Jump to content

pava

Uživatel
  • Content Count

    1,199
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

pava last won the day on September 8 2012

pava had the most liked content!

Community Reputation

76 Excellent

1 Follower

About pava

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    207142167

Recent Profile Visitors

2,106 profile views
  1. Problém Octavií s motorem CNG je v použité převodovce MQ 200, oproti MQ 250, která je použitá v modelech TSi 103, 110 kW. Stejná převodovka je i u 1.2 TSi, které mají podobné problémy s diferenciálem jako CNG, dá se dohledat tady na foru. Co se týče výměny oleje v převodu, mrkněte sem: https://forum.skodahome.cz/topic/146521-výměna-oleje-v-manuáln%C3%AD-převodovce/ Pozor, olej je drahý 1500,-Kč za litr a použít jiný, než originální, raději ani nezkoušejte.
  2. Nemazal jsem, protože pastu nemám a navíc u teplého motoru jdou moduly sundat bez větších problému.
  3. Od rysky k rysce je litr.
  4. Přesně tak, sem tam musím zrcátko doladit páčkou.
  5. Aby to fungovalo tak jak má, musíš mít el. nastavitelné sedačky s pamětí, takto je to takové polovičaté řešení. Mám to stejně.
  6. Oživím trochu toto téma: Jsem po druhé výměně svíček, měním co 50 tkm, svíčky jsem kupoval originální na škoda-díly. V krabičkách byly přebalené BOSCH, přesně jak je uvedeno v dílenském manuálu. Výměnu jsem prováděl podobně jak je to ve videonávodu někde na předešlé straně. Utáhl jsem předepsaným momentem a jiskřiště přesně jak má být. Jediný zádrhel při výměně byl, že jsem zaboha nemohl dostat ven zapalovací moduly. Někde jsem vyčetl, že to jde na teplém motoru, což se potvrdilo a za tepla nebyl problém. Jen se výměna trochu protáhla, protože jsem musel čekat, až motor vychladne a teprve
  7. Ještě bych do benzínu přidával aditivum VIF, mimo jiné zvyšuje mazivost benzínu, což má blahodárný vliv na vstřikovače.
  8. Nevíš, jakým způsobem provedli to promazání, mám pocit, že by to u mě také chtělo. Pokud by pomohlo jen prostříknutí, udělám to doma.
  9. Na youtube jsem viděl video, že to pískovaly sodou, nebo něčím takovým. Dělali to na Golfu GTI, sundali sání a potom opískovali sací ventily. Ventily před a po vypadaly úplně stejně. Já se snažím předcházet tomuto stavu, že od novotí přidávám VIF a snažím se jezdit ve vyšších otáčkách (neposlouchám rádce řazení), např. 6-ku řadím až ve 110, po okreskách jezdím na 5-ku. Občas hlavně do kopce, podržím plný plyn a motor vytočím. Teď mám najeto necelých 100 tkm a žádný z výše popisovaných stavů nepociťuji. Údajně motoru a jeho zakarbonování neprospívá, když se v nízkých otáčkách dá plný
  10. V některém ze starších SM v sekci bazar testovali Octavii III s motorem 1.2 TSi což je defakto až na objem stejný motor. Bylo to auto po taxikáři přes 250 tkm najeto. Na autě vyměnili opotřebované svíčky, jinak motor naprosto v pořádku včetně tlaku. Při pravidelné údržbě bych tomu motoru věřil. Mám ho taky, najeto 95 tkm, motor bez závady šlape jako hodinky, spotřeba do 6l.
  11. Já jsem v 60 tkm vyměnil v převodovce olej, kterého tam bylo méně než mělo a nyní v 95 tkm nemám s řazením problém. Zpátečka tam padá jako do maminy.
  12. Drahý olej se používá někdy od 15KT/2013, kdy se změnil materiál synchronních kroužků. Řazení se celkově zlepšilo. Nic jiného než originál bych do převodovky nedal. Opravy jsou drahé a navíc to málokdo umí opravit.
  13. roxtidy1: měnil jsem sám, mrkni zde: https://forum.skodahome.cz/topic/146521-výměna-oleje-v-manuáln%C3%AD-převodovce/
  14. A co máš v autě za motor?
×
×
  • Create New...