Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

(pro TiGeRZ: je to naprosto neskodne pro motor)

No ale ja som pisal troska OT: Myslel som situaciu klasika rovinka a brzdit motorom 5 4 3 2(samozrejme zalezi od okolnosti), vtedy nech radsej odidu kotuce a platnicky nez mam trapit motor a prevodovku. :palec2:

hmotnost vozidla na naklonenej rovine vytvara silu, ktora

cez kolesa, prevodovku, spojku toci motorom.

presne tak, proste motor sa toci naprazdno.

Otacky zavisia od zaradeneho stupna.

A klesaju ci stupaju podla sklonu vozovky (teda podla hnacej sily ci je vecia ako odpor).

Odpor kladie trenie v motore (valce), odpor vytvaraju pneu, dalej aerodynamicky odpor a pod.

Jednoducho ked das nohu z plynu dole na dialnici pri rychlosti napr 130km/h a na V. prev stupen tocis aktualne napr 3000ot, tak ak das dole nohu z pluny, tak spomalujes, ale motor nic nezerie, kedze sa zotrvacnostou toci a otacaju ho kolesa cez prevodovku.

neni som odbornik ale, ale preco priklad pri roztlacani auta ak sa otoci klucikom a zaradi sa napr 2 stupen auto hned naskoci. Prebehne vstrek - iskra - vybuch -vyfuk......Pri spusteni s kopca je to podobne samozrejme ze neni taka spotreba ale ten benzin tam musi byt, inak by pri vyslapnuti spojky musel motor zhasnut ne ?  <_<

To, jestli tam jde nebo nejde palivo záleží na otáčkách motoru..řekněme to asi takhle, pod 1000ot/min tam palivo jde, nad ne když není potřeba, u roztahování auta je to stejný, ale většinou se snažíš, aby ti motor naskočil a přidáváš plyn, když bys nepřidal a měl vyšší otáčky, tak tě někdo bude tahat a tobě to bude ukazovat spotřebu zase 0, dokud nepřidáš pedálem,, B) všechno to řídí řj motoru,,, :ph34r:

Ja PP aj tak nejako neverim :D ...... Ved ale ide o to, ze sa tu pise, ze tam vobec nejde palivo pocas to spustania sa dolu kopcom.....ked idem dolu kopcom mam aj ja samozrejme zaradeni rych. stupen..ale ze by som pouzival motor ako brzdu to nie, na to si moju HTP vazim a prevodovku so spojkou...radsej znicim platnicky a kotuce a moturek nech ide na volnobehu :punk:

to nieje dobre, prave naopak, motoru velmi pomoze ak sem tam ide naprazdno proste sa vyuzije brzdenie motorom, prospeje to hlavne katalyzatoru B)

Chod motora naprazdno odporucam, nevidim ani jeden dvovod proti

(pro TiGeRZ: je to naprosto neskodne pro motor)

No ale ja som pisal troska OT: Myslel som situaciu klasika rovinka a brzdit motorom 5 4 3 2(samozrejme zalezi od okolnosti), vtedy nech radsej odidu kotuce a platnicky nez mam trapit motor a prevodovku. :palec2:

neviem v tom problem V.-tka a potom III a nakoniec dobrdzit brzdami.

ved sa nemusis ukvaltovat V, IV, III, II

kokso taketo bludy som tu uz dlho nevidel kol104

jasne ze ide stale palivo aj z vyradenou rychlostou ale menej ako napr. pri volnobehy

kto si mysli ze motor pojde na vzduch sa riadne myli s tou zotrvacnostou - skus vypnut motor z kopca a pocuvaj ho

je to uplne iny zvuk aj ked odratas prevodovku/spojku atd.. ten motor proste ide a ide do neho palivo ale len cisto na to aby si ked vyhodis rychlost hned plynule mohol ist dalej

uz sa prosim uvedomte a zamyslite nad tym co napisete

jasne ze ide stale palivo aj z vyradenou rychlostou ale menej ako napr. pri volnobehy

...není to náhodou totéž? Ale třeba se pletu....

tu su nazory typu: nic ani kvapka nejde do motora benzinu/nafty

ale fakt je taky ze ide a PP ked ukaze 0,0 tak nehovori pravdu

o to ide ;)

Byrto, vrat se do dob karburatoru a nejdriv si o tom neco zjisti, nez zase a zdaleka ne poprvy vypustis neco, o cemz vis prd, ju? :)

kokso taketo bludy som tu uz dlho nevidel kol104

jasne ze ide stale palivo aj z vyradenou rychlostou ale menej ako napr. pri volnobehy

kto si mysli ze motor pojde na vzduch sa riadne myli s tou zotrvacnostou - skus vypnut motor z kopca a pocuvaj ho

je to uplne iny zvuk aj ked odratas prevodovku/spojku atd.. ten motor proste ide a ide do neho palivo ale len cisto na to aby si ked vyhodis rychlost hned plynule mohol ist dalej

uz sa prosim uvedomte a zamyslite nad tym co napisete

Tak ty jsi chlapče hodně mimo,,, :smich::smich: je vidět, že v daným tématu jsi fakt odborník.. :smich::smich: ...úplně mimo... lollol

kokso taketo bludy som tu uz dlho nevidel kol104

jasne ze ide stale palivo aj z vyradenou rychlostou ale menej ako napr. pri volnobehy

kto si mysli ze motor pojde na vzduch sa riadne myli s tou zotrvacnostou - skus vypnut motor z kopca a pocuvaj ho

je to uplne iny zvuk aj ked odratas prevodovku/spojku atd.. ten motor proste ide a ide do neho palivo ale len cisto na to aby si ked vyhodis rychlost hned plynule mohol ist dalej

uz sa prosim uvedomte a zamyslite nad tym co napisete

Tak ty jsi chlapče hodně mimo,,, :smich::smich: je vidět, že v daným tématu jsi fakt odborník.. :smich::smich: ...úplně mimo... lollol

Nejenom v tomhle tematu ;)lol

kokso taketo bludy som tu uz dlho nevidel kol104

jasne ze ide stale palivo aj z vyradenou rychlostou ale menej ako napr. pri volnobehy

kto si mysli ze motor pojde na vzduch sa riadne myli s tou zotrvacnostou - skus vypnut motor z kopca a pocuvaj ho

je to uplne iny zvuk aj ked odratas prevodovku/spojku atd.. ten motor proste ide a ide do neho palivo ale len cisto na to aby si ked vyhodis rychlost hned plynule mohol ist dalej

uz sa prosim uvedomte a zamyslite nad tym co napisete

ano s vyradenou rychlostou motor papka cca rovnako ako na neutra B)

tu su nazory typu: nic ani kvapka nejde do motora benzinu/nafty

ale fakt je taky ze ide a PP ked ukaze 0,0 tak nehovori pravdu

o to ide ;)

ide o to, ze hovori pravdu B)

Totizto ak sa nejedna o karburator, ale o vstekovanie, tak pri zaradenej rychlosti a otackach nad cca 1500ot/min RJ automaticky odpoji privod paliva.

Co je na tomto neopochopitelneho?

Při nuceném volnoběhu je spotřeba 0.0 s vyjímkou snad neodborně napičovaných jednotek...

Z kopce takhle většinou jezdím pořád, nikam nechvátám a i to ušetření je znát.

dobre chlapci v motore bucha naprazdno vzduch a ked nastartuje tak to neni citit

ach jaj..

dobre chlapci v motore bucha naprazdno vzduch a ked nastartuje tak to neni citit

ach jaj..

Ty vo.e, tak sem radši nic nepřispívej když o tom víš ho.no... :fakac:

tu su nazory typu: nic ani kvapka nejde do motora benzinu/nafty

ale fakt je taky ze ide a PP ked ukaze 0,0 tak nehovori pravdu

o to ide ;)

napis email do Skodivky, uvidis co ti odpisu. :t

dobre chlapci v motore bucha naprazdno vzduch a ked nastartuje tak to neni citit

ach jaj..

Řídící jednotka okamžitě zapojí dodávku paliva takže naskočení motoru ani nepostřehneš.

Rozdíl byl znát u motorů s jednobodovým vstřikování, palivový film se vysušil a aby motor neměl tendence škubat tak se musela zvětšit dodávka směsy, takže chvilku byly větší otáčky na voloběh.

Tom

no coment

vy tu normalne vyrobite perpetum mobile

no coment

vy tu normalne vyrobite perpetum mobile

trochu mimo: nevadi ti, ze tu obhajujes jen svuj nazor a ostatni ti ho neustale vyvraci?

nekde je tedy chyba;)

skoda ze tych nazorov je tak vela mylnych..

keby to bolo naopak efektivita citania tohoto fora by bola aspon ako taka

do motora ide palivo ale velmi malo keby sa palivo odpojilo uuuplne tak ako tu tvrdi kopa "expertov" tak by sa ohli ventily pri zopakovani to asi tak 10x po sebe co by ste to zopakovali, pretrhli rozvody atd.. proste by sa stalo to iste ako keby ste neustale roztlacali auto..

neham vas v tom mam to v <> co si myslite

skoda ze je tu tolko "odbornikov"

tych par vyvolenych ktory sa tomu rozumeju tu radsej ani nic nenapisu a ak to tu uz precitaju tak sa len na vas zasmeju

ja uz nebudem tu na nic reagovat

mam v fuck

No Byrto, ted si tomu nasadil korunu lollol Misto, abys priznal, ze vis hovno, jako uz vickrat, tak napises tohle :smich:

Jo a ted me napada, mame vlastne v motorech olej? :smich:

skoda ze tych nazorov je tak vela mylnych..

keby to bolo naopak efektivita citania tohoto fora by bola aspon ako taka

do motora ide palivo ale velmi malo keby sa palivo odpojilo uuuplne tak ako tu tvrdi kopa "expertov" tak by sa ohli ventily pri zopakovani to asi tak 10x po sebe co by ste to zopakovali, pretrhli rozvody atd.. proste by sa stalo to iste ako keby ste neustale roztlacali auto..

neham vas v tom mam to v <> co si myslite

skoda ze je tu tolko "odbornikov"

tych par vyvolenych ktory sa tomu rozumeju tu radsej ani nic nenapisu a ak to tu uz precitaju tak sa len na vas zasmeju

ja uz nebudem tu na nic reagovat

mam v fuck

Na celej tenhle příspěvek ti můžu říct jen jedno,,,ale nechci být spostej,,,ventily se ti ohnou asi v hlavě a rozvod ti rupne v mozku, když si tak mimo.. :fakac::fakac:

JJ začíná to mít úroveň :prc:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.