Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Tak mám další problém, včera mi octa nechtěla vůbec táhnou, do práce i z práce jsem jel na jedničku max. na dvojku. Tragédie. Samozřejmě diagnostika opět mlčí, projití bloku naměřených hodnot také v pořádku. Když jsme na to večer koukali s kamarádem, připojili jsme tlakoměr a zjistili že na volnoběh dává čerpaddlo tak jak má, ale jakmile začnu přidávat plyn tak regulátor tlaku paliva trochu tlak zvýší, ale pak začne padat až skoro na nulu a začne se to hned dusit. Palivový filtr jsem dával nový před rokem. Má bejt tlak stále stejný i při vysokých otáčkách? V DP je psáno : na volnoběh 0,25MPa, př zvýšených otáčkách 0,3MPa. Těď nevím jestli mám shánět nový čerpadlo.

Poraďte mi chlapi, máte nějaký zkušenosti?

to zvyseni tlaku je rizene podtlakem sani, pokud je vysoky podtlak v sani (skrtici klapka privrena) tak je tlak kolem 0.25, pokud podtlak klesne (akcelerace, klapka vic otevrena) tak se tlak zvedne na cca 0.3.

  • Autor

To jo, ale nevím jestli ten tlak má držet stále na těch 0,3MPa při plným výkonu. Jak jde třeba zkontrolovat zpětnej ventil čerpadla a jde nějak opravit? Ptám se na jednu z možností. Jinak odpoledne zkusím přehodit čerpadla, pučim si ho z tchánovi octule.

To jo, ale nevím jestli ten tlak má držet stále na těch 0,3MPa při plným výkonu. Jak jde třeba zkontrolovat zpětnej ventil čerpadla a jde nějak opravit? Ptám se na jednu z možností. Jinak odpoledne zkusím přehodit čerpadla, pučim si ho z tchánovi octule.

pri vykonu tlak drzi zvyseny.....

Zkus vyčistit sítko v nádrži. Bývá to ucpané takovým sajrajtem, na volnoběh trochu proteče, ale víc už špatně.

  • Autor

Pánové už si připadám jako Badys. Těď jsem skončil a stále nic. Prohodil jsem čerpadla a stále stejný, ještě že jsem se neukvapil a hned nekupoval jiný čerpadlo, to bych si pěkně drbal palici. Když už jsem seděl jako hromádka neštěstí a přemejšlel o sebevraždě, tak mě ještě napadlo propojit čerpadlo s lištou jen tak venkem jinou hadičkou, protahl jsem to pod haupnou a oknem. Jel jsem to projed a ono to jelo , ale ještě nechci křičet když to nemam pořádně vyzkoušený. Přitom jsem už palivovej filtr dával novej a jinak ve vedení už snad nic není, né? Holt budem zejtra pokračovat.

  • Autor

Tak stále nic, čerpadlem to neni ani palivovým filtrem ani přívodem benzínu. Už si s tím fakt nevím rady. Teď to sice táhne, ale jen do doby kdy se dostanu na 4tisíce otáček a najednou jakoby by to zdechlo nebo došel benzín. Držím to stále pod plynem a nic dokud octa nezpomalí a otáčky se znovu nevrátí na 2tisíce , pak se to znovu chytne, zaškytá,střelí do sání a pak se zase rozjede. No a to by se opakovalo stále dokola. Teď jak mám zjistit za jízdy, že tam nejde benzín nebo že to přestalo pálit. Prosím o jakoukoliv radu, už jsem fakt zoufalej.

zkusil bych ještě jestli to nedělá snímač otáček ;)

  • Autor

Taky mě to napadlo, ale zase si říkám, že to by VAG asi zaznamenal jako zavadu sporadickou.

Já bych se ještě zkusil podívat na váhu vzduchu.Před časem jsem tady něco podobného popisoval. Mám 1,6/74 a taky to podobně zlobilo.Nechtělo to jít do otáček, ve středních to šlo normálně a ve vysokých to vynechávalo a netáhlo.Občas si to při snaze o zvýšení otáček "ustřelilo". Taky jsem myslel na problém v dodávce benzínu,protože mi to tak připadalo.Jako úplně první "diagnóza" byl regulátor tlaku paliva, ale ten fungoval dobře.Nakonec pomohla výměna váhy vzduchu.P.S.: U benzínového motoru se na VAGu chybná váha vzduchu nedá prakticky zjistit...

  • Autor

Tak včera mělo moje bádání pokračování. Hodil jsem hadici oknem přímo na čerpadlo, tlakoměr jsem si položil na sedačku, měřák přpojil na čerpadlo jestli ve chvíli udušeníjde proud do čerpadla ajel jsem to projed. Žádné dušení se nekonalo. Zpět domu, prohodit zpátky na původní vedení a znovu projed. Při plných otáčkách jsem měl na tlakoměru 0,3MPa, dal jsem nohu z plynu a znovu rychle přidal, chvilku to ještě jelo a najednou to zdechlo. Na plakoměru v tu chvíli byla nula a na měřáku stále 12V, takže jsem hned zajel pro nový palivový filtr a zá vada už se neprojevila. Je to přesná ukázka toho jaký se dnes dělají cajky a nekvalitní výrobky. Ten fitr jsem tam měl ani ne rok. A to samé jsem si užil s váhou vzduchu(bokovkou), která mi tam vydržela 3 měsíce, měsíc jsem čekal na reklamaci a dnes mi konečně zavolali, že reklamaci uznali a že mi vraceji peníze. Hned jsem si teda objednal novou v originálu a doufám, že teď už budu jenom jezdit.

Tomu filtru bych snad nic nevyčítal - ten se asi ucpal sajrajtem z nádrže, čili zafungoval tak, jak má.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.