Herman Vloženo 10. Květen 2019 Sdílet Vloženo 10. Květen 2019 Ahoj kolegové, tak zase řeším dalším problém se kterým bych potřeboval poradit. Jelikož davam dohromady motor, ve kterém se vrtal "domorodec", tak stále nacházím nové a nové pasti (npař. tuna červeného silikonu, stržené závity apod.) Ted po demontáži olejového čerpadla jsem zjistil, že tam chybí jeden středící kroužek (přepokládám, že tam mají byt dva) a tak jsem dle ETKY objednal nové středící kroužky (objímka licovaná N 908 208 01) avšak ty co mi přišli,tak jsou jednak kovové (ten jeden původní co mám je plastový), ale hlavně jsou o několik mm vyšší, takže tam nejde čerpadlo samozřejmě namontovat - viz foto. Nevíte tedy kde bych sehnal ty středící kroužky co tam mají být? Nebo kde je problém? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 15. Květen 2019 Sdílet Vloženo 15. Květen 2019 (editace) To mi řekni, podle čeho jsi to objednával ... Kod motoru je jistě BZB a ty objednáš díl pro CDAA ... Nebo ten "někdo" narouboval něco jinak, než vyjelo z linky??? Máš tedy kod motoru a případně datum jeho výroby ze štítku? Pro BZB a další z Gen1 s neregulovatelným čerpadlem musíš objednat 058103139 (8,2x6,5), to co evidentně potřebuješ pro CDAA a další z Gen2 s regulovatelným čerpadlem maj to N90820801 (11x11), cos objednal Editováno: 15. Květen 2019, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Herman Vloženo 15. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2019 Kdepak kod motoru je CDA (viz foto). Samozrejme vím, že je rozdíl středícich objímkách mezi BZB a CDA, přičemž ta moje černá má průměr 11 mm a výšku 8 mm a ta pro BZB má rozměry 8,2 x 6,5, takže tu bych taky vzhledem k jinému průmeru stejně nemohl použít. A co jsem koukal na net, tak pro BZB je kovová a jakoby rozřízlá, kdežto ta moje je černá a plastová nerozřízlá. Jinak děkuji Rayx za ochotu řešit problém :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 15. Květen 2019 Sdílet Vloženo 15. Květen 2019 OK, koukám, že jsem to i zvrzal, už podle fotky toho čerpadla jsem měl poznat, že nejde o čerpadlo z BZB. Tak potom je ale divné, že to nelze s těmi dodanými pouzdry namontit, to jsi tedy vyzkoušel nebo jen soudíš podle toho, cos tam našel, že to s nimi nepůjde? Už to, že se v tom někdo rýpal a bylo tam jen jedno pouzdro, je možný, že je dotyčný expert ztratil a když jedno nahradil, nedělal si hlavu s jeho výškou ... Pokud jsi to zkoušel a místo není, odměřil sis oba protilehlé otvory pro každý pouzdro na hloubku, kolik to má? že by někdo postavil nějakýho hybrida ... No leda by tam byla nějaký čerpadlo v náhradě (číslo má jaké?) a pak by mohlo mít jiný rozměr těch otvorů, pouzdra na CDAA jsou jen ta cos objednal ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Herman Vloženo 15. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2019 Jojo zkoušel jsem to měřit a i namontovat a samozřejmě čerpadlo nedosedne na doraz - je tam mezera. Nejhorší je právě to, že se v tom někdo vrtal (a bylo to prase), takže nevím co tam bylo původně. Jinak čerpadlo má číslo 06H 115 105 (bez písmena) viz foto - a to že je bez písmena se mi tak moc nezdá...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Herman Vloženo 15. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2019 Jen pro zajímavost ukázka práce "domorodce" na mém motoru. V tomto duchu byl "opravován" můj motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 16. Květen 2019 Sdílet Vloženo 16. Květen 2019 No na to, že to podle čísla motoru musí být minimálně 2010, bych čekal, že na čerpadle bude za číslem i písmenný suffix/index. Víc k tomu ale nevím. Zkusil sis tedy odměřit hloubku, jak by mělo být pouzdro vysoké, kolik mm má mít? Co vidím CDAA u Audi A3 a TT, tak ti mají pro to pouzdro 11x11 číslo 04E115143B, 2ks, ale překvapivě se jim tam ještě objevuje pouzdro 045115143, to má mít 8x6, a jen 1ks ... To je ale bordel, nikde jinde to nevidím ... Ten domorodec byl opravdu expert, silikon je evidentně jeho kamarád. Je to tedy jen nějaký bastlíř svých vozidel, nebo takhle "pomáhá" i dalším zájemcům o servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Herman Vloženo 16. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2019 Měřil jsem to, a můj váleček by měl mít rozměr 8 mm výška a 11 mm průměr. Dle rozměru jsem to chtěl najít v etce, ale co by mi rozměrově odpovídalo jsem nenašel (VW,Audi,Skoda). Asi to dopadne tak, že zkrátím ten kovový váleček co jsem objednal na požadovanou délku (8mm), protože průmerově to sedí (11 mm). I když bych to radši udělal tak jak to má být....ale pokud nebude jiná možnost :-( Ten domorodec by měl mít servis někde na Plzeňsku a živí se tím - více k tomu nevím a ani radši vědět nechci!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 No něco je špatně, když díl dodaný podle katalogu nesedí, nižší pouzdro na průmě 11 to nenabízí. Tak snížit obě nová a použít je není ve srovnání s tím, co provedl ten "servis", taková prasárna, když tam jedno nedal vůbec, jen to středí čerpadlo na díry, tak pokud ty pouzdra nejdou více máčknout do čerpadla, udělej to tak. No a že i CDAA má na těch čerpadlech jiná pouzdra, než dodaj nyní jako ND, to je k zamyšlení na VAGem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Herman Vloženo 28. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2019 Tak nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem ta kovová pouzdra co mi přišli zkrátil na požadovanou délku a je to OK. Jsem přesvedčen, že je asi chyba v Etce. Děkuji Rayx za konzultaci :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.