Jump to content

pava

Uživatel
  • Content Count

    1,152
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

pava last won the day on September 8 2012

pava had the most liked content!

Community Reputation

61 Excellent

3 Followers

About pava

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    207142167

Recent Profile Visitors

1,590 profile views
  1. Celkem by mě zajímalo, jak v servisu dělali kontrolu hladiny oleje v převodovce. Jediná možnost, jak ji změřit je vypustit olej přes výpustný šroub a vysunutý čep řadící vidličky. Olej se změří, popř. doplní a naleje zpět přes čidlo zpátečky. Žádná měrka, nebo něco podobného tam není.
  2. Nějak nerozumím tomu, z jakého důvodu dáváte olej 5W-40 VW 502 00? Já dávám to co je tam z výroby a co je i pro motor doporučeno 5W-30 VW 504- 507 LL III s výměnou co 10 - 15 tkm.
  3. Je to tak, mám to úplně stejně.
  4. Ve škodovce mi poradili, že ty moduly jdou lépe sundat na horkém motoru. Ale pozor svíčky šroubovat pouze do studeného.
  5. Dostal jsem to v Škoda servisu od známého na SD kartě. Tu jsem zasunul do rádia a aktualizoval. Kartu jsem mu pak vrátil.
  6. Už jsem dříve psal, že je potřeba se s tím smířit, prostě to sem tam škubne. Uvidíte, že většina z vás se s tím po uplynutí záruky smíří a přestane to řešit, tak jako já.
  7. pava

    Motor 1.0 TSI

    Benzín vylepšený aditivem lépe a čistěji shoří a čistější spaliny jak se vrátí zpátky přes sání do válce méně zaserou ventily.
  8. pava

    Motor 1.0 TSI

    Protahovali, aspoň to tam píšou a nepomohlo. Částečně by mohlo pomoci, pravidelné používání aditiva v palivu a časté výměny oleje.
  9. Rubas: Stejný postup, jen oleje jsem měl o decku víc. Co se týče oleje mě p.Sixta odpověděl takto: Vy už musíte vždy používat jedině olej G 052 527 je to speciální olej, který se ve Vašem typu převodovky 02S používá od 15KT/2013.V žádném případě nepoužívat žádný jiný olej.I.S
  10. Já jsem rád, že mám vlečnou nápravu. Byl jsem nedávno po 70 tkm najetých na geometrii, perfektní. U O3, kterou jsem měl předtím, vždy bylo potřeba seřízení udělat (chodil jsem co 20 tkm). Měnil jsem včera kola zimní za letní, náprava perfektní, bez náznaku koroze, jen jsem ji ometl a ostříkal vapkou. Co se týče jízdních vlastností, žádný rozdíl jsem nezaznamenal. Za mě, já bych neměnil.
  11. Dnes jsem se zastavil za známým, dělá vedoucího servisního technika v jednom ostravském zastoupení škodovky. Ptal jsem se ho na to a potvrdil mi, že na obě verze s OPF i bez je cca týden vydaný update, který to spolehlivě řeší. Údajně je tam pozměněné dávkování paliva. Takže se nenechte odbýt a nechte si přehrát ŘJ.
  12. Trvejte na tom, ať auto napojí na online diagnostiku a spustí kontrolu aktuálnosti SW, jedině tak zjistíte, jestli nějaká aktualizace je čí nikoliv. Jinak je to jen o dohadech a ochotě technika s tím něco dělat.
  13. Nevymění těsnění, ale to stávající prostřihnou děrovačkou na automobilkou daných místech. Alespoň mě to takto udělali. Od té doby klid, voda už tam nezůstává.
  14. A jak řešíš, když jedete čtyři lidi, co máte lyže a hůlky ve vaku a lyžáky v kufru několikadenní dovolenou na horách např.? Nosič a nejlépe střešní box, dle mého názoru nejlepší řešení, dá se použít v zimě na hory a v létě k moři. Osobně mám Thule vingbar příčníky a Thule box v něm držák na lyže a super. Na střeše nahozeno za cca 10 minut.
  15. U 103 si motor po puštění spojky lehce přidá plyn a hned ubere, 110 ne. Předpokládám, že to cuknutí má s tímto souvislost.
×
×
  • Create New...