Přejít na obsah

spotreba dolu kopcom


vanyo

Doporučené příspěvky

hmotnost vozidla na naklonenej rovine vytvara silu, ktora

cez kolesa, prevodovku, spojku toci motorom.

presne tak, proste motor sa toci naprazdno.

Otacky zavisia od zaradeneho stupna.

A klesaju ci stupaju podla sklonu vozovky (teda podla hnacej sily ci je vecia ako odpor).

Odpor kladie trenie v motore (valce), odpor vytvaraju pneu, dalej aerodynamicky odpor a pod.

Jednoducho ked das nohu z plynu dole na dialnici pri rychlosti napr 130km/h a na V. prev stupen tocis aktualne napr 3000ot, tak ak das dole nohu z pluny, tak spomalujes, ale motor nic nezerie, kedze sa zotrvacnostou toci a otacaju ho kolesa cez prevodovku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neni som odbornik ale, ale preco priklad pri roztlacani auta ak sa otoci klucikom a zaradi sa napr 2 stupen auto hned naskoci. Prebehne vstrek - iskra - vybuch -vyfuk......Pri spusteni s kopca je to podobne samozrejme ze neni taka spotreba ale ten benzin tam musi byt, inak by pri vyslapnuti spojky musel motor zhasnut ne ?  <_<

To, jestli tam jde nebo nejde palivo záleží na otáčkách motoru..řekněme to asi takhle, pod 1000ot/min tam palivo jde, nad ne když není potřeba, u roztahování auta je to stejný, ale většinou se snažíš, aby ti motor naskočil a přidáváš plyn, když bys nepřidal a měl vyšší otáčky, tak tě někdo bude tahat a tobě to bude ukazovat spotřebu zase 0, dokud nepřidáš pedálem,, B) všechno to řídí řj motoru,,, :ph34r:

Ja PP aj tak nejako neverim :D ...... Ved ale ide o to, ze sa tu pise, ze tam vobec nejde palivo pocas to spustania sa dolu kopcom.....ked idem dolu kopcom mam aj ja samozrejme zaradeni rych. stupen..ale ze by som pouzival motor ako brzdu to nie, na to si moju HTP vazim a prevodovku so spojkou...radsej znicim platnicky a kotuce a moturek nech ide na volnobehu :punk:

to nieje dobre, prave naopak, motoru velmi pomoze ak sem tam ide naprazdno proste sa vyuzije brzdenie motorom, prospeje to hlavne katalyzatoru B)

Chod motora naprazdno odporucam, nevidim ani jeden dvovod proti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

(pro TiGeRZ: je to naprosto neskodne pro motor)

No ale ja som pisal troska OT: Myslel som situaciu klasika rovinka a brzdit motorom 5 4 3 2(samozrejme zalezi od okolnosti), vtedy nech radsej odidu kotuce a platnicky nez mam trapit motor a prevodovku. :palec2:

neviem v tom problem V.-tka a potom III a nakoniec dobrdzit brzdami.

ved sa nemusis ukvaltovat V, IV, III, II

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokso taketo bludy som tu uz dlho nevidel kol104

jasne ze ide stale palivo aj z vyradenou rychlostou ale menej ako napr. pri volnobehy

kto si mysli ze motor pojde na vzduch sa riadne myli s tou zotrvacnostou - skus vypnut motor z kopca a pocuvaj ho

je to uplne iny zvuk aj ked odratas prevodovku/spojku atd.. ten motor proste ide a ide do neho palivo ale len cisto na to aby si ked vyhodis rychlost hned plynule mohol ist dalej

uz sa prosim uvedomte a zamyslite nad tym co napisete

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokso taketo bludy som tu uz dlho nevidel kol104

jasne ze ide stale palivo aj z vyradenou rychlostou ale menej ako napr. pri volnobehy

kto si mysli ze motor pojde na vzduch sa riadne myli s tou zotrvacnostou - skus vypnut motor z kopca a pocuvaj ho

je to uplne iny zvuk aj ked odratas prevodovku/spojku atd.. ten motor proste ide a ide do neho palivo ale len cisto na to aby si ked vyhodis rychlost hned plynule mohol ist dalej

uz sa prosim uvedomte a zamyslite nad tym co napisete

Tak ty jsi chlapče hodně mimo,,, :smich::smich: je vidět, že v daným tématu jsi fakt odborník.. :smich::smich: ...úplně mimo... lollol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokso taketo bludy som tu uz dlho nevidel kol104

jasne ze ide stale palivo aj z vyradenou rychlostou ale menej ako napr. pri volnobehy

kto si mysli ze motor pojde na vzduch sa riadne myli s tou zotrvacnostou - skus vypnut motor z kopca a pocuvaj ho

je to uplne iny zvuk aj ked odratas prevodovku/spojku atd.. ten motor proste ide a ide do neho palivo ale len cisto na to aby si ked vyhodis rychlost hned plynule mohol ist dalej

uz sa prosim uvedomte a zamyslite nad tym co napisete

Tak ty jsi chlapče hodně mimo,,, :smich::smich: je vidět, že v daným tématu jsi fakt odborník.. :smich::smich: ...úplně mimo... lollol

Nejenom v tomhle tematu ;)lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokso taketo bludy som tu uz dlho nevidel kol104

jasne ze ide stale palivo aj z vyradenou rychlostou ale menej ako napr. pri volnobehy

kto si mysli ze motor pojde na vzduch sa riadne myli s tou zotrvacnostou - skus vypnut motor z kopca a pocuvaj ho

je to uplne iny zvuk aj ked odratas prevodovku/spojku atd.. ten motor proste ide a ide do neho palivo ale len cisto na to aby si ked vyhodis rychlost hned plynule mohol ist dalej

uz sa prosim uvedomte a zamyslite nad tym co napisete

ano s vyradenou rychlostou motor papka cca rovnako ako na neutra B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tu su nazory typu: nic ani kvapka nejde do motora benzinu/nafty

ale fakt je taky ze ide a PP ked ukaze 0,0 tak nehovori pravdu

o to ide ;)

ide o to, ze hovori pravdu B)

Totizto ak sa nejedna o karburator, ale o vstekovanie, tak pri zaradenej rychlosti a otackach nad cca 1500ot/min RJ automaticky odpoji privod paliva.

Co je na tomto neopochopitelneho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobre chlapci v motore bucha naprazdno vzduch a ked nastartuje tak to neni citit

ach jaj..

Řídící jednotka okamžitě zapojí dodávku paliva takže naskočení motoru ani nepostřehneš.

Rozdíl byl znát u motorů s jednobodovým vstřikování, palivový film se vysušil a aby motor neměl tendence škubat tak se musela zvětšit dodávka směsy, takže chvilku byly větší otáčky na voloběh.

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skoda ze tych nazorov je tak vela mylnych..

keby to bolo naopak efektivita citania tohoto fora by bola aspon ako taka

do motora ide palivo ale velmi malo keby sa palivo odpojilo uuuplne tak ako tu tvrdi kopa "expertov" tak by sa ohli ventily pri zopakovani to asi tak 10x po sebe co by ste to zopakovali, pretrhli rozvody atd.. proste by sa stalo to iste ako keby ste neustale roztlacali auto..

neham vas v tom mam to v <> co si myslite

skoda ze je tu tolko "odbornikov"

tych par vyvolenych ktory sa tomu rozumeju tu radsej ani nic nenapisu a ak to tu uz precitaju tak sa len na vas zasmeju

ja uz nebudem tu na nic reagovat

mam v fuck

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skoda ze tych nazorov je tak vela mylnych..

keby to bolo naopak efektivita citania tohoto fora by bola aspon ako taka

do motora ide palivo ale velmi malo keby sa palivo odpojilo uuuplne tak ako tu tvrdi kopa "expertov" tak by sa ohli ventily pri zopakovani to asi tak 10x po sebe co by ste to zopakovali, pretrhli rozvody atd.. proste by sa stalo to iste ako keby ste neustale roztlacali auto..

neham vas v tom mam to v <> co si myslite

skoda ze je tu tolko "odbornikov"

tych par vyvolenych ktory sa tomu rozumeju tu radsej ani nic nenapisu a ak to tu uz precitaju tak sa len na vas zasmeju

ja uz nebudem tu na nic reagovat

mam v fuck

Na celej tenhle příspěvek ti můžu říct jen jedno,,,ale nechci být spostej,,,ventily se ti ohnou asi v hlavě a rozvod ti rupne v mozku, když si tak mimo.. :fakac::fakac:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...