Publikováno Květen 23, 20187 r Ahoj, potřebuju poradit. 2.0 TFSI, 147 kW, VW EosPo delší plynulé cestě (400 km) se mi rozsvítila kontrolka motoru poprvé, auto jelo pořád stejně, žádné poznatky, že by se něco změnilo. Pak zhasla a po pár dnech se znovu rozsvítila. Tak jsme napíchli na diagnostiku, chyby smazali. Hodilo to tyto chyby: 1) Řada válců 1, systém příliš chudý při volnoběž.otáčkách, 2) Regulace volnoběhu - otáčky nad požad.hodnotou, 3) Odvětrávací systém nádrže - průtok chybný. Pak opět naskočila kontrolka motoru během další jízdy. Při neutrálu mám teď většinou zvýšený otáčky na volnoběh 1000-1100... párkrát to vylezlo samo na 1600, 1800... (motor zahřátý, cca po 80 km jízdy). Otáčky většinou zpět spadnou na 800-850. Ale je to vážně otravný... :-/ Palivo tankuji kvalitní (100 Benzina, Shell) Tak mi tady nebo do zprávy, prosím poraďte co s tím, co by to mohlo být, jestli jste se s tím setkali a jak to vyřešit...
Květen 25, 20187 r Ten kdo to načítal by měl taky vědět, kde dohledat možná řešení pro psané chyby Bude to pravděpodobně N80 ventil od nádobky s uhlím přivádějící benzínové páry do sání, zůstal seklý v otevřené poloze ... Nebo něco kolem toho, díky turbu to má přívod od N80 do sání rozdělený na dvě větve s vloženým dvojitým zpětným ventilem, ten může být taky problém, případně jen rozpojené vedení ... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16825/P0441/001089 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16891/P0507/001287 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18619/P2187/008583 http://www.pc-autodiagnostika.cz/ Ten motor je kod BPY/BWA nebo už CCTA/CCZA?
Květen 25, 20187 r Autor před 6 hodinami, rayx napsal: Ten kdo to načítal by měl taky vědět, kde dohledat možná řešení pro psané chyby Bude to pravděpodobně N80 ventil od nádobky s uhlím přivádějící benzínové páry do sání, zůstal seklý v otevřené poloze ... Nebo něco kolem toho, díky turbu to má přívod od N80 do sání rozdělený na dvě větve s vloženým dvojitým zpětným ventilem, ten může být taky problém, případně jen rozpojené vedení ... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16825/P0441/001089 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16891/P0507/001287 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18619/P2187/008583 http://www.pc-autodiagnostika.cz/ Ten motor je kod BPY/BWA nebo už CCTA/CCZA? Ahoj, díky za odpověď Nechám si to zkontrolovat... Mám motor BWA.
Květen 25, 20187 r Tohle se může hodit, místa u motoru málo a kdo nezná, bude dlouho hledat, str. 200 a 241, EOS by to měl mít stejně S0057190015-Motor_2_0_110__147_kW_FSI.pdf Na foru nepoužívej citaci pro poslední příspěvek ale jen pro předposlední a starší, jinak použij pole zcela dole pod posledním příspěvkem na stránce "Odpovědět na toto téma".
Květen 25, 20187 r Autor Jeee díky moc za pdf, fakt úžasný!! Prozkoumu to. Jsem si říkala, že to vypadalo dost blbě, když jsem dala citaci Předtím jsem si "odpovědět" právě vůbec nevšimla....
Květen 30, 20187 r Ano kod chyby P0441 je ten ventil.Též jsrm měnil na bwa.Otázka 5 min. Jinak pokud by pomohlo dávám odkaz na ventil. https://www.cc-autodily.cz/ventil-odzdusnovaci-1 Kuba
Květen 30, 20187 r Autor Kubo, moc díky už jsem si ten díl taky včera přímo našla. I když tys mi poslal nějaký extra levný Teď to ještě vyměnit...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.