Tomastr1 Vloženo 4. Květen 2019 Sdílet Vloženo 4. Květen 2019 Občas se mi stane, že nejde nastartovat motor. Normálně přijedu, za pár dní chci odjet a nenastartuju - motor ani neškytne. Auto mám 6 let, stalo se to asi 5x a teď po měsíci podruhé. Většinou vyplácám baterku, dobiju ji, zkontroluju vše co se dá, klapka funguje, chyba na diagnostice VCDS žádná. Koukal jsem i na palivový filtr, nafta tam je, čerpadlo dává. Pak se nějak podařilo nastartovat. Teď nedávno znovu, to samé, až pomohl soused, nastříkal do sání nějaký sprej na start a auto chytlo. Dovezeno do servisu, po týdnu se k tomu dostali, auto chytlo normálně, udělali diagnostiku a včera volali, že jediné co zjistili, že čerpadlo dává malý tlak. Je možné, aby to bylo tímto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janik299 Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 (editace) Zdar,stalo sa mi to samé,po prvýkrat ale,večer som došiel s autom domov,a ráno som už nenaštartoval..Doteraz auto štartovalo za každých okolností a čase hneď na brnk.. Diagnostika neukázala žiadnu závadu,podávacie čerpadlo naftu dáva,síce nie je to bohvieaký tlak,ale dáva,palivák vymenený asi dva dni,vymenil som aj tandemové čerpadlo u motora..skúšali sme aj striekať deodorant do sania,motor mal snahu chytiť...podľa všetkeho,trysky nedávajú naftu,merali sme ich,cievky ok,šli aj signály do nich,porovnávali sme medzi dvoma autami,len sa nám nezdala jedna vec a to tá,že sa z prepadu z palivového filtra tlačila nafta smerom do motora,nie naopak,možno tá regulácia navrchu palivového filtra,čo je naspodu viečka je v keli alebo čo,neviem.. zajtra to skúsime ešte prehodiť z druhej octavie,uvidíme...ale aj tak je to ešte neisté,mohla by to byť aj elektronika imobilizéra alebo chyba RJ motora,ťažko povedať,vdcs nič nehovorí,tak riešime mechanické diely...dám vedieť,či sa podarilo alebo nie.. Editováno: 13. Květen 2019, autor: janik299 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janik299 Vloženo 14. Květen 2019 Sdílet Vloženo 14. Květen 2019 před 18 hodinami, janik299 napsal: Dnes sme vymenili veko palivového filtra,kontrola napájania žhavenia bez chyby,tandemové čerpadlo v poriadku,nafta z prepadu šla.. Kontrola poistiek napájania RJ v poriadku,multirelé v e-boxe v pohode.. Motor aj tak nenaskočil,diagnostiku sme dnes neskúšali... Už ostáva len overiť,či vstreky naozaj fungujú,alebo otestovať riadiacu jednotku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomastr1 Vloženo 15. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2019 já dnes dovezl nové čerpadlo, vzal jsem Bosche, tak jsem zvědavý, zda to tím bude. Je to sázka do loterie. Osobně tomu nevěřím, že to bude mít takový vliv, ale stálo 2300,-tak to není zas tak hrozné. Vyměním asi ve čtvrtek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janik299 Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 (editace) Zdar...bol u toho autoelektrikár,pomeral akčne členy,testol RJ a prkotiny,všetko ok...nakoniec auto po dlhom točení chytilo a už chytá zas ako predtým...tak to vyzerá,ako keby spadla nafta a je to dosť možné,lebo stálo v kopci,čumákom navrch a v nádrži toho moc nebolo...a ešte k tomu ten vadný ventil v palivovom filtri...tak mi to ani inak nepríde,zvlášť keď na nič neprišli... Vravel ten borec,že je dosť problém aj odvzdušniť tú palivovú sústavu,lebo tandem nejak silno netlačí,tak neviem...že v takom prípade,keď sa to stane znova,tak len točiť motor štartérom... Skús to potočiť,možno sa chytí... Editováno: 17. Květen 2019, autor: janik299 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejv200 Vloženo 14. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2023 Toto napsal jeden týpek tak snad to někomu pomůže objasnit situaci: Mě udělala Octa BKD dvakrát to samý. Pátral jsem kde se dalo, diagnostika čistá. Přesně jak jste psali - točit, točit až se chytne. Celý problém mi vysvětlil jeden mechanik následovně: Příčinou jsou 2 poruchy, které nastaly zároveň. První je chyba v utěsnění jednoho vstřiku v hlavě válců a druhá je nefunkční zpětný ventil v tělese palivového filtru. Celá porucha pak nastane právě tehdy, když se motor zastaví s válcem se špatně těsnícím vstřikem v kompresi (pravděpodobnost tak 25%) a zároveň má zpětný ventil zrovna chuť netěsnit. Pak se stlačený vzduch z válce - 0.5l natlakováno na 16BARů dostane do palivového okruhu mezi vstřiky a tandemovým čerpadlem (to je to hliníkové z boku bloku motoru), vytlačí všechnu naftu z tohoto čerpadla a ve finále zavzdušní částečně i palivový filtr. Tzv. odvzdušněni pomocí otočení klíčem do polohy I (pustí malé podávací čerpadlo v nádrži na 3 sekundy) s tím nemá šanci nic dělat. Odvzdušní se to pak až při dlouhém startování, kdy tohle čerpadlo jede trvale. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.