Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

pava

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 128
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    5

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

46 Výborná

3 Sledující

O uživateli pava

  • Hodnost
    Veterán

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    207142167

Návštěvy profilu

1 283 zobrazení profilu
  1. pava

    Spojka 1,4TSI 110kW EA211

    Taky na ni nevidím nic špatně. Co s ní bylo?
  2. pava

    Garanční, servisní prohlídky

    Tady: https://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej-castrol-edge-titanium-fst-professional-longlife-iii-5w-30-4l_74579.html
  3. pava

    Garanční, servisní prohlídky

    4l kanystr je na měrce přesně mezi rysky. Pokud chceš olej k horní rysce, ta + 3 - 4 dcl Pokud chceš automobilkou doporučený olej, tak je to Castrol LL III 5W-30. který se plní i jako originální olej Škoda auto, do těch jejich šedých obalů-
  4. pava

    Motor 1.5 TSI evo

    Myslel 6q manuál Manual 6q převodovka MQ 250 Nm DSG pohon přední nápravy 6q 250 Nm (suché spojky) DSG 4x4 6q 400Nm (spojky v olejové lázni)
  5. pava

    Garanční, servisní prohlídky

    Likvidace doma vyměněného oleje nestojí nic. Zdarma ho vezmou ve sběrném dvoře.
  6. pava

    Motor 1.5 TSI evo

    Shitovou bych ji nenazval, spíš levnější. Jinak, kdo chce 1,5 TSi a DSG v oleji, tak má možnost s pohonem 4x4.
  7. pava

    Garanční, servisní prohlídky

    No nevím, všechny ty díly, co tam máš: - filtry koupíš od Mannu, což je výrobce, který dělá originální díly všechno je ke koupi za polovinu ceny - olej lehký chod, Castrol LIII 5W-30 za tisícovku - svíčky NGK taky tisícovka a když si to sám vyměníš, tak víš,co tam máš a ještě máš dobrý pocit
  8. pava

    Zapalovací svíčky - výměna

    Mají to dobře, je to pohled zhora, kostřící oblouček je dozadu (směrem k řidiči), kde je výfuk. obr.1, ale na obr. 3 je to naopak, v každém případě větší teplota je na výfuku, kde musí být více materiálu (kostřící oblouček). Co se týče utahování, mám takový hobby momenťák, ale nastavil jsem 22 Nm, svíčku povolil a utáhnul na cvaknutí a byla ve stejné pozici jako před povolením.Myslím, že těsnit bude svíčka dobře, těsnící kroužek je z mědi a při tom jemném závitu je utažení 22 Nm celkem dost. Jinak to video není moje, ale někoho, kdo chodí tady na forum, nevím kdo to je, našel jsem to na youtube.
  9. pava

    Zapalovací svíčky - výměna

    Tady perfektní návod, jak na výměnu, popř. kontrolu natočeného jiskřiště. Provedl jsem kontrolu, kdy cca před 18 tkm jsem nechal vyměnit svíčky v servisu. 1,2,3 válec přesně natočené jiskřiště, přesně 22Nm, 4-tý válec mírně vpravo, ale stále v toleranci, povolil jsem a utáhl na 20Nm a přesně upravil natočení svíčky. Takový největší zádrhel je vytáhnutí cívek. Nevím, kdo ten návod dělal, ale zaslouží si minimálně palec nahoru.
  10. pava

    Výměna oleje v převodovce

    Auto mám přesně před čtyřmi roky koupené nové, na objednávku. Používané jako rodinné, výlety, nákupy dovolená a tak, kilometry sedí, najel jsem je já sám. Ten olej je jen černý, jinak žádné šponky úsady apod.
  11. Dnes jsem vyměnil olej v převodovce. 1.4 TSI 103 kW 2014 PEQ, najeto 67 tkm. Výměnu jsem prováděl preventivně, protože řazení ve srovnání s O II, kterou jsem měl předtím nebylo tak nějak ono. Měl jsem podezření, že oleje v převodu může být málo. Postupoval jsem podle dílenské příručky. Olej jsem vypustil výpustným šroubem (velký imbus, klíč mám doma, ještě z doby, kdy jsem měl jedničkovou Fabii) a vysunutím čepu řadící vidličky (torx T40), olej jsem nalil přes vymontovaný spínač zpátečky (klíč 22), pomocí hadičky o průměru 10 mm a trychtýře. Olej jsem použil originál G 052527A2, který je strašně drahý 1 500,. za litr a, který podle p.Sixty jako jediný je možno použít. Doživotní nolejové náplně jsem vypustil 1,8 litru, což je málo, olej nikde neunikal, nikdy nebyl měněný ani vypuštěný, asi ve škodovce šetří. Nalil jsem 2,1 l, jak je uvedeno v dílenské příručce. Vypuštěný olej byl černý, můžete porovna s barvou nového. Řazení, celkový dojem z převodovky je výrazně lepší, s výměnou jsem spokojen.
  12. pava

    Výměna rozvodů

    Řemen je zpevněný skelným vláknem, proto ta vysoká životnost, ale pouze omezený ohyb, jinak vlákno popraská a může se vyhodit.
  13. pava

    Vymena Oleja/Servisne prehliadky

    Dával bych tento olej: https://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej-castrol-edge-titanium-fst-professional-ll-iv-fe-0w-20-1l_185727.html
  14. pava

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    S tímto bojuji od novotí u O III 1.4 TSi 103 kW, projevuje se to tak, ře při rozjezdu se auto pohne z místa, motor škubne a pak už vše funguje normálně. Za tepla minimálně, skoro vůbec. Reklamoval jsem to, nahráli mi ve škodovce opravný SW, je to lepší, ale sem tam to udělá.
  15. pava

    Hučení levého kola

    To netuším, ale pokud je pravidelný servis a všechny prohlídky ve škodovce, zkus se domluvit na kulanci. Je to rozdělení nákladů na opravu mezi škodovku a tebe. Většinou to bývá, že zákazník platí práci, škodovka materiál. Podmínkou mimo ten servis je stáří do 5.let a do 100 ujetých km.
×