NiceOne Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Myslím, že výrobci spíš řeší unifikaci dílů, tedy tříválec je odnož čtyřválce bez jednoho hrnku, tudíž obsah vyjde odpreparování toho jednoho hrnku, podobně pětiválce a pod. Hehe, kolik si myslis ze to ma spolecnych dilu, kdyz mluvis o unifikaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 ach jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 bych řekl, že sazba by měla být jedna a to proto, že i s vozidlem o výkonu pár koní nebo malým obsahem můžeš udělat velkou škodu. Je úplně jedno jestli máš auto s malým objemem nebo malým výkonem, když to narveš do drahýho auta tak uděláš větší škodu než když to s drahým autem narveš do 120-ky. Jedna sazba a hotovo zasadne nesuhlasim tatistika a teoria prevdepodobnosti pri zohladneni znamych faktorov jasne hovori cim vyssia kubatura a cim silnejsi motor tym je vyssia pravdepodobnost "nehody" takze som za zohladnenie viacerych hladisk nielen kubatury ale aj veku vodica, jeho skusenosti a uplatnovanie bonusov ale aj malusov. Len kubatira nestaci - je to nespravodlive presne ako ste napisali stare diesely 2,3D vo fordoch okolo 50kW vsa 2,0 TDI 125kW ci 1,9SID 47kW vs 1,9TDI 96kW Ale momentalna politika delenia podla kubatur vyhovuje poistovniam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Ale ty platíš za svoji blbost (že bouráš) a je přece úplně jedno jakou kubaturou. Platíš za to že škoda kterou způsobíš někomu jinému nepůjde z tvé kapsy a škodu uděláš jak s drahým tak s levným autem. Něco jiného je havarijní, ale tady se bavíme o povinném nieje jedno ci buras v polskom fiate o obsahu nejakej flasky od coly s obsahom pol litra, alebo ci buras s autom o obsahu 1.8 T, 2,0 TDI ci nejakym peknym trojlitrom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Přesně tak - z výkonem nebo kubaturou by to nemělo mít nic společného. Kamaradka co měla Jarise s motorem 1l nebo tak něco a vykonem par koní to narvala na křižovatce do A8 v hodně velké rychlosti. Její auto totalka ona 3 měsíce v těžkém stavu a na A8 škoda pokud si vzpomínam kolem 300 nebo i víc tisic.No a jaký měl na tuto nehodu vliv výkon nebo kubatura. Další věci je - auto které ma motor 1,2 s výkonem řekněme 45kw přeci taky může uhánět rychlosti 150km/h a přeci při nehodě má největší význam právě narazová rychlost. Takže uděla stejnou škodu jako auto z 2,5l motorem a výkonem 250kw které jede taky rychlosti 150km/h. Nebo snad ne. Ale jak napsal Maverick - pojišťovny si to pořadně spočitaly. aky na to mal vplyv vykon ci kubatura? Mozno keby mala o par kilovatow viacej tak dnes tu medzi nami nieje, lebo by sla rychlejsie... asi taky. Proste ak niekto preceni opar konikov nemusi to byt nutne tragedia, ale ak niekto preceni 150kW tak statisticky aj relane je vyssia pravdepodobnost tazkej havarie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Přesně tak - z výkonem nebo kubaturou by to nemělo mít nic společného. Kamaradka co měla Jarise s motorem 1l nebo tak něco a vykonem par koní to narvala na křižovatce do A8 v hodně velké rychlosti. Její auto totalka ona 3 měsíce v těžkém stavu a na A8 škoda pokud si vzpomínam kolem 300 nebo i víc tisic.No a jaký měl na tuto nehodu vliv výkon nebo kubatura. Další věci je - auto které ma motor 1,2 s výkonem řekněme 45kw přeci taky může uhánět rychlosti 150km/h a přeci při nehodě má největší význam právě narazová rychlost. Takže uděla stejnou škodu jako auto z 2,5l motorem a výkonem 250kw které jede taky rychlosti 150km/h. Nebo snad ne. Ale jak napsal Maverick - pojišťovny si to pořadně spočitaly. ani s druhou castou prispevku sa neda ani trosku suhlasit. Predsa auto so 45kW ked ide 150km/h tak je to pravdepodovbnost ze ho vsetci budu takto vyuzivat povedzme 5%-tna, pricom pri 2,5 litrovom aute je tato pravdepodobnost 45%-tna..... takze je 9krat vyssia pravdepodobnost ze porusia predpisy vodici v silnejsich kubaturach, a to nehovorim nic o preceneni schopnosti nebavme sa o tom kto aku skodu sposobi ("cca" obe auta rovnaku), ale bavme sa o tom, ze aka je pravdepodobnost havarie a ta je u 2,5 litroveho auta "cca" 9krat vyssia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Jasně, maj to spočítaný, hodně pojištěnců má menší kubaturu... jinak sám jsem už několik bouraček zažil a vím, že i malý auto dokáže pěkně bourat, ale dle mýho se s tím větším a silnějším udělá zpravidla škoda vyšší.. presne tak...... ja sam mam 1,2 HTP prave koli poistke (ale aj spotrebe), ale nielen koli poistke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 2Olo 2 Martin: Akorát furt nechápu proč by měla třeba fábie 47 kw platit míń než fábie 96kw apod. porozmyslaj, zamysli sa ako jazdi priemerny majitel sukromnej 1,2 HTP a ako jazdi majitel 1.9 TDI RS. Porozmyslaj kto si ich priemerne kupuje, porozmyslaj kolko s nimi priemerne nabehaju a zistis..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Bourá řidič, ne auto - takže zohlednění by mělo být jaký je řidič a je jedno za jakým volantem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Milý čtenáři,reakce pana moderátora vaši diskusi nasměrovala směrem k jinému předmětu,ale to posuďte sami,připojuji původní tex o kterém jsem předpokládal,že diskuse bude:Snad mohu říct,že jsem rád když mohu jezdit s českým výrobkem,ALE chtěl bych pochopit,proč konstruktéři české škodovky nezohledňují,že musíme platit v čechách za kubaturu do 1000,do1350 atd.Málem jsem si koupil 1349 o konkurence,ale patriotismus zvítězil,ale cítím se poškozený.Myslím si,že kdyby byl větší obsah 1.2 HTP,mohla být i menší spotřeba,nebo se mýlím?Co vy na to? mylis sa Cim mensi obsah tym mensia spotreba (samozrejme ze to nejde do nekonecna) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Povinne ruceni je v celkovych nakladech tak zanedbatelna castka, ze je mi uplne jedno jestli platim za 1,2 nebo 1,8. mne to jedno nieje, su to vyhodene peniaze tak ci onak, tak preco vyhadzovat? BTW? aj pri spatnom predaji sa kupujuci pozera aj a nielen na to do akej kategorie dana kubatura spadne ... (samo ak uvazuje rovnake auto s cca rovnakym vykonom) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Bourá řidič, ne auto - takže zohlednění by mělo být jaký je řidič a je jedno za jakým volantem. s tymto plne suhlasim, ale realita je bohuzial ina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 ja sam mam 1,2 HTP prave koli poistke (ale aj spotrebe), ale nielen koli poistke přesně tak a jelikož moje náklady na údržbu se rovnají cca nule, tak právě ta pojistka mě štve... jak tady někdo psal o tý jízdě s 1.2 a s frs, tak o tom to přesně je, já jezdím všude dle předpisů a pořád mě ty kokoti se silnějšíma autama předjížděj (taky můžu jezdit rychlejc jako prase, ale co z toho, budu tam o 5 minut dřív a nebo taky vůbec) a pak je třeba vidím v někom napasovaný.. , takže to s tim bouráním bude i o rychlosti a silnější auta jezdí zpravidla rychlejc a proto maj vyšší pojistky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 ja sam mam 1,2 HTP prave koli poistke (ale aj spotrebe), ale nielen koli poistke přesně tak a jelikož moje náklady na údržbu se rovnají cca nule, tak právě ta pojistka mě štve... jak tady někdo psal o tý jízdě s 1.2 a s frs, tak o tom to přesně je, já jezdím všude dle předpisů a pořád mě ty kokoti se silnějšíma autama předjížděj (taky můžu jezdit rychlejc jako prase, ale co z toho, budu tam o 5 minut dřív a nebo taky vůbec) a pak je třeba vidím v někom napasovaný.. , takže to s tim bouráním bude i o rychlosti a silnější auta jezdí zpravidla rychlejc a proto maj vyšší pojistky... To jsou teda kidy. Ja mam 1,9 tdi a jezdim taky podle předpisu. Tak proč bych musim platit vyžší pojistky než ty, který jezdi taky podle předpisu. Statisticky je dokazano že většina nehod je zaviněna rychlou jizdou a pak taky předjižděním. A jak každý vyšetřoval z dopravky řekne většinou při předjiždění se stava, že se začne předjiždět a najednou řidič začína zjišťovat že mu výkon vozu nestačí na to aby se dostal před to auto. Samozdřejmě jsou magoři kteří si myslí že když mají 200koní tak zvladnou všechno a pak to dopada jak to dopada. To ale není muj případ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Statisticky je dokazano že většina nehod je zaviněna rychlou jizdou a pak taky předjižděním. A jak každý vyšetřoval z dopravky řekne většinou při předjiždění se stava, že se začne předjiždět a najednou řidič začína zjišťovat že mu výkon vozu nestačí na to aby se dostal před to auto. Samozdřejmě jsou magoři kteří si myslí že když mají 200koní tak zvladnou všechno a pak to dopada jak to dopada. To ale není muj případ. psal jsem svůj názor a hlavně to, co kolem sebe vidím na silnicích.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Statisticky je dokazano že většina nehod je zaviněna rychlou jizdou a pak taky předjižděním. A jak každý vyšetřoval z dopravky řekne většinou při předjiždění se stava, že se začne předjiždět a najednou řidič začína zjišťovat že mu výkon vozu nestačí na to aby se dostal před to auto. Samozdřejmě jsou magoři kteří si myslí že když mají 200koní tak zvladnou všechno a pak to dopada jak to dopada. To ale není muj případ. psal jsem svůj názor a hlavně to, co kolem sebe vidím na silnicích.. Ja jsem taky napsal svuj názor a ten tvůj ti neberu pouze s ním nesouhlasím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Spravedlive by bylo jedine to, kdyby vsichni platili uplne stejne. +-bonus, malus. Co vy na to? Byli by jste pro zdrazeni pojistek na auta do 1.8 a zlevneni pojistek nad 1.8? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Spravedlive by bylo jedine to, kdyby vsichni platili uplne stejne. +-bonus, malus.Co vy na to? Byli by jste pro zdrazeni pojistek na auta do 1.8 a zlevneni pojistek nad 1.8? bonus malus jo, zdažení ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 bonus malus jo, zdažení ne Ale ono to bez toho asi nepujde, kdyz vsichni ta hrozne chceme aby to bylo spravedlive. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 bonus malus jo, zdažení ne Ale ono to bez toho asi nepujde, kdyz vsichni ta hrozne chceme aby to bylo spravedlive. no já si zas tak moc nestěžuju, když platím cca 2.450 ročně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Cim mensi obsah tym mensia spotreba (samozrejme ze to nejde do nekonecna) Nesouhlas> Kolega v práci ma opla s dislem 1,6 (nebo jak oni to maj) a ma větší spotřebu ja na 1,9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Mohlo by se taky zavest že klidně první rok by se platilo jak ted ale po roce bez nehody by všichni platili stejně + pak bonusy a malusy. Když během roku i s motorem 3l neudělam nehodu tak mam snad pravo platit míň než někdo s motorem 1l co během roku spusobuje nehody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Cim mensi obsah tym mensia spotreba (samozrejme ze to nejde do nekonecna) Nesouhlas> Kolega v práci ma opla s dislem 1,6 (nebo jak oni to maj) a ma větší spotřebu ja na 1,9 porovnavaj porovnatelne teda technologicky su na tom rovnako? ak budes porovnavat jablka s jablkami tak ti vyjde ta veta co som napisal, ak nie chyba je vo vodicovi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Mohlo by se taky zavest že klidně první rok by se platilo jak ted ale po roce bez nehody by všichni platili stejně + pak bonusy a malusy. Když během roku i s motorem 3l neudělam nehodu tak mam snad pravo platit míň než někdo s motorem 1l co během roku spusobuje nehody. suhlasim, ale realita je kruto ina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 Cim mensi obsah tym mensia spotreba (samozrejme ze to nejde do nekonecna) Nesouhlas> Kolega v práci ma opla s dislem 1,6 (nebo jak oni to maj) a ma větší spotřebu ja na 1,9 porovnavaj porovnatelne teda technologicky su na tom rovnako? ak budes porovnavat jablka s jablkami tak ti vyjde ta veta co som napisal, ak nie chyba je vo vodicovi No koment. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.