Publikováno Červenec 20, 20187 r Dobrý den, nesetkal jste se někdo s tímto problémem?. Auto je vyrobené 3/18 a mám najeto okolo 4000km. Co jsem zatím vypozoroval tak to dělá jen při spuštěné klimatizaci. Závada se většinou projeví při podřazení z trojky na dvojku jak je vidět ve videu ( udělalo mi to i ze čtyřky na trojku ). Auto mi dokonce i dvakrát chcíplo při tom podřazení. Otáčky motoru spadly natolik, že auto chcíplo. V servise jsem už s tím byl, ukazoval jsem jim i video, měla proběhnout nějaká komunikace se Škodovkou a výsledek byl takový, že se se mnou má projet technik, aby to viděl i on, protože ještě takový problém neřešili. Při jízdě s technikem se závada jak naschvál neprojevila, takže se mám stavit jindy a znovu to jet s ním projet. Tak než to udělám tak se chci zeptat jestli náhodou to už někdo neřešil. Díky 1.mp4 2.mp4
Červenec 24, 20187 r Pokud máš šestikvalt, tak u druhého videa mi přijde, že na třetí stupeň jedeš už moc pomalu, proto ti otáčky klesnou a tenhle motor pod 950 otáček už chcípá. S pětikvaltem zkušenost nemám. Jinak podobný problém co popisuješ jsem nikdy nepozoroval. Upraveno Červenec 24, 20187 r od keckas
Červen 26, 20196 r Ahoj, pozoruji to samé. Hlavně tedy při vyřazení. Viz video. Vyřešil si to nějak? VID_20190626_145457.mp4
Červen 30, 20196 r Stalo se mi něco podobného dvakrát, vždy to bylo v teplotách nad 30°C. Jednou to bylo opravdu velmi nepříjemné, kdy po vyřazení na neutrál a dojíždění k semaforu otáčky několikrát klesly až na cca 500ot. a následně vyskočily na 1300 ot. Stalo se to tehdy několikrát a i po zkušebním vypnutím klimy a volnoběhu otáčky kolísaly v určitých časových intervalech. V druhém případě se zhoupnuly jen jednou za cestu opět po vyřazení (horko a klima ON). Dnes ale při 37°C s A/C naprosto bez problémů. Palivu to nepřisuzuji, poněvadž na daný benzín bylo již tehdy 1/2 nádrže pryč v různých podmínkách a vždy bez problémů. 8/2018, 12tkm Upraveno Červen 30, 20196 r od LKk
Leden 2, 20214 r Ahoj, mám obdobný problém s padáním otáček pod volnoběh a následné samovolné zvýšení otáček a ustálení na volnoběhu při vyřazení na neutrál. Rapid, 1,0 TSI, 70 kw, výroba 10/2018. Vyřešili jste nějak váš problém nebo je to vlastnost motoru?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.