radarek Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 Posledni dobou slysim od predniho praveho kola dute klepani, jako by gumovym kladivkem do karoserie. Zajimave je, ze intenzivnejsi je to vzdy pri chladnych ranech. Staci pricne prejizdet vyjete koleje na krizovatce. Pozdeji, jako kdyby se ta soucatka zahrala, to postupne slabne. Podle mechanika to nesouvisi se stabilizatory ani ramenem. Jedine, co me napada, jsou tlumice.Snad jejich horni ulozeni. V dilenske prirucce o podobnych zvucich, jenz zapricinuje vadny tlumic, neco pisi. Chtel jsem se zeptat, zda-li nekdo ma s podobnymi zvuky zkusenosti. Dikes Fabia Combi 2001, 1.4 MPI, 125 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 Posledni dobou slysim od predniho praveho kola dute klepani, jako by gumovym kladivkem do karoserie. Zajimave je, ze intenzivnejsi je to vzdy pri chladnych ranech. Staci pricne prejizdet vyjete koleje na krizovatce. Pozdeji, jako kdyby se ta soucatka zahrala, to postupne slabne. Podle mechanika to nesouvisi se stabilizatory ani ramenem. Jedine, co me napada, jsou tlumice.Snad jejich horni ulozeni. V dilenske prirucce o podobnych zvucich, jenz zapricinuje vadny tlumic, neco pisi. Chtel jsem se zeptat, zda-li nekdo ma s podobnymi zvuky zkusenosti. Dikes Fabia Combi 2001, 1.4 MPI, 125 000 Podle mě tyčky stabilizátoru, nebo vymlácený samotný stabilizátor (uložení, plastové pouzdra) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radarek Vloženo 10. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 Mam tomu rozumet, ze tlumice by jsi jako zdroj klepeni uplne vyradil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 (editace) To ne, ale začal bych u těch stabilizátoru, což se mi jeví jako více pravděpodobné. Tátovi, jak se na stabilizátoru rozpadly plastové pouzdra (starý typ stabilizátoru), znělo to při přejezdech nerovností úplně stejně, jak popisuješ. Jako by někdo bouchal gumovou palicí do podlahy. Podobně se ozývají i vymlácené tyčky stabilizátoru. Pravda při těch kilometrech co tam máš, to může být cokoliv. Ještě doplním vadné ložisko horního uložení tlumičů se ozývá, kovovým zvukem, jakoby brknutí pružiny, nepravidelně, nejvíce za vlhka, při zhoupnutí, někdy při natáčení kol. Editováno: 10. Říjen 2006, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Mě začaly podobně klepat brzdiče po výměně destiček. Asi jsou menší a pěst po nich skáče. Taky cvaká při brždění po couvání a pak první brždění dopředu. Neřeším to. Tak třeba to může být ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radarek Vloženo 11. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Moc diky za vase odpovedi, jak to vyresim, dam vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radarek Vloženo 13. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 Dival jsem se na ty pouzdra uchyceni stabilizatoru. Vypadaji docela k svetu. Zkousel jsem zahybat s kostmi a v jednom pripade, asi pri dobre konstalaci hvezd, byla citit velka vule. Pri dalsich pokusech se to uz tvarilo pevne. Chtel jsem se zeptat, zda-li jde ucit klepani stabilizatoru touto zkouskou? V dilenske prirucce o pouzdre stabilizatoru nic nepisou. Divne. Sakra nejcastejsi dil, ktery odchazi, a oni o nem nenapisou ani radku. Jsou to ty ocelove paskove uchytky, ktere sviraji pres gumu pricny stabilizator? Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 Dival jsem se na ty pouzdra uchyceni stabilizatoru. Vypadaji docela k svetu. Zkousel jsem zahybat s kostmi a v jednom pripade, asi pri dobre konstalaci hvezd, byla citit velka vule. Pri dalsich pokusech se to uz tvarilo pevne. Chtel jsem se zeptat, zda-li jde ucit klepani stabilizatoru touto zkouskou? V dilenske prirucce o pouzdre stabilizatoru nic nepisou. Divne. Sakra nejcastejsi dil, ktery odchazi, a oni o nem nenapisou ani radku. Jsou to ty ocelove paskove uchytky, ktere sviraji pres gumu pricny stabilizator?Dekuji Aby jsi zjistil vůli v tyčkách, musíš je aspoň na jedné straně uvolnit, vysunout ven a zahýbat v kloubu, musí jít cítit odpor, pokud je kloub úplně volný, tak je tyčka špatná. Jak s tím zahýbeš poznáš to. Vysvětlovali mi to kluci v servisu. Dali mi dva, tady ten je špatný, tady ten dobrý, já to zkusil a hned mi to bylo jasné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radarek Vloženo 1. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2006 Moc dekuji za rady, oprava ukazala uplne vybita pouzdra stabilizatoru. Kosti jsou jeste v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.