Přejít na obsah
  • Vytvořit účet


  • Aktuální příspěvky

    • Jo, nevím jak tomu je teď, ale dlouhou dobu taková akce u Škofinu byla. Stačilo složit minimálně 70% a zbytek rozložit do jednoho nebo dvou let bez navýšení. 
    • Vidím, že kindernákaza bují a postihuje další jedince. Jenže mě nedostane nikdy, já Škodovku nezradím. Já ji přes všechny zlé věci mám stále nejraději.
    • Tak doufám, že oprava proběhla úspěšně. To koukám kolik věcí měli náladu vyměnit. Měl servis nějaké stanovisko k té regeneraci? Třeba po kolika km by měla probíhat atak?
    • Ahojte,   mám Octaviu 1.6 74 kW AKL. Dátum výroby 04/2001. Najazdené 204 500 km. Generálka motora robená pri 177 819 km (prebrúsenie hlavy, nové piesty, piestne krúžky, ojničné ložiská, sviečky atď., v podstate nový motor...).   Posledných 2000 km sa mi sem-tam v nepravidelných intervaloch pri rôznom počasí (počasie ani teplota nemá vplyv) začína objavovať klepot/búchanie (laicky ťuk-ťuk-ťuk-ťuk-ťuk v relatívne vysokej frekvencii) z priestoru pred spolujazdcom, niekde medzi motorom a pravým kolesom. Nepravidelnými intervalmi myslím to, že niekedy to začne robiť po 300 km, niekedy po 70 km. Na krátkych trasách to nerobí. Po prejdení cca 50-70 km to prestane.   Teraz k samotnému buchotu. Výlučne sa to prejavuje, keď je prevodovka s kolesami spojená s motorom (t.j. spojkový pedál nie je stlačený), a teda brzdím motorom, či už na rovine, alebo dolu kopcom. Pri pridávaní to zmizne. Takisto to okamžite zmizne, keď stlačím spojku, prípadne vyradím na neutrál. Kvalita cesty na to nemá vplyv, ani pri najväčších dierach sa to nezačne prejavovať. Ako vravím, minule to začalo robiť po 300 km.   Pre lepšiu ilustráciu pridávam videá (To šuchnutie každé 3 sekundy sú stierače). VID_20190203_210627.mp4 VID_20190203_210651.mp4
×