Přejít na obsah

Častá regeneracia DPF


Mischino19

Doporučené příspěvky

Zdravim.. od kúpy auta (cca rok dozadu) mi regenerovalo dpf každých 500km čo bolo normal.. asi 2 týždne dozadu mi začalo skoreh regenerovať nechápal som ale tak povedal som si ok.. začal som to častejsie sledoval a meral som si km.. zničoho nič mi regeneruje od 150 do 200km čo je brutálne málo.. áno jazdím mesto ale aj okrsky sem tam dialnice.. no vždy vždy vždy ked idem mimo mesta tak si dávam radenie v manualy (mám dsg) a vždy idem na 5ke od 2000 do 2500 otáčok) takže nedusim ho.. vždy ked mi aj auto regeneroval tak som išiel na dialnicu/rýchlostnú cestu a vždy som išiel na 2500 ot. až kým regenerácia neskončila.. čiže neberem svoje auto na lahkú váhu a robim vždy potrebné veci aby neboli neskoršie problémy.. viete mi niekto vysvetliť kde je problém? Dočital som sa niekde ze by sa mohlo jednať o zlom snímači diferenčného tlaku.. ibaže každý kto s tým mal problém tak mu vyhadzovala kontrolka dpf motora a žhavenia.. mne nič nesvieti ani mi dpfko nikdy nesvietilo vsetko ide ako má.. btw.. asi v rovnaký týžden kedy začalo často regenerovat tak mi zrejme odišli výrivé klapky v sani po naštartovaní mi tam začali šuchať asi prvych cca 10sekund potom to prestalo.. vytiahol som šteker z klapky a odvtedy to nerobí žiadna kontrolka ani nesvieti ( samozrejme vo vcds su chyby klapky ale všetko ide bez problémov) dnes poobede auto napichnem nia diagnostiku a uvidím či tam bude niečo zvlaštne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najprv diagnostika

skus si to spojit ci nie je pricinna suvislost s vyhodnocovanim virivych klapiek a regeneraciou

 

az potom sa da radit ... vzdy existuje pricona a dosledok, teraz poznas len dosledok ...

 

inac ako vies ze kedy regeneruje? ... akokolvek sa snazim tak za vyse 150tkm som to postrehol asi na prstoch ruk aj to len za predpokladu ze auto stalo na krizovatke so zvysenymi otackami alebo ked som prkoval a pred vypnutim som si vsimol bezat saharu,

ale za jazdy to neviem rozoznat iba v pripade ak podrzi DSG vyssie otacky ako su obvykle ...

ale ak ratam ze nech mi regeneracia prebehla vyse 300 krat a ja som postrehol len do 10 krat to mame menej ako 3% indikovatelost

 

co si mam vsimat ked idem plynule na okrteske, alebo ked zrychlujem?

pri volnobehu je to jasne, ale to nikedy pocas jazdy ani nie je volnobeh, pripadne idem v otackacxh na automate v takych co su bezne aj ked regeneruje,

zvuk to nevydava a saharu nepocujem ked nestojim

 

dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.. vcera som bol u kamosa ktory ma drlphi diagnostiku a vybehla chyba p2169 vraj chybna lamba.. a potom tie klapky.. dnes skm to mal napichnute na vcds a tam ziadnu lambdu neukazkvalo iba tie klapky takze neviem.. co sa tyka zistenia regeneracie.. priatelku mam cca 15km dalej z mesta takze za ten cas chodievam vzdy v manuale na 5st od 2000 do 2500 otacok vzdy.. vzdy teda zastihnem regeneraciu ci uz idem k nej a pred domom zastavim.. alebo idem odnej domesta.. takze viem ze regeneruje.. a pokial jazdis dlhe trasy po dialnici tak si to absolutne vsimat nemusis 

Editováno: , autor: Mischino19
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
V 17. 6. 2019 na 1:13, Mischino19 napsal:

Zdravim.. od kúpy auta (cca rok dozadu) mi regenerovalo dpf každých 500km čo bolo normal.. asi 2 týždne dozadu mi začalo skoreh regenerovať nechápal som ale tak povedal som si ok.. začal som to častejsie sledoval a meral som si km.. zničoho nič mi regeneruje od 150 do 200km čo je brutálne málo.. áno jazdím mesto ale aj okrsky sem tam dialnice.. no vždy vždy vždy ked idem mimo mesta tak si dávam radenie v manualy (mám dsg) a vždy idem na 5ke od 2000 do 2500 otáčok) takže nedusim ho.. vždy ked mi aj auto regeneroval tak som išiel na dialnicu/rýchlostnú cestu a vždy som išiel na 2500 ot. až kým regenerácia neskončila.. čiže neberem svoje auto na lahkú váhu a robim vždy potrebné veci aby neboli neskoršie problémy.. viete mi niekto vysvetliť kde je problém? Dočital som sa niekde ze by sa mohlo jednať o zlom snímači diferenčného tlaku.. ibaže každý kto s tým mal problém tak mu vyhadzovala kontrolka dpf motora a žhavenia.. mne nič nesvieti ani mi dpfko nikdy nesvietilo vsetko ide ako má.. btw.. asi v rovnaký týžden kedy začalo často regenerovat tak mi zrejme odišli výrivé klapky v sani po naštartovaní mi tam začali šuchať asi prvych cca 10sekund potom to prestalo.. vytiahol som šteker z klapky a odvtedy to nerobí žiadna kontrolka ani nesvieti ( samozrejme vo vcds su chyby klapky ale všetko ide bez problémov) dnes poobede auto napichnem nia diagnostiku a uvidím či tam bude niečo zvlaštne

Ako si problém vyriešil ak sa smiem opýtať, som na Tom dosť podobné 

2.0l 103kw 6st. DSG 

268 xxx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...