Satas Vloženo 9. Srpen 2018 Vloženo 9. Srpen 2018 Pokud je to 120 kw BDG je to rutinní problém je tohoto motoru. Je to EU4 s velkými tlaky na vstricich. Takže je nutné aby byl serizen perfektně dynamicky počátek vstriku, nové cidlo teploty vody, perfektní baterie a pak to nejdůležitější a tj startér. Po 200 tis km a 10 letech staří je kazdej před smrti nemá otáčky stačí o 50 ot za min a už jsou problémy. Takže jedine řešení nový bosch. Žádné repas apod sracky proste nový kus od bosche. Ročně resim cca 15 aut s tímhle problémem. Passat a6 A4 superby. Citovat
rokusek Vloženo 18. leden 2019 Vloženo 18. leden 2019 Takže pánové přeji Vám krásný večer a chci poprosit o radu [emoji20] Dopředu říkám V autě mám 5 novejch žhaviček a jedna je KO nejde vyndat .A nová autobaterie vše děláno před týdnem .A problém už trvá delší dobu ... Ještě před výměnou baterie . A teď k problému : Ráno když přijdu k autu a je dejme tomu 0 stupňů venku žhavení mi blikne tak cca 3-4 sec a auto nastartuje OK. Ale jde mi o to že když jedu 1 km do obchodu nakoupit a vrátím se za 10 - 15 min zpátky k autu žhavení jen problikne a motor točí cca 10 sec a pak chytne a z vejfuku se vyvalí oblak bílého kouře . To samé dělá když je venku třeba 15 stupňů a já jedu třeba delší cestu kdy auto dosáhne teploty 90 stupňů a já odejdu do práce na 5 hod a vrátím se z5 problém je tu znova . A tak prosím o pomoc :/ co to může být ??? Děkuji za všechny rady . Jinak tento problém se děje hlavně když teplota motoru klesne pod 50 stupňů co je na palubce . Motor : 2.5 TDI kW : 114rv: 2002Najeto : 215 tkm Zdravím, jsem čerstvý majitel Superba s motorem 2,5tdi 120kw a mam úplně stejný problém. Mechanici neví co s tim. Přišli jste na to, jak to vyřešit? DíkyZdeněk Odesláno z mého WAS-LX1 pomocí Tapatalk Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.