wolfcreek Posted September 20, 2019 Posted September 20, 2019 (edited) Zdravím všechny, máme takový problém s vybíjení autobaterie cyklickým proudem 0,4 A-0,8 A na Octavii II 2.0 FSI (2006), podle testu Vagem není žádná chyba. Při testu Vagem aktivity Gateway při vypnutém zapalování a zamknutí, viditelně cykluje v Komfortní části. Neoriginální rádio Alpine a bluetooth Nokia, dříve normálně bez problému chodily, teď jsme Nokii vyndali a stav se nezlepšil. Má někdo radu jak zjistit příčinu? Edited September 23, 2019 by wolfcreek Quote
Caster Posted October 25, 2019 Posted October 25, 2019 Postupně vytahovat pojistky až přijdeš na to, co to způsobuje. Začal bych tím rádiem, úplně odpojit od napájení. Quote
hrusoman Posted April 28, 2020 Posted April 28, 2020 Mám ten samý problém. Neustálý odběr proudu kolem mA. I když vyměním gatewey za jinou, odběr nespadne pod mA. Najít elektrikáře je nadlidský výkon....sháním již 3 rokem Quote
Caster Posted April 28, 2020 Posted April 28, 2020 před 24 minutami, hrusoman napsal: Mám ten samý problém. Neustálý odběr proudu kolem mA. I když vyměním gatewey za jinou, odběr nespadne pod mA. Najít elektrikáře je nadlidský výkon....sháním již 3 rokem Kolik mA ti auto bere po jeho uzamčení ? Do cca 30 mA je to v normálu. Změřit odběr není problém. Pokud jseš z Prahy, mohu ho bezkontaktně změřit digitálním dataloggerem. Quote
guru.robot Posted April 29, 2020 Posted April 29, 2020 V 26. 10. 2019 na 1:29, Caster napsal: Postupně vytahovat pojistky až přijdeš na to, co to způsobuje. Začal bych tím rádiem, úplně odpojit od napájení. To jsem udělal jako první, problém je, že nejde ani o problém elektrotechnický, ale pravděpodobně softwarový... jak vidno, používám poslední verzi výrobcem doporučovaný na odborné testování VCDS a ten by triviální chyby snad objevil... Quote
guru.robot Posted April 29, 2020 Posted April 29, 2020 V 28. 4. 2020 na 12:19, hrusoman napsal: Mám ten samý problém. Neustálý odběr proudu kolem mA. I když vyměním gatewey za jinou, odběr nespadne pod mA. Najít elektrikáře je nadlidský výkon....sháním již 3 rokem Tento problém se dá nouzově vyřešit odpojovačem akumulátoru, tak to máme. Chystám napsat a požádat výrobce Škodě o radu a také výrobci testu VCDS do USA, protože jak popisuji, po neúspěšném testu dle prvního kroku, není známo jak pokračovat..... Quote
guru.robot Posted April 29, 2020 Posted April 29, 2020 V 20. 9. 2019 na 14:03, wolfcreek napsal: Zdravím všechny, máme takový problém s vybíjení autobaterie cyklickým proudem 0,4 A-0,8 A na Octavii II 2.0 FSI (2006), podle testu Vagem není žádná chyba. Při testu Vagem aktivity Gateway při vypnutém zapalování a zamknutí, viditelně cykluje v Komfortní části. Neoriginální rádio Alpine a bluetooth Nokia, dříve normálně bez problému chodily, teď jsme Nokii vyndali a stav se nezlepšil. Má někdo radu jak zjistit příčinu? Odpovídám pod tímto jménem, ztratil jsem heslo na Wolfcreeka, sry Quote
hrusoman Posted June 12, 2020 Posted June 12, 2020 V 29.04.2020 na 15:56, guru.robot napsal: Tento problém se dá nouzově vyřešit odpojovačem akumulátoru, tak to máme. Chystám napsat a požádat výrobce Škodě o radu a také výrobci testu VCDS do USA, protože jak popisuji, po neúspěšném testu dle prvního kroku, není známo jak pokračovat..... Tak vyřešeno., Problém byl v podvolantové jednotce. Vyměněno a odběr dle elektrikáře kolem 2 mAh :-) Quote
guru.robot Posted June 14, 2020 Posted June 14, 2020 (edited) Vyřešeno? Tak to fajn! :)) Měl bych dotaz, co bylo špatné a co bylo vyměněné: čidlo úhlu řízení -G85-, či řídící jednotka elektroniky sloupku řízení -J527- nebo byla jednotka jen přenastavena? Děkuji předem za odpověď... :o) Edited June 14, 2020 by guru.robot špatné místo na dotaz Quote
hrusoman Posted June 16, 2020 Posted June 16, 2020 V 14. 6. 2020 na 14:19, guru.robot napsal: Vyřešeno? Tak to fajn! :)) Měl bych dotaz, co bylo špatné a co bylo vyměněné: čidlo úhlu řízení -G85-, či řídící jednotka elektroniky sloupku řízení -J527- nebo byla jednotka jen přenastavena? Děkuji předem za odpověď... :o) Ahoj. Hele nejsem elektrikář ale měnil celou podcolantovou jednotku. Problém byl i v tom že tam nebyla ta co tam být měla (již jsem to tak koupil) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.