TiGeRZ Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 (pro TiGeRZ: je to naprosto neskodne pro motor) No ale ja som pisal troska OT: Myslel som situaciu klasika rovinka a brzdit motorom 5 4 3 2(samozrejme zalezi od okolnosti), vtedy nech radsej odidu kotuce a platnicky nez mam trapit motor a prevodovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 hmotnost vozidla na naklonenej rovine vytvara silu, ktora cez kolesa, prevodovku, spojku toci motorom. presne tak, proste motor sa toci naprazdno. Otacky zavisia od zaradeneho stupna. A klesaju ci stupaju podla sklonu vozovky (teda podla hnacej sily ci je vecia ako odpor). Odpor kladie trenie v motore (valce), odpor vytvaraju pneu, dalej aerodynamicky odpor a pod. Jednoducho ked das nohu z plynu dole na dialnici pri rychlosti napr 130km/h a na V. prev stupen tocis aktualne napr 3000ot, tak ak das dole nohu z pluny, tak spomalujes, ale motor nic nezerie, kedze sa zotrvacnostou toci a otacaju ho kolesa cez prevodovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 neni som odbornik ale, ale preco priklad pri roztlacani auta ak sa otoci klucikom a zaradi sa napr 2 stupen auto hned naskoci. Prebehne vstrek - iskra - vybuch -vyfuk......Pri spusteni s kopca je to podobne samozrejme ze neni taka spotreba ale ten benzin tam musi byt, inak by pri vyslapnuti spojky musel motor zhasnut ne ? To, jestli tam jde nebo nejde palivo záleží na otáčkách motoru..řekněme to asi takhle, pod 1000ot/min tam palivo jde, nad ne když není potřeba, u roztahování auta je to stejný, ale většinou se snažíš, aby ti motor naskočil a přidáváš plyn, když bys nepřidal a měl vyšší otáčky, tak tě někdo bude tahat a tobě to bude ukazovat spotřebu zase 0, dokud nepřidáš pedálem,, všechno to řídí řj motoru,,, Ja PP aj tak nejako neverim ...... Ved ale ide o to, ze sa tu pise, ze tam vobec nejde palivo pocas to spustania sa dolu kopcom.....ked idem dolu kopcom mam aj ja samozrejme zaradeni rych. stupen..ale ze by som pouzival motor ako brzdu to nie, na to si moju HTP vazim a prevodovku so spojkou...radsej znicim platnicky a kotuce a moturek nech ide na volnobehu to nieje dobre, prave naopak, motoru velmi pomoze ak sem tam ide naprazdno proste sa vyuzije brzdenie motorom, prospeje to hlavne katalyzatoru Chod motora naprazdno odporucam, nevidim ani jeden dvovod proti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 (pro TiGeRZ: je to naprosto neskodne pro motor) No ale ja som pisal troska OT: Myslel som situaciu klasika rovinka a brzdit motorom 5 4 3 2(samozrejme zalezi od okolnosti), vtedy nech radsej odidu kotuce a platnicky nez mam trapit motor a prevodovku. neviem v tom problem V.-tka a potom III a nakoniec dobrdzit brzdami. ved sa nemusis ukvaltovat V, IV, III, II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 kokso taketo bludy som tu uz dlho nevidel jasne ze ide stale palivo aj z vyradenou rychlostou ale menej ako napr. pri volnobehy kto si mysli ze motor pojde na vzduch sa riadne myli s tou zotrvacnostou - skus vypnut motor z kopca a pocuvaj ho je to uplne iny zvuk aj ked odratas prevodovku/spojku atd.. ten motor proste ide a ide do neho palivo ale len cisto na to aby si ked vyhodis rychlost hned plynule mohol ist dalej uz sa prosim uvedomte a zamyslite nad tym co napisete Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host aka Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 jasne ze ide stale palivo aj z vyradenou rychlostou ale menej ako napr. pri volnobehy ...není to náhodou totéž? Ale třeba se pletu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 tu su nazory typu: nic ani kvapka nejde do motora benzinu/nafty ale fakt je taky ze ide a PP ked ukaze 0,0 tak nehovori pravdu o to ide Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 Byrto, vrat se do dob karburatoru a nejdriv si o tom neco zjisti, nez zase a zdaleka ne poprvy vypustis neco, o cemz vis prd, ju? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 kokso taketo bludy som tu uz dlho nevidel jasne ze ide stale palivo aj z vyradenou rychlostou ale menej ako napr. pri volnobehy kto si mysli ze motor pojde na vzduch sa riadne myli s tou zotrvacnostou - skus vypnut motor z kopca a pocuvaj ho je to uplne iny zvuk aj ked odratas prevodovku/spojku atd.. ten motor proste ide a ide do neho palivo ale len cisto na to aby si ked vyhodis rychlost hned plynule mohol ist dalej uz sa prosim uvedomte a zamyslite nad tym co napisete Tak ty jsi chlapče hodně mimo,,, je vidět, že v daným tématu jsi fakt odborník.. ...úplně mimo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 kokso taketo bludy som tu uz dlho nevidel jasne ze ide stale palivo aj z vyradenou rychlostou ale menej ako napr. pri volnobehy kto si mysli ze motor pojde na vzduch sa riadne myli s tou zotrvacnostou - skus vypnut motor z kopca a pocuvaj ho je to uplne iny zvuk aj ked odratas prevodovku/spojku atd.. ten motor proste ide a ide do neho palivo ale len cisto na to aby si ked vyhodis rychlost hned plynule mohol ist dalej uz sa prosim uvedomte a zamyslite nad tym co napisete Tak ty jsi chlapče hodně mimo,,, je vidět, že v daným tématu jsi fakt odborník.. ...úplně mimo... Nejenom v tomhle tematu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 kokso taketo bludy som tu uz dlho nevidel jasne ze ide stale palivo aj z vyradenou rychlostou ale menej ako napr. pri volnobehy kto si mysli ze motor pojde na vzduch sa riadne myli s tou zotrvacnostou - skus vypnut motor z kopca a pocuvaj ho je to uplne iny zvuk aj ked odratas prevodovku/spojku atd.. ten motor proste ide a ide do neho palivo ale len cisto na to aby si ked vyhodis rychlost hned plynule mohol ist dalej uz sa prosim uvedomte a zamyslite nad tym co napisete ano s vyradenou rychlostou motor papka cca rovnako ako na neutra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 tu su nazory typu: nic ani kvapka nejde do motora benzinu/nafty ale fakt je taky ze ide a PP ked ukaze 0,0 tak nehovori pravdu o to ide ide o to, ze hovori pravdu Totizto ak sa nejedna o karburator, ale o vstekovanie, tak pri zaradenej rychlosti a otackach nad cca 1500ot/min RJ automaticky odpoji privod paliva. Co je na tomto neopochopitelneho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 Při nuceném volnoběhu je spotřeba 0.0 s vyjímkou snad neodborně napičovaných jednotek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 Z kopce takhle většinou jezdím pořád, nikam nechvátám a i to ušetření je znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 dobre chlapci v motore bucha naprazdno vzduch a ked nastartuje tak to neni citit ach jaj.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 dobre chlapci v motore bucha naprazdno vzduch a ked nastartuje tak to neni citit ach jaj.. Ty vo.e, tak sem radši nic nepřispívej když o tom víš ho.no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 tu su nazory typu: nic ani kvapka nejde do motora benzinu/nafty ale fakt je taky ze ide a PP ked ukaze 0,0 tak nehovori pravdu o to ide napis email do Skodivky, uvidis co ti odpisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 dobre chlapci v motore bucha naprazdno vzduch a ked nastartuje tak to neni citit ach jaj.. Řídící jednotka okamžitě zapojí dodávku paliva takže naskočení motoru ani nepostřehneš. Rozdíl byl znát u motorů s jednobodovým vstřikování, palivový film se vysušil a aby motor neměl tendence škubat tak se musela zvětšit dodávka směsy, takže chvilku byly větší otáčky na voloběh. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 no coment vy tu normalne vyrobite perpetum mobile Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 no comentvy tu normalne vyrobite perpetum mobile trochu mimo: nevadi ti, ze tu obhajujes jen svuj nazor a ostatni ti ho neustale vyvraci? nekde je tedy chyba;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 skoda ze tych nazorov je tak vela mylnych.. keby to bolo naopak efektivita citania tohoto fora by bola aspon ako taka do motora ide palivo ale velmi malo keby sa palivo odpojilo uuuplne tak ako tu tvrdi kopa "expertov" tak by sa ohli ventily pri zopakovani to asi tak 10x po sebe co by ste to zopakovali, pretrhli rozvody atd.. proste by sa stalo to iste ako keby ste neustale roztlacali auto.. neham vas v tom mam to v <> co si myslite skoda ze je tu tolko "odbornikov" tych par vyvolenych ktory sa tomu rozumeju tu radsej ani nic nenapisu a ak to tu uz precitaju tak sa len na vas zasmeju ja uz nebudem tu na nic reagovat mam v Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 No Byrto, ted si tomu nasadil korunu Misto, abys priznal, ze vis hovno, jako uz vickrat, tak napises tohle Jo a ted me napada, mame vlastne v motorech olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 skoda ze tych nazorov je tak vela mylnych..keby to bolo naopak efektivita citania tohoto fora by bola aspon ako taka do motora ide palivo ale velmi malo keby sa palivo odpojilo uuuplne tak ako tu tvrdi kopa "expertov" tak by sa ohli ventily pri zopakovani to asi tak 10x po sebe co by ste to zopakovali, pretrhli rozvody atd.. proste by sa stalo to iste ako keby ste neustale roztlacali auto.. neham vas v tom mam to v <> co si myslite skoda ze je tu tolko "odbornikov" tych par vyvolenych ktory sa tomu rozumeju tu radsej ani nic nenapisu a ak to tu uz precitaju tak sa len na vas zasmeju ja uz nebudem tu na nic reagovat mam v Na celej tenhle příspěvek ti můžu říct jen jedno,,,ale nechci být spostej,,,ventily se ti ohnou asi v hlavě a rozvod ti rupne v mozku, když si tak mimo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 JJ začíná to mít úroveň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 Uz se poprali?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.