Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Škoda Rapid - od roku 2012



    • Aktuální příspěvky

      • Štěstí by byli patnáctky
      • Teplota motoru byla celou dobu dobrá, ale vzhledem k tomu, že teplotní čidlo motoru je vlastně termistor, tak připojení dalšího odporu navíc (ŘJ plynu) zvyšovalo hodnotu odporu, podle které ŘJ motoru a budíků počítá teplotu motoru. Proto na budíku teploty i na diagnostice motoru byla teplota o cca 15 st. nižší, než skutečná teplota.
      • Ahoj všem,   nevíte, prosím, někdo, jestli se dá z komfortní jednotky, ve které je uložen PIN k rádiu (tzn., že i po odpojení od baterie se nemusí PIN zadávat, protože je uložen v komfortní jednotce a je sprárován s rádiem), tento kód přečíst? Super VAG nebo VCDS? Nebo je možné ho získat z vyčtené EEPROM v komfortní jednotce? Jak? Chci rádio vyměnit a kolega by chtěl zase to moje, ale ačkoli mám k autu všechny papíry, PIN tam není....prý se už běžně nedává, pokud si vyloženě při koupi neřeknete. Tak mám jen manuál, ale bez štítku s PINem. Nechce se mi kvůli tomu lítat do servisu s VINem a sériovým číslem rádia. Zdá se mi vcelku logické, že když je kód v rádiu uložen, že by měl jít vyčíst. Vím, že se dá vyčíst přímo z EEPROM rádia, programátor a vše potřebné mám, ale zase to znamená rozdělávat rádio, což se mi také moc nechce :-) Kdyby to šlo jednodušeji z komfortky, bylo by to bezva. Díky moc a všem hezký den!   Jirka
      • Ano, to dava smysl. Ale jak pise kolega ''při běžné prohlídce'' 
      • No a šlo by trochu upřesnit jaká hadice? Protože mám podobný problém, zajímalo by mě to...
    ×