Přejít na obsah

Palivový filtr - benzín


NOS

Doporučené příspěvky

Pouze malé upozornění :)

Kdo z Vás má Fabii z prvních let výroby a rozhodne se měnit palivový filtr, bude mít nejspíše ještě typ co má v sobě zabudovanej regulátor tlaku, takový se již dneska nevyrábí proto je třeba koupit filtr a regulátor ( potom už by se měnil jen filtr a regulátor by zůstal ). A další věc že na regálátoru se musej přehodit hadice jinak auto nepojede protože do motoru nepůjde palivo. U starého typu je modrá koncovka na kraji a černá na středu, u nového typu regulátoru je modrá koncovka uprostřed a černá na kraji.

Pouze malé upozorněni, abyste nedopadli jak já kterej hledal příčinu proč do motoru nejde palivo :-D

O tom povodnom si hovoril ako o 3 ci 2voj vyvodovom? bo mam 1.4 rv 2000 a ten moj ma 3 vyvody... ma niekto info resp oznacenie toho filtra ake je?? a predpokladam ze ten 6Q0201051 co popisuje per tam asi nepodje... :feve:

Editováno: , autor: camilo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukni se na číslo dílu, je většinou přečtitelné z orig. filtru. Jestli to nevidíš okem tak tam strč foťák.

Ale ty nejspíš budeš mít taky regulátor ještě u filtru.

yup, zo zrkadlom som sa kukol a pohodicka, je to presne 6Q0201512, myslel som najprv ze vtej casti ako je modra koncovka su 3 hadicky ale su len 2, preto som to tak hore ten prispevok pisal ako pisal, objedname uvidime, dik...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Koukni se na číslo dílu, je většinou přečtitelné z orig. filtru. Jestli to nevidíš okem tak tam strč foťák.

Ale ty nejspíš budeš mít taky regulátor ještě u filtru.

jj, filter vymeneny, zlozil sa z dvoch casti, a bolo treba hadicky prehodit...haluz...vie niekto preco to bolo treba prehodit_? ako sa lisi novy od stareho? :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim. Vcera som si menil palivovy filter na mojej fabci. a zistil som ze pri poslednej vymene asi pri 60000km ked mi ho menili tak technik to musel vytrhnut nasilu lebo tie zacvakavacie nozicky su uplne vylomene. Neviem jak to tam vobec drzalo.Neviete niekto ci sa daju kupit samotne tie rychlospojky? Da sa to vobec vymenit ci to musim aj s tou plastovov hadicov. Poobede rozrezem stary a hodim foto stareho filtra. Dik za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tu su slubene fotky. Filter je po dvojrocnom pouzivani a ma najazdene 25000km.Po vymontovani s auta vytieklo sneho dost cierne svinstvo. Na prvej fotke filter po otvoreni, Druha fotka rozrezana filtracne vlozka, Tretia vnutorna strana filtracneho papieru, Štvrta vonkajsia strana filt. papiera, Piata porovnanie vnutornej a vonkajsej strany papiera. No vcelku zaujimave , asi prejdem s dvojrocnej vymennej lehoty na rocnu, tak ako mi radilo par kamaratov mechanikov. Tych 60000 co dava skodovka je fakt prehnane tak isto jak na vzduchovy filter.

A este jeden dotaz. Jak spojim tu plastovu hadicu s novov rychlospojkov? Teplovzdusnou pistolou sa to zatavy ci ako sa to robi?Spojky si zozeniem nove len neviem jak to spolu spojim, ci sa tam dava nejaka lepiaca emulzia alebo len tym teplom? OK dik.

post-6725-1184855343_thumb.jpg

post-6725-1184855448_thumb.jpg

post-6725-1184855608_thumb.jpg

post-6725-1184855788_thumb.jpg

post-6725-1184855971_thumb.jpg

post-6725-1184856317_thumb.jpg

Editováno: , autor: peto105L
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Dnes som menil filter aj ja pretože pred nedávnom som mal problém so vstrekom ktorý sa mi nakoniec podarilo rozchodiť,ale o tom so písal inde.Ten starý je vo vnútri akýsi "vcucnutý" je možné,že tlak s čerpadla ho tak dokáže doriadiť? Pritom som problémy so štartom nemal-žeby bol deravý?

Na fotkách to nie je dobre vidno no špatne sa to fotí.

post-1954-1196525529_thumb.jpg

post-1954-1196525544_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som menil filter aj ja pretože pred nedávnom som mal problém so vstrekom ktorý sa mi nakoniec podarilo rozchodiť,ale o tom so písal inde.Ten starý je vo vnútri akýsi "vcucnutý" je možné,že tlak s čerpadla ho tak dokáže doriadiť? Pritom som problémy so štartom nemal-žeby bol deravý?

Na fotkách to nie je dobre vidno no špatne sa to fotí.

Najlepsie by bolo keby si to skusil rozrezat jak ja , a hned vidis ci bol dieravy alebo len deformovany. Ak sa ti to podari hod foto. Inac ja ked som videl, ako vyzera ten filtracny papier, tak som zostal zaskoceny. Neviem ake svinstva davaju do tych benzinov. Kamarat mechanik to meni kazdy rok pri beznej rocnej udrzbe

Editováno: , autor: peto105L
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

předepsaná výměna je po 60.000km, takže asi ne ;)

palivovy filter urcite nebude dozivotne fungovat, lebo cerpadlo cez filter pod tlakom tlaci palivo.

nielen to, co sa spali v motore, ale obtokom sa nespotrebovane palivo vracia

nazad do nadrze v takej pekne uzavretej slucke.

takze cez neho pretecie obsah nadrze niekolko krat.

filter si riadne zafiltruje, ojoooj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bol to origo z výroby na tom väčšom zbytku z obalu je vidieť made in germany lepšie pozri. Keď som kupoval nový tak my v skodovke ponúkli UFI z made in china,skoro som z nôh spadol. Ale bol na ňom velký znak VW takže už možno aj skoda má origo diely z rozvojových kajín a stál takmer 800sk.Nový mam MAHLE-Austria stál 510sk ale bez regulátora.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Pouze malé upozornění :)

Kdo z Vás má Fabii z prvních let výroby a rozhodne se měnit palivový filtr, bude mít nejspíše ještě typ co má v sobě zabudovanej regulátor tlaku, takový se již dneska nevyrábí proto je třeba koupit filtr a regulátor ( potom už by se měnil jen filtr a regulátor by zůstal ). A další věc že na regálátoru se musej přehodit hadice jinak auto nepojede protože do motoru nepůjde palivo. U starého typu je modrá koncovka na kraji a černá na středu, u nového typu regulátoru je modrá koncovka uprostřed a černá na kraji.

Pouze malé upozorněni, abyste nedopadli jak já kterej hledal příčinu proč do motoru nejde palivo :-D

Osobní zkušenost - právě jsem vyměnil palivový filtr, dal jsem tam FILTRON s označením PP 836/3 - a hadice jsem přehazovat nemusel. To jen pro info, kdyby to někoho zajímalo... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...