Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    21 témat v tomto fóru

    1. Jaký zvolit motor?

      • 110 odpovědí
      • 25 479 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 516 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 0 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 2 491 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 4 870 zobrazení
    2. Cvakanie spojky 81kW

      • 3 odpovědi
      • 1 520 zobrazení
      • 52 odpovědí
      • 13 880 zobrazení
    3. PŘÍSADY DO BENZÍNU

      • 62 odpovědí
      • 11 529 zobrazení
    4. Zkušenosti s DSG

      • 26 odpovědí
      • 5 900 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 2 503 zobrazení
    5. TSI na E85

      • 0 odpovědí
      • 2 585 zobrazení
    6. Spojka

      • 3 odpovědi
      • 3 146 zobrazení
      • 135 odpovědí
      • 26 217 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 2 612 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 8 036 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 2 002 zobrazení
    7. Řazení zpátečky

      • 34 odpovědí
      • 13 027 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 4 410 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 4 721 zobrazení
      • 14 odpovědí
      • 6 978 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 4 518 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Jak si přišel na to že odpadá dvouhmota ? Dvouhmotu má i benzínový dvoulitr 96kW, takže TSi 1,4 i 1,8 je mají určitě taky. Protože dvouhmota je u aut hlavně kvůli většímu kroutícímu momentu a ten motory TSi bezesporu mají. Jinak DSG je bomba věc, tedy kromě tebou zmíněného suchého 7°DSG pro benzínové 1,4 a 1,8   @suri. Stále jsme se nedozvěděli, proč je DSG debilní ... ?
      • Přesně jak píše kolega @Martttin je to v dnešní době k ničemu. Mělo to smysl u aut, kde bylo topení napojené ve velkém okruhu, tudíž trvalo v mrazech třeba 20km než to topilo a běžně se v autech jezdilo i přesto v zimním oblečení (kromě žigula, ten topil perfektně), ale třeba wartburg je na topení naprosto katastrofální i kolem 0° už má problém. Tam je to zase dané tím, že motor má volnoběžku a tudíž půlku cesty jedeš na volnoběžné otáčky a chladný vzduch ti všechnu vodu ochladí, včetně topení. Dneska to má akorát ten vliv, že třeba na superbu s tím budeš vypadat jako exot. Jinak v dnešní době ti to k lepšímu topení nepomůže, maximálně ti to rychleji ohřeje komplet vodu v motoru, ale podle mě to je tak nepatrný rozdíl, že nemá smysl kvůli tomu tam takovou ozdobu vozit.
      • Hmm, tak to (taky) nevím.
      • Já najedu ročně 10tis, vyloženě jen couračky po městě a občas někam dál. Ten vysavač jde nafoukat údajně na 110kw a myslím, že by to bylo ideál samozřejmě s klackem a ne DSG7. Odpadá dvouhmota, oleje je tam asi 3.5l
      • Kontrolovali ho keď bola von z auta je vraj ok.
        Včera mi menili sroby a dávali podložky na napravnicu snáď to bude ok.
    ×