw 2001 najeto 270.000. Dnes ráno (8.5°c dle PP) jsem nastartoval a vyjížděl a šlo mi o dost lépe točit volantem, jako by posilovač změkl třeba na 50%, přirovnal bych to k řízení v Oct. 2 co máme v práci, tam je o poznání lehčí, řekl bych až moc. Nevíte někdo čím by to mohlo být a kde hledat příčinu? 

 

Možná to spolu souvisí a možná taky ne, ale cca před rokem v listopadu se mi při prvních mrazících stal úplný opak, to jsem zase nemohl volantem otočit skoro vůbec. Vozidlo parkuju na ulici.

 

Díky všem a pokud se to už někde řešilo, tak se omlouvám, ale nikde jsem nic podobného nenašel.

  • 3 měsíce později...

Nazdar,

nejsem mechanik, ale výše zmíněný problém podle mě může mít asi jen 3 příčiny:

1. Menší mechanický odpor kladený koly - nebylo něco pod koly, co by přispělo k lehčímu otáčení např. bláto,listí , papírek od bombonů, tráva...?

2. Kolísání tlaku v systému - na čerpadle by měl být ventil, který by měl regulovat tlak v okruhu posilovače na stále stejnou hodnotu tím, že část čerpané kapaliny přepouští zpět před vstup čerpadla - pokud se ventil zasekává a dojde ke zvýšení tlaku, tak bývá zle, protože mimo zvýšení účinku posilovače jsou i více namáhána těsnění v převodovce řízení... .

3. Problém v převodovce řízení, kdy by se nějak pošpatnil řídící ventil resp. jeho torzní člen - viz. https://eluc.kr-olomoucky.cz/verejne/lekce/1491

 

Asi bych začal výměnou kapaliny v řízení (valná většina anomállií a poruch hydrauliky je způsobená špatnou kapalinou, nečistotami nebo korozí) a přeměřením tlaku za čerpadlem a pokud to nepomůže, tak výměnou čerpadla a propláchnutím systému.

 

Všechny výše zmíněné teorie jsou jen teorie, praxi s tím nemám žádnou - doufám, že se zde objeví i nějaký profík a celou oblast posilovačů řízení nám náležitě osvětlí. <_<

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.