Verticulus Vloženo 5. Březen 2019 Sdílet Vloženo 5. Březen 2019 Ahoj všichni řeším problém mám Octavii 1.6 74 kw motor AKL bral olej tak jsem sundal hlavu a že překroužkuji písty a vyměním těsnění na ventilech, ale všiml jsem si že písty mají dost velkou vůli písty se dají koupit jen orig.rozměr neřešil jste nekdo výbrus??? Jiný motor kupovat nechci bylo by to pravděpodobně to samé.Poraďte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 6. Březen 2019 Sdílet Vloženo 6. Březen 2019 Nasun horny kruzok na rozne miesta vo valcoch zrovnaj s piestom a hned uvidis aka medzera je tam.mala by byt ako vlas takmer neviditelna.To aby ti motor ani po GO nezral olej treba motor dokonale utesnit.mierka na olej,tesnenie okolo vacky,hadicka na odvetranie kluky,odlucovac,sitko s klapkou k skrtiacej klapke,vicko na nalievanie oleja - to vsetko musi dokonalo sediet.pomeraj si tlaky po poskladani a najazdi 2000 km a vypusti olej a zmeraj tlaky ci sa zvysili.Ak sa budu kruzky dobre usadzat tlaky by mali byt vyssie. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Verticulus Vloženo 6. Březen 2019 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2019 Ve válcích schůdek není nasununul jsem samotný kroužek (starý) do válce a mezera byla 0.55 to je hodně má být do 0.2 nové ještě nemám píst má nahoře 80 mm a dole 81 mm mluvil jsem u nás se zkučeným dědulou motorářem a je to prý normální kuli teplotám tak překroužkuji a uvidíme a vše ostatní přetěsním Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 Ano 80 -81 mm je original a aj ked stare kruzky maju taku medzeru nove to budu mat o cosi lepsie 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.