Marcello Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Ahojte spolocnost. Mam problem s ktorym si neviem rady uz nieco vyse mesiaca. Mam taky problem ze: 1.) mi nesvieti prava strana obrysovych svetiel na mojej Octe. Poistku som pozeral, aj vymenil, proste niekedy to sviet, niekedy nie, auto je v klude, motor nebezi a ono sa to samo rozsvieti po 5 sekundach a niekedy vobec. Klepal som po kabloch, vsetkom moznom ale parkovacka - obrysovky ani len neblikli... Niekedy mi to svieti v pohode vzdy a niekedy to nejde. 2.) Mam obcas zvysenu hodinovu spotrebu 2.0 - 2.8 l/h pri behu motora napradzno. Niekedy mi to neurobi mesiac dva a niekedy mi to spravi aj 5x za tyzden. Moze to byt lambda ? Som ju skusil odpojit a s motorom to ani necuklo, akoby tam ani nebola. Lenze dva dni na to sa to zas sprava normalne a klesne to naspat na tych cca 1.0 - 1.3 l/h. Vraj uz lambda odchadza, pozeral som aj na oscilo, lenze co ak je niekde zly kontakt ktorym ide info do RJ ? Nezda sa mi aby bola lambda mesiac dva OK a potom v priebehu dna zblbla aj 3x resp. by vobec nesla. Dakujem za nakopnutie a rady. P.S.: Vo vypise pamati zavad nebolo nic, dokonca ani ta odpojena lambda, a ani check sa neozval... Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 (editace) Tady udělali soudruzi asi chybu. Když pojedeš dáš nohu z plynu a pak vyřadíš, budeš mít hodinovou spotřebu 0,2-0,7 apod. Ale když tomu dáš čočku dáš pedál na podlahu a vytočíš to na 5.000 ot./min. a pak vyřadíš, tak pak budeš mít hodinovou spotřebu třeba i 7 litrů, tedy dle ukazatele jenom Nevím zda to tak má být dobře, ale mě se to zdá jako chyba. Sice to na nic nemá vliv, ale jen se na to blbě kouká. Dělá to u celého koncernu VW (Voskovec Werich ) možná i u jiných značek. Editováno: 12. Říjen 2006, autor: Matrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 12. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 nechapem ako to suvisi s mojim problemom. To co pises nema nic spolocne s mojim problemom. Preistotu uvadzam ze mi vyfuk smrdi na brutalne bohatu zmes. Dany problem mam ked stoji na mieste. Celkovo mam vyssiu spotrebu o cca 2 LITRE. Ked sa to po cas umudri, alebo odpojim RJ alebo baterku je po probleme kym sa znova pricina neobjavi. Len ake je pricina ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimi-Dimi Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 Ahojte spolocnost. Mam problem s ktorym si neviem rady uz nieco vyse mesiaca. Mam taky problem ze: 1.) mi nesvieti prava strana obrysovych svetiel na mojej Octe. Poistku som pozeral, aj vymenil, proste niekedy to sviet, niekedy nie, auto je v klude, motor nebezi a ono sa to samo rozsvieti po 5 sekundach a niekedy vobec. Klepal som po kabloch, vsetkom moznom ale parkovacka - obrysovky ani len neblikli... Niekedy mi to svieti v pohode vzdy a niekedy to nejde. 2.) Mam obcas zvysenu hodinovu spotrebu 2.0 - 2.8 l/h pri behu motora napradzno. Niekedy mi to neurobi mesiac dva a niekedy mi to spravi aj 5x za tyzden. Moze to byt lambda ? Som ju skusil odpojit a s motorom to ani necuklo, akoby tam ani nebola. Lenze dva dni na to sa to zas sprava normalne a klesne to naspat na tych cca 1.0 - 1.3 l/h. Vraj uz lambda odchadza, pozeral som aj na oscilo, lenze co ak je niekde zly kontakt ktorym ide info do RJ ? Nezda sa mi aby bola lambda mesiac dva OK a potom v priebehu dna zblbla aj 3x resp. by vobec nesla. Dakujem za nakopnutie a rady. P.S.: Vo vypise pamati zavad nebolo nic, dokonca ani ta odpojena lambda, a ani check sa neozval... Dakujem. Vyměň lambdy o tom žádná ... měl jsem úplně stejný problém ... mám také 2,0MPi ... od té doby v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 13. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 mam dat orig ? alebo mozem dat aj nahradu ? Mam tam len jednu lambdu... aj ked sa sam cudujem. Rocnik mam 05/2001. APK motor. A to sa tak moze chovat ? ze raz ide, raz nie ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 (editace) Řešíš ukazatel spotřeby na volnoběh, né ??? Tak sem ti odpovídal jak to je... Ukazatel hodinové spotřeby souvisí s předchozím stavem motoru. Pokud byl pod plynem, anebo bez plynu. Můžeš si to sám vyzkoušet, když nevěříš. Editováno: 13. Říjen 2006, autor: Matrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimi-Dimi Vloženo 14. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2006 mam dat orig ? alebo mozem dat aj nahradu ? Mam tam len jednu lambdu... aj ked sa sam cudujem. Rocnik mam 05/2001. APK motor.A to sa tak moze chovat ? ze raz ide, raz nie ? Měl jsem stejný problém jako ty ... většinou se mi to stávalo, když jsem tomu trochu víc zatopil .... tak to prostě začalo zřát a hulit ... to trvalo treba tyden a pak zase normal ... výměna sond pomohla ... mám samožejmě motor AQY, kde jsou dvě lambdy ... já jsem dával origo a přestalo to, ale měl jsem je za hubičku ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 14. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2006 Za kolko sa da kupit origo lambda sonda ? Pojdem kvoli tomu aj do CR aby som ju kupil lacnejesie. Sa mi na neorigo nepaci to ze sa tam tie kabliky musia spajkovat. To nieje "koser"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimi-Dimi Vloženo 14. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2006 Za kolko sa da kupit origo lambda sonda ? Pojdem kvoli tomu aj do CR aby som ju kupil lacnejesie. Sa mi na neorigo nepaci to ze sa tam tie kabliky musia spajkovat. To nieje "koser"... Nevím kolik ... to bych kecal kdybych byl v praci kouknu se ti do Etosu, ale takhle z pameti ... ee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 8. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2006 (editace) no uz som lambdu zohnal, len este uvazujem ze ako zistim ze by mohlo byt prasknute vyustenie do vyfukoveho potrubia co sa nachadza hned za motorom. Ale ak uvazujem logicky to by sa potom spravalo stale rovnako bez toho ze by to raz blblo alebo by to islo normalne. Takze tym vyfukovym to asi nebude. Lambda aj ked bude ok bude do rezervy. Pocul som ze lambda sa da nejako resetnut... Co je to za ukon ? ma to zmysel? ma niekto skusenosti ? Editováno: 8. Listopad 2006, autor: Marcello Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.