wolfcreek Vloženo 20. Září 2019 Sdílet Vloženo 20. Září 2019 (editace) Zdravím všechny, máme takový problém s vybíjení autobaterie cyklickým proudem 0,4 A-0,8 A na Octavii II 2.0 FSI (2006), podle testu Vagem není žádná chyba. Při testu Vagem aktivity Gateway při vypnutém zapalování a zamknutí, viditelně cykluje v Komfortní části. Neoriginální rádio Alpine a bluetooth Nokia, dříve normálně bez problému chodily, teď jsme Nokii vyndali a stav se nezlepšil. Má někdo radu jak zjistit příčinu? Editováno: 23. Září 2019, autor: wolfcreek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 25. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2019 Postupně vytahovat pojistky až přijdeš na to, co to způsobuje. Začal bych tím rádiem, úplně odpojit od napájení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrusoman Vloženo 28. Duben 2020 Sdílet Vloženo 28. Duben 2020 Mám ten samý problém. Neustálý odběr proudu kolem mA. I když vyměním gatewey za jinou, odběr nespadne pod mA. Najít elektrikáře je nadlidský výkon....sháním již 3 rokem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 28. Duben 2020 Sdílet Vloženo 28. Duben 2020 před 24 minutami, hrusoman napsal: Mám ten samý problém. Neustálý odběr proudu kolem mA. I když vyměním gatewey za jinou, odběr nespadne pod mA. Najít elektrikáře je nadlidský výkon....sháním již 3 rokem Kolik mA ti auto bere po jeho uzamčení ? Do cca 30 mA je to v normálu. Změřit odběr není problém. Pokud jseš z Prahy, mohu ho bezkontaktně změřit digitálním dataloggerem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guru.robot Vloženo 29. Duben 2020 Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 V 26. 10. 2019 na 1:29, Caster napsal: Postupně vytahovat pojistky až přijdeš na to, co to způsobuje. Začal bych tím rádiem, úplně odpojit od napájení. To jsem udělal jako první, problém je, že nejde ani o problém elektrotechnický, ale pravděpodobně softwarový... jak vidno, používám poslední verzi výrobcem doporučovaný na odborné testování VCDS a ten by triviální chyby snad objevil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guru.robot Vloženo 29. Duben 2020 Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 V 28. 4. 2020 na 12:19, hrusoman napsal: Mám ten samý problém. Neustálý odběr proudu kolem mA. I když vyměním gatewey za jinou, odběr nespadne pod mA. Najít elektrikáře je nadlidský výkon....sháním již 3 rokem Tento problém se dá nouzově vyřešit odpojovačem akumulátoru, tak to máme. Chystám napsat a požádat výrobce Škodě o radu a také výrobci testu VCDS do USA, protože jak popisuji, po neúspěšném testu dle prvního kroku, není známo jak pokračovat..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guru.robot Vloženo 29. Duben 2020 Sdílet Vloženo 29. Duben 2020 V 20. 9. 2019 na 14:03, wolfcreek napsal: Zdravím všechny, máme takový problém s vybíjení autobaterie cyklickým proudem 0,4 A-0,8 A na Octavii II 2.0 FSI (2006), podle testu Vagem není žádná chyba. Při testu Vagem aktivity Gateway při vypnutém zapalování a zamknutí, viditelně cykluje v Komfortní části. Neoriginální rádio Alpine a bluetooth Nokia, dříve normálně bez problému chodily, teď jsme Nokii vyndali a stav se nezlepšil. Má někdo radu jak zjistit příčinu? Odpovídám pod tímto jménem, ztratil jsem heslo na Wolfcreeka, sry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrusoman Vloženo 12. Červen 2020 Sdílet Vloženo 12. Červen 2020 V 29.04.2020 na 15:56, guru.robot napsal: Tento problém se dá nouzově vyřešit odpojovačem akumulátoru, tak to máme. Chystám napsat a požádat výrobce Škodě o radu a také výrobci testu VCDS do USA, protože jak popisuji, po neúspěšném testu dle prvního kroku, není známo jak pokračovat..... Tak vyřešeno., Problém byl v podvolantové jednotce. Vyměněno a odběr dle elektrikáře kolem 2 mAh :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guru.robot Vloženo 14. Červen 2020 Sdílet Vloženo 14. Červen 2020 (editace) Vyřešeno? Tak to fajn! :)) Měl bych dotaz, co bylo špatné a co bylo vyměněné: čidlo úhlu řízení -G85-, či řídící jednotka elektroniky sloupku řízení -J527- nebo byla jednotka jen přenastavena? Děkuji předem za odpověď... :o) Editováno: 14. Červen 2020, autor: guru.robot špatné místo na dotaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrusoman Vloženo 16. Červen 2020 Sdílet Vloženo 16. Červen 2020 V 14. 6. 2020 na 14:19, guru.robot napsal: Vyřešeno? Tak to fajn! :)) Měl bych dotaz, co bylo špatné a co bylo vyměněné: čidlo úhlu řízení -G85-, či řídící jednotka elektroniky sloupku řízení -J527- nebo byla jednotka jen přenastavena? Děkuji předem za odpověď... :o) Ahoj. Hele nejsem elektrikář ale měnil celou podcolantovou jednotku. Problém byl i v tom že tam nebyla ta co tam být měla (již jsem to tak koupil) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.