Přejít na obsah

Baku

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Baku

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Baku

    brzdy

    Zdravicko. Nazrel som sem a zistujem, ze vobec niesom sam kto ma problem s brzdami(len zadne, predne su bez chyby). A samozrejme aj mna servis vyriesil tak, ze "mozte si za to sam". Kodiaq ma dva roky, najazd 20tis. Vyjadrenie servisu: v manuale je uvedene nieco v tomto zmysle: ak je na povrchu kotucov hrdza, treba ich pred jazdou ocistit. V preklade: nespada to pod zaruku, kotuc a dosticky su spotrebny material. Auto garazujem. Zas ma Skodovka presvedcila, ze som nemal predat Toyotu a kupit Kodiaqa. Predpokladam, ze pred prvou STK ich budem musiet vymenit, pokial sa nepokrcia skor. Neverim tomu ako sa Skodovka chce za kazdu cenu vyhnut vymene brzd v ramci zaruky, pri cene toho vozu by to mala byt AUTOMATIKA.
  2. Každopádne by som Ti odporúčal navštíviť servis, určite tam niečo nie je v poriadku. Môj KODIAQ je zas v servise pre problémové studené štarty a vyzera to tak, že opäť budú meniť akumulátor(nízky tocivy moment štartéra) a ten sa už menil v máji. Som veľmi sklamaný z tohto auta!
  3. Mne z toho vyplýva to, že po padnuti záruky budem mať slušné výdavky na motor, keďže už ako nové má problémy. Auto ako také je fajn, štvorkolka je wau ale aby to takto štartovalo. . . Lezie mi to celé na nervy. . .
  4. Ahojte. Od výmeny akumulatora neprešlo veľa času a v servise som bol zas. Vstrekovace opäť von, čerpadlo von a nafta odoslaná na rozbor. Nafta dopadla ok-a, čerpadlo tiež ale jeden vstrekovač bol pridrety. Pripomínam, že všetky vstrekovace boli menené pri stave cca 8000km. Toto všetko sa udialo pri stave cca 13000km. Od opravy som spravil max 500 km a Kodiaq zas štartuje ako traktor. Máte tu niekto podobné problémy? Je to motor DFGA, 110kw. Štarty mám natočené, preposlem ich do servisu a importerovi. Budem žiadať výmenu auta alebo motora.
  5. Info: Kodiaq bol zas v servise pre problémové štartovanie. Diagnostikou bol nameraný nízky tocivy moment štartéra, takže prebehla výmena batérie a zatiaľ to vyzerá tak, že problém, ktorý trval od novoty auta je vyriešený. Auto teraz štartuje bez problémov. Môj problém však predtým znásobili aj pridreté vstrekovace.
  6. Čauko. Zatiaľ nijak, auto dám do servisu na jeseň/zimu, keď bude chladnejšie kedy predpokladám problémové štarty. Zvláštne ale, že aj napriek zásadnému otepleniu dnes Kodiaq po týždňovom parkovaní zas štartoval ako traktor. Prestávam tomu autu rozumieť. . .
  7. Kodiaq 2.0tdi 110kw DFGA 5/2017 Uvedený problém je mi veľmi známy. Po prvý krát som to riešil pri stave 4600km. Diagnostika motora bola čistá, takže údajne žiadny problém sa nekoná. Po druhý krát pri stave 7800km. Diagnostika opäť čistá ale výrobca dal vybrať vstrekovace a boli poslané do Boschu na testovanie. Výsledok: všetky štyri boli chytené. Prebehla ich výmena. Veľmi som dúfal, že auto za cca 32tisíc eur už bude konečne štartovať ako sa patrí. A veru nie! Po výmene vstrekovačov som spravil cca 500km a problém s dlhým štartovaním je tu zas! Opäť som kontaktoval predajcu. Reakcia výrobcu bola, že daný problém treba vyvolať a namerat diagnostikou. Takže Kodiaq pôjde zas na pár týždňov do servisu, kde ho budú užívať a ak boh dá nameraju uvedený problém a vyriešia. Veľmi tomu však neverím! Extrémne ma hnevá a obťažuje, že auto v takej cenovej relácii štartuje ako 100ka z roku 1974. Na Škodu som prešiel z Toyoty a začínam ľutovať túto zmenu.
×
×
  • Vytvořit nový...