Jump to content

Eri

Uživatel
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3 Neutral

About Eri

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ak to bolo myslene mne, tak sa to bolo firemne (len moje) vozidlo, jazdilo hlavne dlhe cesty DE, FR, a pod a ptraveze EGR odisiel uz pri cca 35tkm neskor mi auto sluzi skor na kratsie trasy ale problem odvtedy nemam styl jazdy ma vplyv aj na ostatne nielen na EGR kamarat zase ma Passata a dlhodobo podtaca a nema problem s nicim (akurat brzdy musel menit komplet, lebo zhrdzaveli kedze ich moc nepouziva) ... Ono ja by som EGR dal vycistit ak je problem v nom, ak by to nepomohlo (a problôem je v nom) tak vymena v autorizaku za novy (original), viacej to neriesil a jazdil moze to byt aj olejom ci palivom a kombinacia stylu jazdy tiez spravi svoje (ja jazdoim vacsinou ekonomicky, ale nepodtacam, otacky nad 3000 nie su vynimka pri akceleracii ci deceleracii) a spotrebu ci mam 3,9 ci 4,9 ci 5,9 dlhodobu na nejakej ceste ma netrapi
  2. ja prispejem len tolko, ze mam auto od novoty a EGR mi menili pri cca 35tkm (na zaruku) v autorizaku za novy, kedze ma svietiaca kontrolka poslal (v ramci zaruky) do servisu, tam diagnostikovali chybu EGR a vymenili na zaruku za novy .... cenu neviem kedze na zaruku ale okolo 400 € to bolo aj s pracou (ak si dobre pamatam) kedze som planoval si auto nechat na dlhsie tak som sa ich pytal ze ci je to normalne a co to sposobuje ... povedali ze normalne ani standardne to nie je a ze doporucuju auto viacej vytacat ze to jedine to moze pozitivne ovplyvnit odvtedy som nabehal dalsich vyse 100 tkm, teraz mame asi 155tkm a vsetko OK trochu som zmenil styl jazdy tak ze raz za cas tomu viacej pridam a raz za cas zase viacej podradim pri brdzeni motorom pred dojazdom ku krizovatke ci pred vstupom do dediny ci dole kopcom (mam automat) ci to bol len vadny diel neviem, viem ze odvtedy s tym problem nemam pred vynou som pozoroval daleko horsie startovanie ale hlavne pri vypnuti motora sa to chovalo inac ako po vymene, po vymene rychle vyplo, pred vymenou po vypnuti zapalovania akokeby to malo mat dobeh
  3. Eri

    Vymena tlumicu

    co takto si ich dat zmerat a na zaklade toho sa rozhodnut, aj ked pri tom nabehu uz buku davno KO, daj zmerat uvidis ja som mal zadne po 4r a cca 130tkm uz KO, a predne by este vydrzali asi este 20tkm, ale vymenil som vsetky styri
  4. ak sa to neprene automaticky z xenonov napsta na denne po vyjdeni tunela, atk je vadne nastavenie, alebo senzor ... pozor ale treba na to cas, niekedy automatika prepsne este ani nevyjdem z tunela, inokedy kludne aj par minut za tunelom, zalezi od prilis vela faktorov nielen od intenzity svetla, ale aj od uhla, polohy slnka, pomeru intenzity a farebnosti svetla pred v a za tunelom ....., ale za slnecneho dna to musi reagovat prakticky okamzite
  5. najprv diagnostika skus si to spojit ci nie je pricinna suvislost s vyhodnocovanim virivych klapiek a regeneraciou az potom sa da radit ... vzdy existuje pricona a dosledok, teraz poznas len dosledok ... inac ako vies ze kedy regeneruje? ... akokolvek sa snazim tak za vyse 150tkm som to postrehol asi na prstoch ruk aj to len za predpokladu ze auto stalo na krizovatke so zvysenymi otackami alebo ked som prkoval a pred vypnutim som si vsimol bezat saharu, ale za jazdy to neviem rozoznat iba v pripade ak podrzi DSG vyssie otacky ako su obvykle ... ale ak ratam ze nech mi regeneracia prebehla vyse 300 krat a ja som postrehol len do 10 krat to mame menej ako 3% indikovatelost co si mam vsimat ked idem plynule na okrteske, alebo ked zrychlujem? pri volnobehu je to jasne, ale to nikedy pocas jazdy ani nie je volnobeh, pripadne idem v otackacxh na automate v takych co su bezne aj ked regeneruje, zvuk to nevydava a saharu nepocujem ked nestojim dakujem
  6. to suhlasim ze by som po kupe dal naspat povodny soft
  7. ved som napisal ze by som do toho isiel ...
  8. chcelo by to vypisat vybavu ... na prvy pohlad je to dobra cena a ked je jasna historia servisovania a poznas styl jazdenia sefa, tak sa vies rozhodnut ... ratam ze uz to ma novu EK aj STK za sebou kedze inzerovana uz exprirovala vies si porovnat data z EK ... 250tkm uz treba riesit kde co, zalezi co bolo menene, ak pises ze okrem brzd nebolo nic menene, tak vsetky styri tlmice uz musia byt pod 50%, tiez bole zrele na vymenu uz mozno v 150tkm ... su KO, tycky stabilizatora aby tolko vyddrzali nie som si isty, pri tomto veku uz treba menit aj chladiacu kvapalinu, xenony uz musia byt vysvietene ..., DPF ko zalezi, ale trysky by uz tiez mali byt po smrti, rozvody nic?, neverim, interval zalezi od kodu motora, najdlhsi je 210tkm ... nechce sa mi verit ze iba brzdy sa menili a auto ma 250tkm ... vsetky auta co som mal som mal od novoty a jazdil som s nimi na 99% len ja a aj moj posledny superb mal meneny EGR uz pri asi 40tkm, tlmice zadne boli KO uz pri 120tkm, menil som aj predne spolu so zadnymi teraz pri 150tkm, aj tycky stabilizatora (brzdy este zatial nic) isiel by som do toho, ale preveril by som si co bolo menene, lebo vyzera ze tak min 2,5t € pojde len na "spotrebny" material
  9. Eri

    Vymena tlumicu

    tlmice jedine originaly, vymenit aj spolu s dorazmi
  10. no neviem ako to mate Vy, ale ja mam original od vyroby hmlovky na pravej aj lavej strane (vzadu) od vyroby nakodovane podla popisu to bude bud na jednom konci ako je ziarovka zaoxidovane, resp nedpolieha kontakt, alebo pri spinaci, rozobrat premazat, dotiahnut
  11. rozcvicka ma prebehnut vzdy pokial sa startuje v polohe auto a svetla sa rozsvietia (alebo su uz rozsvietene v polohe auto) vtedy ked sa nastartuje tak svetla maju zacat cvicit ... ak to takto nerobi tak je problem PS: napr pokial su svetla v automatike a same sa prepnu pocas jazdy na xenoby tak rozvicka sa nekona ...
  12. prave prete ze sa lak neobnovuje mu ponukate len mechanicke odstranenie kedy ide dole aj cast laku ja ponukam riesenie chemicke, predsa ma chemicky problem usadedniny od vodneho kamena, iste ide to cistit aj mechanicky, ale ako bonus bude mat poskriabanu vrstvu laku a lak tensi ... a prave tomu by sa mal vyhybat, ... porovnanie spinavych ruk s lakom je spravne ... jasne ze ked bude na kapote mat vrsvu cementoveho betonu zazratu do laku, tak sice chemia pomoze ale uz ide dole len lak ... mechanicky je vzdy najhorsia cesta ... clay bar je riesenie, ale ked s tym nevie robit moze to dopadnut horsie, s chemiou sa neda nic pokazit pokial nepouzije kyselinu chlorovodikovu alebo lucavku kralovsku ale len bezny ocot
  13. brusia sa skrabance on ma nanos usadeniny ma dve moznosti: bud ich odstrani chemicky alebo mechanicky mechanicky znamena ze spolu s nanosom pojde aj cast "laku spinave ruky si predsa necistite brusnym papierom mechanicky, ale mydlom to jest chemicky a osetrujete kremom preto doporucujem chemicky vycistit a chemicky osetrit
  14. pokial je to zo sadrokartonu tak by som skusil octovu vodu, ta pekne vapenate usadediny zmyje, ak by to slo horsie, tak by som skusil neriedeny ocot, trosku ohriaty
×
×
  • Create New...