kokavnik Vloženo 26. Duben 2018 Vloženo 26. Duben 2018 kamarat ma kodiak diesel 110 4x4 von pred panelakom celu zimu. startovanie bez problemov. budete mat asi individualne chyby. si myslím. nie som autíčkár. Citovat
_sobi_ Vloženo 26. Duben 2018 Vloženo 26. Duben 2018 v súvislosti s našimi problémami ma zaujal tento článok http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici-autobaterie-tohle-byla-draha-uspora-113291 Citovat
Baku Vloženo 30. Květen 2018 Vloženo 30. Květen 2018 Info: Kodiaq bol zas v servise pre problémové štartovanie. Diagnostikou bol nameraný nízky tocivy moment štartéra, takže prebehla výmena batérie a zatiaľ to vyzerá tak, že problém, ktorý trval od novoty auta je vyriešený. Auto teraz štartuje bez problémov. Môj problém však predtým znásobili aj pridreté vstrekovace. Citovat
Baku Vloženo 8. Září 2018 Vloženo 8. Září 2018 Ahojte. Od výmeny akumulatora neprešlo veľa času a v servise som bol zas. Vstrekovace opäť von, čerpadlo von a nafta odoslaná na rozbor. Nafta dopadla ok-a, čerpadlo tiež ale jeden vstrekovač bol pridrety. Pripomínam, že všetky vstrekovace boli menené pri stave cca 8000km. Toto všetko sa udialo pri stave cca 13000km. Od opravy som spravil max 500 km a Kodiaq zas štartuje ako traktor. Máte tu niekto podobné problémy? Je to motor DFGA, 110kw. Štarty mám natočené, preposlem ich do servisu a importerovi. Budem žiadať výmenu auta alebo motora. Citovat
_sobi_ Vloženo 8. Září 2018 Vloženo 8. Září 2018 Áno, stále máme na to motore rovnaký problém. Servis nič nevyriešil (pomerali akumulátor, odber, ...), mali kontaktovať Mladú Boleslav, následne mňa, už sa potom neozvali. Ja som to nechal zatiaľ tak, lebo v lete nám auto nakoniec vždy naštartuje, ale niekedy to trvá ozaj dlho, čo znamená, že to vtedy má dlho odber z akumulátora, z čoho mi vyplýva, že v zime bude zas problém vôbec naštartovať. Citovat
Baku Vloženo 8. Září 2018 Vloženo 8. Září 2018 Mne z toho vyplýva to, že po padnuti záruky budem mať slušné výdavky na motor, keďže už ako nové má problémy. Auto ako také je fajn, štvorkolka je wau ale aby to takto štartovalo. . . Lezie mi to celé na nervy. . . Citovat
Xrainman Vloženo 24. Září 2018 Vloženo 24. Září 2018 Dnes sa mi stalo, ze auto neslo nastartovat. Nechal som pusteny starter cca 10 cyklov, potom som to stopol. Skusane asi 5x za sebou - auto nestartovalo a ziadne kontrolky nesvietili. Uz som zacinal rozmyslat, ze zavolam odtahovku. Potom som pockal 2-3 minuty a nasledne auto normalne nastartovalo na prvy krat. Uprimne, v novom aute za niekolko desiatok tisic EUR by som problemy zo startovanim necakal. Mozno keby bolo vonku -30 stupnov. Mam 140kW motor, najazdenych cca 15 000 km. Citovat
Baku Vloženo 29. Září 2018 Vloženo 29. Září 2018 Každopádne by som Ti odporúčal navštíviť servis, určite tam niečo nie je v poriadku. Môj KODIAQ je zas v servise pre problémové studené štarty a vyzera to tak, že opäť budú meniť akumulátor(nízky tocivy moment štartéra) a ten sa už menil v máji. Som veľmi sklamaný z tohto auta! Citovat
Aleš Lehký Vloženo 18. Říjen 2018 Vloženo 18. Říjen 2018 (editace) Poučné video zde je asi návod co v AUDI/VW/SKODA podělali. Problém je že ve většině servisů kašlou na hledání příčiny hlavou ale pouze vyměňují díly. Editováno: 18. Říjen 2018, autor: Aleš Lehký 2 Citovat
Marcel 71 Vloženo 8. Srpen 2019 Vloženo 8. Srpen 2019 Ahoj lidi, mám problém se startováním, ale trochu jiného rázu. Mám motor 2.0 ,110 kw DSG 4x4 a startování tlačítkem. Občas se mi stane, že i při dodržení startovací procedury (dle návodu) zmáčknu tlačítko k nastartování a motor točí, jak 30 let starý vyběhaný nafťák. Není to pravidelně a je jedno, jestli je zima, nebo léto a tak mi v servisu řekli, že závada se neprojevila, tak ji nemohou ani diagnostikovat. Nemáte s tím někdo zkušenost ? Díky Citovat
_sobi_ Vloženo 8. Srpen 2019 Vloženo 8. Srpen 2019 Áno, tiež mi to niekedy robí. Ak máš do toho problém so stavom akumulátoru, tak nenaštartuješ. Citovat
pavelsus Vloženo 2. Únor 2021 Vloženo 2. Únor 2021 Ahoj kamarádi. Možná vám pomůže zaměřit se na relé žhavení. Obdobný problém jsem měl s totožným motorem ve VW Touran a po dlouhém bádání a měnění dílů jsem zatím úspěšně skončil u tohoto relátka. Více se dočtete na tomto odkazu. https://www.vw-club.cz/passat-b8-motory-diesel/zd-havejsi-start-a-chyba-start-stop-t348597-105.html Citovat
Jirka sirka Vloženo 29. Listopad 2021 Vloženo 29. Listopad 2021 (editace) Dobrý den všem. Patřil jsem do skupiny které auto dlouho startuje ale vždy nastartuje. Rozhodl jsem se proto že půjdu cestou prvně relátko, baterka a pak ostatní. Vyměnil jsem tedy prvně relátko a po cca měsíci zatím auto vždy chytlo dobře. Dokonce se mě zda ze to startování není takové "hrubé". Měnil jsem relátko 527 vyroba070/17 HW:10 SW:11. Mám motor 2.0tdi 110kw 4roky 80000km. Auto v záruce... Takže děkuji za typ. Zatím se mě jeví že to vyšlo. Editováno: 29. Listopad 2021, autor: Jirka sirka Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.