

pava
Uživatel-
Počet příspěvků
1 137 -
Registrace
-
Poslední návštěva
-
Dny vítězství
5
Statistiky prodejce
- 0
- 0
- 0
pava naposledy zvítězil 8. Září 2012
pava nejvíce like obsah!
Popularita
47 VýbornáO uživateli pava
-
Hodnost
Veterán
Kontaktní metody
-
Web URL
http://
-
ICQ
207142167
Návštěvy profilu
1 361 zobrazení profilu
-
A jak řešíš, když jedete čtyři lidi, co máte lyže a hůlky ve vaku a lyžáky v kufru několikadenní dovolenou na horách např.? Nosič a nejlépe střešní box, dle mého názoru nejlepší řešení, dá se použít v zimě na hory a v létě k moři. Osobně mám Thule vingbar příčníky a Thule box v něm držák na lyže a super. Na střeše nahozeno za cca 10 minut.
-
U 103 si motor po puštění spojky lehce přidá plyn a hned ubere, 110 ne. Předpokládám, že to cuknutí má s tímto souvislost.
-
Chladící kapalina G13 - nejnovější typ
pava odpověděl do tématu od kysa téma v sekci Motor 1.6 TDI CR
Tuhle kapalinu určitě ne. Viz SM. -
Chladící kapalina G13 - nejnovější typ
pava odpověděl do tématu od kysa téma v sekci Motor 1.6 TDI CR
A já Ti poradím běž do škodovky a kup si tam přesně tu, která tam podle VIN patří. -
Má to vůbec EGR? Protože u přímovstřikových benzínů nahrazuje EGR proměnlivé nastavování vaček.
-
Osobně si myslím, že se to nepovede odstranit. Jak píše někdo výše, je to daň nízkým emisím. Já to řeším prakticky od novotí na 1.4 TSi 103 kW, opravný SW, který mi do auta nahráli to řeší jen částečně, za studena to prostě škubne. Popsal bych to asi takto. Bezprostředně po rozjezdu, kdy se dá auto do pohybu, auto škubne a pak už jede normálně. Za tepla to nedělá, nebo je zanedbatelně. Auto mám čtyři roky, najeto 70 tkm a stav je pořád stejný, ani horší, ani lepší. To píšu jen proto, aby si někdo nedělal plané naděje, že si to "sedne"
-
Zajdi si do škodovky, tam ti podle winka přesně zjistí jaký olej tam patří. Pak se koukneš po netu, nebo si ho koupíš přímo tam.
-
Taky na ni nevidím nic špatně. Co s ní bylo?
-
Tady: https://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej-castrol-edge-titanium-fst-professional-longlife-iii-5w-30-4l_74579.html
-
4l kanystr je na měrce přesně mezi rysky. Pokud chceš olej k horní rysce, ta + 3 - 4 dcl Pokud chceš automobilkou doporučený olej, tak je to Castrol LL III 5W-30. který se plní i jako originální olej Škoda auto, do těch jejich šedých obalů-
-
Myslel 6q manuál Manual 6q převodovka MQ 250 Nm DSG pohon přední nápravy 6q 250 Nm (suché spojky) DSG 4x4 6q 400Nm (spojky v olejové lázni)
-
Likvidace doma vyměněného oleje nestojí nic. Zdarma ho vezmou ve sběrném dvoře.
-
Shitovou bych ji nenazval, spíš levnější. Jinak, kdo chce 1,5 TSi a DSG v oleji, tak má možnost s pohonem 4x4.
-
No nevím, všechny ty díly, co tam máš: - filtry koupíš od Mannu, což je výrobce, který dělá originální díly všechno je ke koupi za polovinu ceny - olej lehký chod, Castrol LIII 5W-30 za tisícovku - svíčky NGK taky tisícovka a když si to sám vyměníš, tak víš,co tam máš a ještě máš dobrý pocit
-
Mají to dobře, je to pohled zhora, kostřící oblouček je dozadu (směrem k řidiči), kde je výfuk. obr.1, ale na obr. 3 je to naopak, v každém případě větší teplota je na výfuku, kde musí být více materiálu (kostřící oblouček). Co se týče utahování, mám takový hobby momenťák, ale nastavil jsem 22 Nm, svíčku povolil a utáhnul na cvaknutí a byla ve stejné pozici jako před povolením.Myslím, že těsnit bude svíčka dobře, těsnící kroužek je z mědi a při tom jemném závitu je utažení 22 Nm celkem dost. Jinak to video není moje, ale někoho, kdo chodí tady na forum, nevím kdo to je, našel jsem to na youtube.